Gå til innhold

Jeg er venneløs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ikke hatt kontakt med noen veninner så vidt jeg kan huske i løpet av det siste året. Ingen vil kjenne meg, eller sender meg beskjed "hvordan går det" ingen. Jeg tenker det må være noe feil med meg, noe som gjør at jeg er kjip å være veninne med. Jeg er ikke en fæl person, men er ikke flink til å invitere eller dra ut på byn og sånt. Blir ofte litt blank i hode om jeg skal ta kontakt med noen. Har også hatt det litt kjipt ila korona og har vært permitert og mista jobben og sånt. 

Kansje jeg rett og slett er dårlig veninne materiale? Ingen, absolutt ingen tar kontakt. 

Anonymkode: 3b7d3...163

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kanskje de ikke har tenkt på det eller glemt det bort. Mange strever med sitt nå som det er korona, send en melding selv så ser du om du får svar. Du sier du ikke er så flink til å invitere, og du er absolutt ikke den eneste. 

Anonymkode: 69759...fbd

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Labello

Dette var kjipt å lese ❤.

Bor du i en ny by/et nytt sted eller er det noen gamle bekjente du kan ta opp kontakten med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har du søsken? Foreldre? Tanter eller onkler? Nieser eller nevøer? Kan du henge med de? 

Anonymkode: 7b616...41b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Du har hatt det vanskelig og du har ikke tatt initiativ til å treffe venninner. Vi har så lett for å se vår egen situasjon. Kanskje dine venninner også har det vanskelig i denne tiden og trenger en melding med spørsmål om hvordan de har det? 

Anonymkode: 1479c...32f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
knulleGuden666

Du er garantert ikke en dårlig venninne men du har dårlige venninner som ikke bryr seg om deg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du søsken? Foreldre? Tanter eller onkler? Nieser eller nevøer? Kan du henge med de? 

Anonymkode: 7b616...41b

Jeg har ingen akkurat her, tante og kusiner, men de har kutta meg ut. Jeg tror jeg rett og slett er slitsom å ha med å gjøre og de sier at "de har sin egen vennegjeng" 

Drt går liksom greit men det slo meg i dag hvor alene jeg er. Skikkelig alene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har hatt det vanskelig og du har ikke tatt initiativ til å treffe venninner. Vi har så lett for å se vår egen situasjon. Kanskje dine venninner også har det vanskelig i denne tiden og trenger en melding med spørsmål om hvordan de har det? 

Anonymkode: 1479c...32f

Ja kansje det. Jeg har tatt kontakt med noen, skal fortsette med det. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

jeg har egentlig bare mamma🤭du er ikke den eneste venneløse ts🥲sikkert ingen trøst, men tror det er ganske vanlig. og ulikt insta og fb livet😩

Anonymkode: 0dcbc...6ae

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har ikke mange venner, men jeg har noen få og noen gamle. 

Orker ikke fake venner og har kuttet ut mange! 

Har heller ikke familie da mor og far er døde, men jeg har en datter og en samboer❤️Så lenge man har noen!

Anonymkode: 66d45...366

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Offf alle dere venneløse..💔😔. Flytt til ett område hvor du får noen utenlandske naboer. Rett som det er bli du invitert på middag og gud vet hva. De fleste vil ta deg i mot med åpne armer. Men vis at du vil ha kontakt☺️☺️

Anonymkode: 0ffba...6a5

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvor i landet bor du? 

Anonymkode: 0f2dc...fc0

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Illuminatum
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har ikke hatt kontakt med noen veninner så vidt jeg kan huske i løpet av det siste året. Ingen vil kjenne meg, eller sender meg beskjed "hvordan går det" ingen. Jeg tenker det må være noe feil med meg, noe som gjør at jeg er kjip å være veninne med. Jeg er ikke en fæl person, men er ikke flink til å invitere eller dra ut på byn og sånt. Blir ofte litt blank i hode om jeg skal ta kontakt med noen. Har også hatt det litt kjipt ila korona og har vært permitert og mista jobben og sånt. 

Kansje jeg rett og slett er dårlig veninne materiale? Ingen, absolutt ingen tar kontakt. 

Hvor mange har du kontaktet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor i landet bor du? 

Anonymkode: 0f2dc...fc0

Oslo området

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Illuminatum skrev (8 minutter siden):

Hvor mange har du kontaktet?

Jeg tar kontakt med flere forskjellige, men de tar ikke kontakt tilbake. Det virker som jeg ikke er så interessant som venn, egentlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har heller ingen venner, ts! Trodde jeg hadde det frem til jeg fødte for en måned siden. 

Da viste det seg at jeg er bare bra nok når de trenger meg eller vil ha noen å snakke med. De vet ikke en gang hva barnet mitt heter, ingen av dem spurt hvordan jeg har det nå(hadde en komplisert fødsel med mye komplikasjoner). 

Men hun ene ble sur fordi jeg aldri tar telefonen etter jeg fikk barn. 

Det er vondt og kjipt å ikke ha noen, hvertfall når samboer bader i venner og folk som bryr seg om han. Jeg. Prøver bare å late som at det ikke er så vanskelig som det er å være venneløs. 

Stor klem til deg ts, fra en Viggo venneløs til en annen. 

Anonymkode: 47f47...26d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har det også slik. Nylig tok jeg mot til meg, og kontaktet en som jeg har sett på som en potensiell venninne. Hun hadde ikke anledning til å møtes, noe som gjør at man ikke får lyst til å forsøke å spørre igjen ved en annen anledning. Nå bor jeg med min egen familie, men en venninne hadde vært fint å ha.

Anonymkode: 3159b...ffa

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har heller ingen venner. Ingen familie heller. Det er litt rart, egentlig. Ingen ville merket at jeg forsvant. 

Anonymkode: b2a2f...26d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Samme her, kvinne nesten 30 år. Sosial på jobb osv. Men ingen nære venner. Mye mobbing på barneskole har gjort til at det sosiale er vanskelig for meg, spesielt nære relasjoner. Er vanskelig å føle seg ensom og alene til tider. Begravelsen min ville vært flau om jeg hadde dødd idag. Hadde en og annen kollega stukket innom ville de sett hvor tomt det var i kirka..

Anonymkode: 37b4d...ee8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kansje vi her i tråden kunne blitt venner da? Noen som vil? Er en dame i slutten av 30 åra 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...