Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Helt random at jeg spør her, men siden majoriteten er damer. Er dette for mye muskler for dere? Hvordan vil dere rangert fysikken min?

Hater så sinnsykt at jeg har spinkle armer.

Er 22, 195 cm, 123kg.

Endret av Svennis
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ser veldig bra ut. Større muskler enn dette er for mye. 

Hilsen mann 31 som ikke har muskler. 

Anonymkode: 04e03...dc4

AnonymBruker
Skrevet

Ikke en kropp for meg, nei.

Anonymkode: a35f2...af0

Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Det det ser ut som dårlig selvtillit. 

AnonymBruker
Skrevet

Altfor store armer. Glemt resten av kroppen? Ser svært uproposjonalt ut. Men, nå liker ikke jeg bola gutter....

Anonymkode: 98e83...154

AnonymBruker
Skrevet

For mye muskler for min smak. Armene dine er store, mer spent på underkroppen.

Anonymkode: c6a5f...eee

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altfor store armer. Glemt resten av kroppen? Ser svært uproposjonalt ut. Men, nå liker ikke jeg bola gutter....

Anonymkode: 98e83...154

Store armer?? Jeg synes da dem er lange og relativt spinkle.

Aldri bola.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For mye muskler for min smak. Armene dine er store, mer spent på underkroppen.

Anonymkode: c6a5f...eee

Helt vanlig. Men jeg har sykt lange bein, husk at jeg er nesten 2 meter, vanskelig å fylle ut lårene så sykt.

AnonymBruker
Skrevet

Stygt.

Anonymkode: bb866...cc0

AnonymBruker
Skrevet

Alt for mye for min smak.

Anonymkode: 8cd99...361

Skrevet
Svennis skrev (Akkurat nå):

Er 120kg. Du må huske på at jeg er rundt 195-196 cm, og er mye større i virkeligheten, har mye masse på overkroppen.

I åpningsvignetten er du 123 kg. Nå 120 og hva blir det neste?

For noen uansett hvilken vekt du ligger på her så er dette for mye. Om de som faktisk liker det vil falle av med den fettprosenten du har. Du blir mere for spesielt interesserte. Damer liker ikke å være den som vises dårligst i et forhold og vil med dette få mindreverdighetskomplekser og skygge banen. Kansje noen liker deg som en leksak en gang eller to, men noe forhold vil du slite med så fremt det ikke dreier seg om ei platinadolly med fillers, tights og energidrikken i hånda. De er definitivt ikke noe å skape noe sammen med. 

Skrevet

Alt for mye for min smak.

Anonymkode: 8cd99...361

Hahah, er det virkelig så mye? Hva med folk som er bodybuildere? De har mye mer masse enn meg.

Skrevet (endret)
Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

I åpningsvignetten er du 123 kg. Nå 120 og hva blir det neste?

For noen uansett hvilken vekt du ligger på her så er dette for mye. Om de som faktisk liker det vil falle av med den fettprosenten du har. Du blir mere for spesielt interesserte. Damer liker ikke å være den som vises dårligst i et forhold og vil med dette få mindreverdighetskomplekser og skygge banen. Kansje noen liker deg som en leksak en gang eller to, men noe forhold vil du slite med så fremt det ikke dreier seg om ei platinadolly med fillers, tights og energidrikken i hånda. De er definitivt ikke noe å skape noe sammen med. 

Et sted mellom 120-125, avhenger av vann i kroppen og om jeg veier meg på morgenen.

Jeg har absolutt ikke for mye, men jeg er veldig høy så det jevner seg ut. Søk opp bodybuildere, der snakker vi mye.

Endret av Svennis
AnonymBruker
Skrevet
Svennis skrev (1 minutt siden):

Et sted mellom 120-125, avhenger av vann i kroppen og om jeg veier meg på morgenen.

Jeg har absolutt ikke for mye, men jeg er veldig høy så det jevner seg ut. Søk opp bodybuildere, der snakker vi mye.

Nå spurte vell du om hva folk syntes? En bodybouilder har ALT for mye muskler for min smak. Etter hva jeg kan se på bildet (litt vanskelig å se når det ikke er helfigur) så syns jeg du har litt for store armer i forhold til resten. Men det er kun min mening

Anonymkode: 28ecb...f5b

Skrevet
Svennis skrev (Akkurat nå):

Jeg trenger ikke søke noe. Har tilhørt treningsmiljøer i årtier og vet hva som foregår både på godt og vondt.

Jeg synes ikke du har for mye, men jeg vet av erfaring at damer vil synes det unntatt disse platinadollyene. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden):

Jeg trenger ikke søke noe. Har tilhørt treningsmiljøer i årtier og vet hva som foregår både på godt og vondt.

Jeg synes ikke du har for mye, men jeg vet av erfaring at damer vil synes det unntatt disse platinadollyene. 

Det er bare tull. Drar jeg ut på byen, kan jeg praktisk talt velge og vrake. Aldri vært ute uten at noen har sjekka meg opp, sikkert fordi jeg er høy(195 cm), helt ok muskuløs og bredskuldra til tusen, de føler sikkert en slags trygghet.

Jeg er 23, men blir stadig sjekket opp av 40-50 år gamle damer. 

Endret av Svennis
AnonymBruker
Skrevet
Svennis skrev (10 minutter siden):

Hahah, er det virkelig så mye? Hva med folk som er bodybuildere? De har mye mer masse enn meg.

Det betyr ikke at det er fint. Bodybuildere er ikke særlig fine. Liker helst normale muskler.

Skrevet

Det betyr ikke at det er fint. Bodybuildere er ikke særlig fine. Liker helst normale muskler.

Har du bilde av hva du liker?

Skrevet
Svennis skrev (1 minutt siden):

Det er bare tull. Drar jeg ut på byen, kan jeg praktisk talt velge og vrake. Aldri vært ute uten at noen har sjekka meg opp, sikkert fordi jeg er høy(195 cm), helt ok muskuløs og bredskuldra til tusen, de føler sikkert en slags trygghet.

For et fast forhold? Min erfaring er at de fleste damer skygger banen om det er snakk om noe mere enn for en kort affære. 

Ja får masse oppmerksomhet og tilbud fra begge kjønn, men bevares det er ikke mye kvalitet i de. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Svennis said:

Hahhahah men hvorfor spørr du da? Om du ikke takler å høre at for noen/mange er det alt for mye...??

Anonymkode: a35f2...af0

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...