Gjest Gjest_Lurva_* Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 Hei! Trenger litt hjelp. Skal gifte meg på Hvaler i Østfold til våren. Skal derfor få hår og sminke gjort i Fredrikstad eller noen av de nærmeste stedene. Noen som kan dele noen erfaringer derfra?? Thanx
MiNNieMooSe Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Hei på deg Jeg er ganske ny inne på hr,oh ikke helt "kjent med opplegget" ennå,men jeg så spørsmaålet ditt, og følte at jeg MÅTTE svare deg Jeg jobber selv som frisør, og er selv VELDIG opptatt av akkurat dette,da jeg selv skal gifte meg 10 juni neste år Jeg vil på det STERKESTE anbefale deg å bruke Anette Bakker i Studio Freestyler som frisør og makeup artist denne dagen. Jeg har jobbet sammen med henne,og hun er bare helt RÅ. Hun er i tillegg til frisør,utdannet sminkør. Jeg vil også anbefale deg å bruke Beauty Vital i Fredrikstad,da jeg selv var med søsteren til kjæresten min dit og fikk ordnet håret,da hun giftet seg.Ble veldig fornøyde begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå