AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har gått 2 uker på minste dose nå og skal kanskje trappe opp om 1 uke, men jeg er livredd for å få insomnia. Er det noen her som ikke hadde insomnia på laveste dose men som fikk det når du trappet opp? Anonymkode: d0d95...206
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Hvis du forventer denne bivirkningen, så vil du garantert få den. Nocebo-effekten er like stor som placebo Anonymkode: fa81e...adb
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 11.57): Jeg har gått 2 uker på minste dose nå og skal kanskje trappe opp om 1 uke, men jeg er livredd for å få insomnia. Er det noen her som ikke hadde insomnia på laveste dose men som fikk det når du trappet opp? Anonymkode: d0d95...206 Det kan, men det trenger ikke nødvendigvis å skje. For de fleste er det forbigående. Vet noen hvilken versjon Wellbutrin Retard (som vi har i Norge) er? XL eller SR (versjonene i USA)? Anonymkode: ee673...87c
Lillemymle Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan, men det trenger ikke nødvendigvis å skje. For de fleste er det forbigående. Vet noen hvilken versjon Wellbutrin Retard (som vi har i Norge) er? XL eller SR (versjonene i USA)? Anonymkode: ee673...87c I Norge har vi XL. TS, jeg fikk det. Klarte ikke å roe ned skikkelig og det er ikke så rart når man tar stimulerende medisiner. Effekten sitter jo i ganske lenge, så vil tro det kan være lurt å ta den så tidlig som mulig om morgenen. Effekten skal jo vanligvis gi seg innen leggetid, men jeg fikk aldri til å sove ordentlig på de medisinene. Endret 10. mars 2021 av Lillemymle Skrivefeil 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 Lillemymle skrev (11 minutter siden): I Norge har vi XL. TS, jeg fikk det. Klarte ikke å roe ned skikkelig og det er ikke så rart når man tar stimulerende medisiner. Effekten sitter jo i ganske lenge, så vil tro det kan være lurt å ta den så tidlig som mulig om morgenen. Effekten skal jo vanligvis gi seg innen leggetid, men jeg fikk aldri til å sove ordentlig på de medisinene. Takk! Jeg har prøvd å finne ut av dette i over en time nå. Anonymkode: ee673...87c 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 Lillemymle skrev (1 time siden): I Norge har vi XL. TS, jeg fikk det. Klarte ikke å roe ned skikkelig og det er ikke så rart når man tar stimulerende medisiner. Effekten sitter jo i ganske lenge, så vil tro det kan være lurt å ta den så tidlig som mulig om morgenen. Effekten skal jo vanligvis gi seg innen leggetid, men jeg fikk aldri til å sove ordentlig på de medisinene. Hvor lenge gikk du på den? 150mg eller 300? Hvor tidlig tok du den? Takk for svar 💜 Anonymkode: d0d95...206
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 Jeg fikk litt søvnvansker i starten, som i at jeg våknet for tidlig, men ikke søvnløshet. Uansett går det over etterhvert. Jeg tar 300mg på formiddagen forresten. Anonymkode: 0c5a5...879
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Skrevet 10. mars 2021 Nei, det fikk jeg ikke. Tok 300 mg og var flink til å ta de når jeg sto opp. Derimot så sleit jeg mye med munntørrhet, det var plagsomt, men ikke verre enn at jeg klarte å godta det. Anonymkode: e202d...165
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå