AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Har siden november/desember kjent en lang streng, og på toppen av det kjennes det ut som en ert, bare tre ganger så liten, på venstre side. Begge testiklene ellers er normale når jeg drar over dem med fingeren, ingen ujevnheter når jeg kjenner over dem, ingen masser. Men kjenner som sagt en lang streng, og en ekstremt bitteliten erte-kul, bare tre ganger så liten, den kjennes gummiball-aktig ut, ikke hard på noen måte. Ei heller sitter den fast i selve testikkelen, men kan lekes med rundt og er fri. Er 99% sikker på at det er snakk om spermatocele av det jeg har lest på google, kan det være det? Hadde det vært noe mer alvorlig, så hadde vel jeg kjent masse i selve testikkelen som sitter fast? Takk for alle råd Anonymkode: e7b4e...f62
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Aldri bruk google som lege. Få deg en legetime i stedet. Anonymkode: 4251e...bea
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Aldri bruk google som lege. Få deg en legetime i stedet. Anonymkode: 4251e...bea Ikke helt enig, google har ekstremt mye nyttig info om du klarer å bruke det. Er noe annet om du misbruker det og får helseangst. Anonymkode: e7b4e...f62
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Dersom du kjenner noe i testikkel som ikke har vært der tidligere burde du oppsøke lege. For å utelukke testikkelkreft. Anonymkode: ec19b...2ac
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): For å utelukke testikkelkreft. Det har andre symptomer, det er masser på selve testikkelen. Anonymkode: e7b4e...f62
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 "Lumps on or attached to the epididymis are not cancerous." Så, med andre ord det er ufarlig? For dere som lurer, testikkelen er de to selve ballene, epididymis er opplegget rundt. Anonymkode: e7b4e...f62
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 Ganske sikker på at hadde dette vært alvorlig så hadde du hatt symptomer i tillegg til det du føler og kjenner på. Så dette skal du bare ta med knusende ro. Men er du bekymret så går du til lege. Anonymkode: 15af0...9d0
Sensi Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 Aner ikke hva det kan være men få deg en sjekk med lege. Så får du avklart hva det er. Bra du sjekker deg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #9 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ganske sikker på at hadde dette vært alvorlig så hadde du hatt symptomer i tillegg til det du føler og kjenner på. Så dette skal du bare ta med knusende ro. Men er du bekymret så går du til lege. Anonymkode: 15af0...9d0 Har lest litt på nettet, og 99% av tilfenne dreier seg om Spermatocele eller en epidermal cyst, to veldig vanlige tilstander. Og det jeg kjenner føles ut som en "pinhead", helt minimalt lite. Alvorlige saker vokser først og fremst på selve testikkelen, ikke på bitetestikkelen. Anonymkode: e7b4e...f62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå