Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet i et par måneder, men jeg kjenner at jeg mister tenningen grunnet veldig dårlig ånde. Det lukter rumpehull! Merker at han generelt bryr seg lite om munnhygiene. Skal vi fortsette, må dette forbedres ASAP, men hvordan i all verden skal jeg gjøre ham oppmerksom på det? Jeg er konfliktsky til tusen. 

Anonymkode: 28e90...899

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om han vil ha tyggis. Si du er følsom for lukt. Før dere kysser kan du tilby tyggis. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dumpet to stk etter daten pga en dårlig ånde som fylte hele rommet . Fysj ! 
Ingen vits å ta det opp siden det var satt deg i hele mannen 

Anonymkode: d1fe6...b9f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vi har datet i et par måneder, men jeg kjenner at jeg mister tenningen grunnet veldig dårlig ånde. Det lukter rumpehull! Merker at han generelt bryr seg lite om munnhygiene. Skal vi fortsette, må dette forbedres ASAP, men hvordan i all verden skal jeg gjøre ham oppmerksom på det? Jeg er konfliktsky til tusen. 

Anonymkode: 28e90...899

Du har datet ånden som går i flere måneder??? :daane:

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig ånde trenger ikke henge sammen med dårlig hygiene. Det kan også henge sammen med kosthold. Er man f.eks i ketose eller at det er lenge siden man har spist, så får man en aceton-ånde. Eventuelt kan krydder og løk også gi dårlig ånde, uten at munnhygienen er dårlig. Man kan også få dårlig ånde av enkelte medisiner.

Når det er sagt så har han dårlig ånde, som har vart over tid. Med andre ord så er det ingenting som kan fikses ASAP. Det er heller ikke din kamp å få fikset dette. Noen har bare kronisk dårlig ånde av forskjelle årsaker, som jeg nevnte ovenfor. 

Jeg tenker at dere er en dårlig match, slik du beskriver det. Og det er på tide å slippe han, og prøve lykken hos andre. 

Anonymkode: 93578...393

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende at ånden har en forklaring? Jeg er kvinne, og har dessverre en genetisk og kronisk tannkjøttbetennelse. Min verste frykt er at det skal gi meg dårlig ånde (noe det lett kan), så jeg er i overkant opptatt av å pusse og rense tenner og tannkjøtt. Kanskje han ikke er klar over det selv? Han kan feks ha en løs krone eller noe, det gir også skikkelig dårlig ånde.

Skjønner deg for så vidt godt - dårlig ånde er pyton! Men om du liker ham veldig godt, så kan det hende det lar seg løse ;)).

Anonymkode: d48cc...ad6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...