Gå til innhold

Lillelou er latterlig giftesyk

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Skrevet

Jeg er som det står i overskrifta,latterlig giftesyk for tida.Ikke hjelper det noe særlig å lese bryllupsreferater og se bilder av brudepar her inne,heller... :sjenert: Her sitter jeg med en mann som er så god at han er til å spise opp, og som elsker meg,og vil gifte seg med meg. Men han har altså bestemt seg for at vi ikke kan gifte oss før 2007.

Klarer jeg å legge en plan som er god nok,og gjennomførbar,og som jeg kan framføre for min kjære med overbevisende mine, er det nok en smal sak å få han til å ombestemme seg-han må bare vite at det er gjennomførbart først (dette er ma.o ikke mannen som kjøper på kredit...).

Ca 20 gjester (fest for min gigantiske familie tenker jeg vi tar senere, som kurvfest....), i september/oktober. Har falt fullstendig for dette som selskapslokale:

http://sponhuset.no/, men det MÅ ikke være der.

Hvis noen klarer å hoste opp flere idèer/argumenter, blir jeg kjempekjempeglad! :kyss:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Lage invitasjoner selv

Finne et sted der man ku trenger og leie lokalet og ordne mat og drikke selv, evt buffe og et par kjøre turer til sverige på polet

Lage bordkort selv

Selskapskjole istedet for bryllupskjole

Skrevet

For å komme med "motargumenter" må vi jo først få vite HVOFOR han vil vente til 2007..

Gjest lillelou
Skrevet

Han mener det ikke er økonomisk gjennomførbart før den tid(nå tenker han schwært bryllup,men det har jeg aldri vært interessert i).Jeg er uenig,og mener et lite og enkelt arrangement er vel så mye "oss". :)

Skrevet

Hvis du mener det er økonomisk gjennomførbart før 2007, så får du jo legge frem nettopp dette da... Er det ikke det som er hele saken? Også får du fortelle at du kunne tenke deg et lite og intimt bryllup og større fest senere og se om han også ønsker dette.

Skrevet
(nå tenker han schwært bryllup,men det har jeg aldri vært interessert i).Jeg er uenig,og mener et lite og enkelt arrangement er vel så mye "oss". :)

Vel, har du fortalt ham dette?

Gjest lillelou
Skrevet

Jepp,jeg har fortalt han det.Og jeg har også fortalt at jeg syns det er okei med et litt utradisjonelt opplegg. Han har nemlig ikke sansen for festsanger og tradisjonelle treretters middager,noe som er helt greit,for jeg er ikke så glad i dem,jeg heller ;) .

Skrevet

Deler vi samme mann eller??? :ler: Akkurat de samme tingene min kjære sier! Hold meg oppdatert på hvordan planen går, så kanskje jeg stjeler triksene dine etterhvert! :klem:

Gjest lillelou
Skrevet
Deler vi samme mann eller???  :ler:

Håper da ikke det.... :sjarmor: Men heng på,så kanskje det dukker opp noen smarte ideer. ;)

Gjest lillelou
Skrevet

og tusen takk skal du ha for dem, Gamle Alex :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...