AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Har et strømadapter som tilhører, men mangler ledningen mellom selve apparatet og adapteret. Står at den skal ha 7.9...volt? 😬 (og strømadapteret har 7.9 volt utgang). Legger ved bilde av apparat. Kan jeg bruke denne kabelen jeg har tatt bilde av fra Clas Ohlsson? Eller er det en annen type kabel? Den ser ikke ut som den er stor nok, men kanskke bildet lyver? Hva slags kabel trenger jeg? Anonymkode: 25e48...21c
knulleGuden666 Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Hvis du ikke er sikker bør du få en elektriker til å gjøre det for sikkerhets skyld, kan ikke stole helt på folk på et diskusjonsforum heller
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Galdhøpiggen skrev (4 minutter siden): Hvis du ikke er sikker bør du få en elektriker til å gjøre det for sikkerhets skyld, kan ikke stole helt på folk på et diskusjonsforum heller Gjøre hva da? Det er ikke noe som skal spikkes og kuttes. Jeg mangler ledningen mellom adapteret som gir strøm til et kamera. Adapteret og kamera tilhører hverandre men har rotet bort ledningen mellom de. Anonymkode: 25e48...21c
stan Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Passer pluggen? Kanskje det er mulig å ta med adapteret til butikken? Så lenge pluggen passer, så bør det gå bra. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Umulig for oss å si om den pluggen passer ut fra de bildene. Anonymkode: 2bbc2...ffd
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 stan skrev (Akkurat nå): Passer pluggen? Kanskje det er mulig å ta med adapteret til butikken? Så lenge pluggen passer, så bør det gå bra. Kanskje jeg rett og slettt må ta med adapteret og få det sjekket! Anonymkode: 25e48...21c 1
stan Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje jeg rett og slettt må ta med adapteret og få det sjekket! Anonymkode: 25e48...21c Det er jo det enkleste. Clas Ohlson er jo greie på å ta retur, men da må du ta to turer. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå