Gå til innhold

Hva tenker dere om meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet mange prøver å være hyggelige, men kan vi ikke heller være ærlig? TS ser stor ut på bildet. Greit at magen kanskje er oppblåst, men både lår, hofter og armer ser også store ut.

Anonymkode: 8a92b...68b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg vet mange prøver å være hyggelige, men kan vi ikke heller være ærlig? TS ser stor ut på bildet. Greit at magen kanskje er oppblåst, men både lår, hofter og armer ser også store ut.

Som i tykk? 

Anonymkode: 156e3...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoDiablo

Å nei! Bidraget mitt, er at jeg ikke ønsker bidra til kroppfokusering og forherligelse av utseende. Det er ingen her inne som kan si hva de synes om deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som i tykk? 

På det bildet ja. Mener ikke å være frekk, men du spurte jo om hva vi syns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

På det bildet ja. Mener ikke å være frekk, men du spurte jo om hva vi syns.

Ok. Så da er jeg det. Skjønner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Herlighet. Du legger ut et bilde av kroppen din og ber folk fortelle deg hva de synes, spesifikt om du set stor ut. Når noen deretter svarer at de synes du gjør det, svarer du slik?? 

Anonymkode: 03c48...771

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Magen din ser oppblåst ut, og generelt vil jeg si kroppen ser ut som jeg gjorde på en bmi på 25. Jeg følte meg tykk. Er 172.

Anonymkode: 2a126...aad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herlighet. Du legger ut et bilde av kroppen din og ber folk fortelle deg hva de synes, spesifikt om du set stor ut. Når noen deretter svarer at de synes du gjør det, svarer du slik?? 

Anonymkode: 03c48...771

Hva galt skrev jeg? 

Ville ha tilbakemeldinger ja og synes jo selv jeg er tykk. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvorfor spurte du hvis du ikke ville ha et ærlig svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor spurte du hvis du ikke ville ha et ærlig svar?

Ville det. Hvor står det at jeg ikke ville det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ville det. Hvor står det at jeg ikke ville det? 

Virket bare sånn på måten du svarte på, men jeg beklager om jeg misforsto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Virket bare sånn på måten du svarte på, men jeg beklager om jeg misforsto. 

Du misforsto. Jeg synes jo det selv. Og er absolutt ikke fornøyd med meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du misforsto. Jeg synes jo det selv. Og er absolutt ikke fornøyd med meg selv. 

Men du har jo gjort en kjempejobb til nå, så det er jo egentlig bare å fortsette, men kanskje trene mer styrke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men du har jo gjort en kjempejobb til nå, så det er jo egentlig bare å fortsette, men kanskje trene mer styrke.

Takk. Men står helt i ro nå. Er jo pga jeg har mistet litt piffen og skeidd ut for mye. Må prøve å få inn igjen de gode matvanene jeg hadde og øke mosjon. Og prøve å få inn styrke. Har en vei å gå her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns ikke du er veldig stor, men du bør jobbe litt med kjernemuskulatur og bekken.ikke for å se tynnere ut, men for å unngå ryggplager senere i livet. Jobber med det samme selv. 10 kg er bra jobba :) 

Anonymkode: 32646...b45

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takker for svar 😊

Er utrent og dvask i kroppen. Kan det bli bedre? Si jeg går ned 7 kg f. eks. Blir det ikke bare løs hud? 

Noen tips om noe program med styrke jeg kan finne på nett/YouTube? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takker for svar 😊

Er utrent og dvask i kroppen. Kan det bli bedre? Si jeg går ned 7 kg f. eks. Blir det ikke bare løs hud? 

Noen tips om noe program med styrke jeg kan finne på nett/YouTube? 

Jeg har vært gravid to ganger med giga mage, så gått ned alt i vekt. Så gått mer ned i vekt. Så gått opp 30 kg pga overspising pga depresjon og økt sult av medisiner, deretter har jeg gått ned i vekt igjen. Har nå en BMI på 19. På det verste (utenom graviditet) var BMI på 29. Og det var vektoppgang på bare 8 måneder, og gikk raskt ned i vekt igjen. Jeg har ikke løs hud. Med mindre jeg tar planken og ser ned på magen. Ja da ser man at jeg har løs hud, men når jeg står så er huden helt stram og fin. Men klart når magen har lite underhudsfett og har vært tøyd ut flere ganger så vil den jo ikke være like stram som den var. Og det er helt ok for min del.

Noen opplever å få løs hud, men mange får ikke det. 

Det er forøvrig ikke negativt å av og til ta en pause fra slankingen og holde seg i vektbalanse en periode, for så å begynne på igjen. Det kan være godt med en pause her og der i prosessen.

Endret av Purple_Pixiedust
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Purple_Pixiedust skrev (23 timer siden):

Jeg har vært gravid to ganger med giga mage, så gått ned alt i vekt. Så gått mer ned i vekt. Så gått opp 30 kg pga overspising pga depresjon og økt sult av medisiner, deretter har jeg gått ned i vekt igjen. Har nå en BMI på 19. På det verste (utenom graviditet) var BMI på 29. Og det var vektoppgang på bare 8 måneder, og gikk raskt ned i vekt igjen. Jeg har ikke løs hud. Med mindre jeg tar planken og ser ned på magen. Ja da ser man at jeg har løs hud, men når jeg står så er huden helt stram og fin. Men klart når magen har lite underhudsfett og har vært tøyd ut flere ganger så vil den jo ikke være like stram som den var. Og det er helt ok for min del.

Noen opplever å få løs hud, men mange får ikke det. 

Det er forøvrig ikke negativt å av og til ta en pause fra slankingen og holde seg i vektbalanse en periode, for så å begynne på igjen. Det kan være godt med en pause her og der i prosessen.

Tror det har med alder å gjøre? Er ikke så ung lengre. Håper jo at det er mulig å få gjort noe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tror det har med alder å gjøre? Er ikke så ung lengre. Håper jo at det er mulig å få gjort noe med. 

Hm ja jeg vet ikke. Både alder og hudkvalitet tror jeg. Noen får jo hengemage etter graviditet som 20-åring, mens andre kan ha relativt stram mage som 40-åring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Purple_Pixiedust skrev (22 minutter siden):

Hm ja jeg vet ikke. Både alder og hudkvalitet tror jeg. Noen får jo hengemage etter graviditet som 20-åring, mens andre kan ha relativt stram mage som 40-åring. 

Det er sant. Jeg har løs hud allerede så er vel ikke realistisk å tenke det skal forsvinne. Blir vel bare mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...