AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Hei, jeg er en jente på 17 år og jeg har ennå ikke fått pupper. Jeg er veldig engstelig for dette og det er en stor usikkerhet hos meg. Jeg er 171 m og veier ca 54 kg, hjelp meg er det noe jeg kan gjøre, bør jrg oppsøke lege, jeg har generelt lite former og er egentlig ganske firkantet i kroppsfasong (en annen usikkerhet://) Anonymkode: 3ab85...d3f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, jeg er en jente på 17 år og jeg har ennå ikke fått pupper. Jeg er veldig engstelig for dette og det er en stor usikkerhet hos meg. Jeg er 171 m og veier ca 54 kg, hjelp meg er det noe jeg kan gjøre, bør jrg oppsøke lege, jeg har generelt lite former og er egentlig ganske firkantet i kroppsfasong (en annen usikkerhet://) Anonymkode: 3ab85...d3f Du kan vel ta plastisk operasjon når du blir 18? Spør om penger fra foreldrene dine. Anonymkode: 1bbb4...43e
Rotemor Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Har du mensen? I såfall har du sannsynligvis hormonene på plass
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Ja mensen fikk jeg i 8 klasse Anonymkode: 3ab85...d3f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Rotemor skrev (1 minutt siden): Har du mensen? I såfall har du sannsynligvis hormonene på plass Ja mensen fikk jeg i 8 klasse Anonymkode: 3ab85...d3f
Gjest NoDiablo Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Ikke ta plastikkoperasjon! Mange menn som like lite, eller ingen pupper. Min utkårede fikk ikke "ordentlig" pupper før etter hun fylte 27 faktisk! Ingen fødsler. Bli elsket for hvem du er, ikke for hva du tror menn skal tenne på.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 Mest sannsynlig vil brystene komme etterhvert. Men i noen sjeldne tilfeller utvikler ikke brystene (brystkjertlene?) seg og du vil da få dekket operasjon. Anonymkode: 781ef...e3b
Snabeltann Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 Du kan jo bestille en legetime. Lurt å sjekke om melkekjertler finnes, for fremtidig amming. Kanskje legen har råd? Kanskje noen hormoner du mangler, har lite av? Eller så er du bare så naturlig slank at du ikke har særlig fettvev der. Uansett er du nok vakker!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 Jeg fikk heller ikke pupper før sent. Mens i åttende klasse. Men ikke noe særlig bryst før jeg var 17-18 og de vokste til jeg var 22-23. Ganske lik på høyde og vekt om det er relevant. Jeg var veldig usikker på hvordan det skulle bli, da mine to nærmeste kvinnelige slektninger er veldig ulike, en med mye og med lite. Vet du hva du har å slekte på, og evt kan snakke med mor, søstre eller tanter? Du kan selvsagt sjekke hos legen, men det kan godt være tid er nok:) Anonymkode: 10469...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 Jeg fikk pupper sent. Føler vel egentlig at det er først nå, som 31 åring som har fått et barn at jeg har skikkelige pupper (75B har jeg nå😅). Jeg hadde noe lik kropp som deg kan det høres ut som, 1-2kg mer da. Fant ikke så mange bher som passet heller, så det var litt styr. Da jeg passerte 20 sluttet jeg å bry meg så veldig om at jeg ikke hadde pupper. Brukte søte blondetopper uten spiler eller en behagelig sportsbh. Anonymkode: d2ae5...2b9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 Du har lav BMI, så du kan snakke med legen din om du bør gå opp noe i vekt. Brystene består jo i hovedsak av fett. Anonymkode: d6332...2d7 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #12 Skrevet 2. mars 2021 jeg ble tyve år og var fremdeles flat, så jeg tok operasjon. hjalp enormt på humøret å føle seg kvinnelig, å kunne kle meg i fine klær. gjorde det for min egen del og ikke pga menn. aldri angret. Anonymkode: c5500...764
Aliquis Skrevet 2. mars 2021 #13 Skrevet 2. mars 2021 Hva er grunnen til at du føler deg usikker rundt dette? Er du redd for at folk ikke skal finne deg attraktiv, eller har det mer med deg selv å gjøre?
Majer Skrevet 2. mars 2021 #14 Skrevet 2. mars 2021 Som ab skriver over består puppene stort sett av fettvev. Det er umulig å si hvor mye de vil vokse, men det er mange som liker pupper som ikke er store. Jeg har hatt ekser med små pupper uten at det har vært noen hindring
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #15 Skrevet 2. mars 2021 1 minutt siden, Aliquis said: Hva er grunnen til at du føler deg usikker rundt dette? Er du redd for at folk ikke skal finne deg attraktiv, eller har det mer med deg selv å gjøre? Jeg kan bare svare for meg selv, men det handlet ikke om hvor attraktiv andre skulle finne meg. Men nysgjerrighet over hvordan kroppen jeg skulle leve med som voksen skulle være. Irritasjon og utålmodighet for å bli ferdig med puberteten. De jeg kunne sammenligne meg med fikk jo bryster for lenge siden, både de med små mellomstore og store bryst. Anonymkode: 10469...0a5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #16 Skrevet 2. mars 2021 Før du eventuelt vurderer silikon burde du prøve gå opp i vekt. De fleste legger på seg i 20-årene. Dersom du synes det er vanskelig kan du spise kjeks, er ofte 1000 kalorier i en pakke. Jeg hadde ca. samme BMI som deg som 17-åring. Jeg tok silikon og har nå lagt på meg over 10 kg siden den gang. Har en BMI på 21.4 nå. Det har ført til dobbelpupp (google double boob breast implant så ser du). Anonymkode: 51856...53a
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 3. mars 2021 #17 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du kan vel ta plastisk operasjon når du blir 18? Spør om penger fra foreldrene dine. Anonymkode: 1bbb4...43e Når unge mennesker spør om råd og hjelp og du ikke har noe fornuftig å si så er det best å bare holde godt kjeft. Tenk deg litt om.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #18 Skrevet 3. mars 2021 3 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER said: Når unge mennesker spør om råd og hjelp og du ikke har noe fornuftig å si så er det best å bare holde godt kjeft. Tenk deg litt om. Jeg reagerer også på hvorfor plastiske operasjoner, og menn sine puppepreferanser går igjen i denne tråden. Det er ikke det Ts spør om 👀 Anonymkode: 10469...0a5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #19 Skrevet 3. mars 2021 Så lenge du er frisk og menstruerer, så er det nok ikke så mye å bekymre seg for, selvom jeg forstår godt at det er frustrerende i den alderen. Jeg var også ganske lik som deg i bygning og vekt, fikk ikke mensen før i 10-ende og puppene begynte ikke å vokse før jeg var over 18... Til gjengjeld har de ikke sluttet å vokse enda virker det som, nå er jeg 37.. Jeg som tilbrakte hele ungdomstiden med å ønske meg silikon og store pupper, drømmer nå bare om en reduksjon og ett løft slik at jeg kan kjøpe BH i en vanlig butikk, og gå i en singlet uten å se ut som jeg byr meg fram for alle... Så "be careful what you wish for" Som noen sier kan det hjelpe å legge på seg, men nå er det jo små pupper og veltrent kropp som er "in", var verre når jeg var ung og Pamela Anderson var den dama alle gutta sammenligna oss med Anonymkode: 7b5df...075
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #20 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kan bare svare for meg selv, men det handlet ikke om hvor attraktiv andre skulle finne meg. Men nysgjerrighet over hvordan kroppen jeg skulle leve med som voksen skulle være. Irritasjon og utålmodighet for å bli ferdig med puberteten. De jeg kunne sammenligne meg med fikk jo bryster for lenge siden, både de med små mellomstore og store bryst. Anonymkode: 10469...0a5 Begynn spis mer fettrik mat Anonymkode: 674fb...348
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå