News Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Som tittelen sier. Hvordan lære spansk? Hva er den beste måten og lære nye språk?
ekkoet Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 (endret) Lavterskel for å komme i gang kan være duolingo. (Skal du opp på litt høyere nivå er sikkert et kurs å anbefale.) Endret 2. mars 2021 av ekkoet
Capybara Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 News skrev (7 timer siden): Som tittelen sier. Hvordan lære spansk? Hva er den beste måten og lære nye språk? *beste måte å lære nye språk: Starte med å beherske eget språk. 1
Milky Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Duolingo. Nå kan jeg spansk flytende fra før av men lærte meg portugisisk på 1-2-3 med den appen. Satte av mye tid da
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Jeg tok spansk kurs på folkeuniversitet, veldig lite utbytte og nokså dyrt. Duolingo og Coffe break espanol (podcast) gav meg mye bedre utbytte i begynnelsen. Derfra har jeg vært med på «samtalegrupper» over internett der man snakker sammen med andre folk fra hele verden som øver på spansk. Når jeg begynte å faktisk bruke spansken på den måten så ble det veldig rask progresjon. Anonymkode: 2f85a...c93
News Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2021 Capybara skrev (1 time siden): *beste måte å lære nye språk: Starte med å beherske eget språk. Har dysleksi så det er vanskelig med å & og. Samme med dobobelkonsonanter. Vet ikke når de kommer. 🤪 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå