Gjest hedi Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 Jeg fikk satt inn spiral etter en fødsel for 4 mndr side. Det viser seg nå at disse trådene er lidt for lange, og jeg har fått ny time for å justere disse. Må jeg betale for denne timen?. Kontor damen sa at jeg måtte betale. Er ikke denne satt inn feil fra gynekologen. Hva syns dere ? H
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #2 Skrevet 22. august 2005 Du må betale og den er ikke satt inn feil kun fordi trådene er for lange. De vil ikke klippe trådene for korte fordi det kan være vanskelig å få den ut igjen om de er korte. Om mannen din derimot kjenner trådene må de jo klippe dem. Jeg har også vært og justert trådene på min spiral og tenkte ikke et sekund at jeg ikke skulle betale for det.
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 Du må betale og den er ikke satt inn feil kun fordi trådene er for lange. De vil ikke klippe trådene for korte fordi det kan være vanskelig å få den ut igjen om de er korte. Om mannen din derimot kjenner trådene må de jo klippe dem. Jeg har også vært og justert trådene på min spiral og tenkte ikke et sekund at jeg ikke skulle betale for det. ← Samme her. (Vel, bortsett fra at legetimer er gratis på helsesenteret i Blindern)
*Lene* Skrevet 23. august 2005 #4 Skrevet 23. august 2005 Dette er ganske vanlig, og jeg måtte også tilbake for å klippe trådene etter første innsettelse. Å betale for dette er helt naturlig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå