AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Jeg har ikke spist annet enn ferdigmat til middagene på flere måneder nå. Det går i fjordland, pizza, ferdigpai, pyttipanna. Ingenting annet. Flere som har det sånn? Anonymkode: 868b0...642 2
sjallabajs Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 Ikke like ofte som deg, men oftere enn før ja
Gjest Lasox Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Går ikke i fjordland. Kan ikke fordra den maten! Men, det går gjerne litt oftere nå enn tidligere med enklere middager. Mye av det skyldes tenker jeg at jeg har laget middag hver eneste dag siden pandemien og at restauranter har vært utelukket pga. det.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Bare pass på å få i dere omega 3 og d-vitamin. Bare så dere ikke vedlikeholder depresjonen med kostholdet. Anonymkode: ed74b...94a 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Det er vanlig å ikke ha overskudd til å lage mat når man er deprimert. Prøv bare å få i deg nok næringstoffer. Havregrøt i mikro er like lett som Fjordland. Spis grønnsaker og egg til andre måltider og som snacks. Ta tran. Og få hjelp til å takle depresjonen. Anonymkode: 81579...f53 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Spiste også mye Fjordland når jeg var dårlig. Ble jo både fisk, kjøtt og grønnsaker, det. Trøstet meg selv med at den maten tross alt ikke er så dårlig ernæringsmessig. Mye bedre å spise Fjordland enn å ikke spise noe som helst når man er deprimert. Anonymkode: 8edce...327 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 Bedre å spise Fjordland enn godteri, snacks, pølser eller ferdigpizza. Du kan jo prøve å lage deg grøt til frokost og spise knekkebrød med egg til kvelds? Anonymkode: 4c1cf...fce 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 Jeg er kronisk syk, og det blir ofte lette løsninger her tortellini, fjordland, toro, pizza. Det er jo mat, og mat må man få i seg. Har ikke energi til å lage noe fra bunnen dessverre. Anonymkode: 1c2a1...76c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 Har det sånn jeg også. Har prøvd å ta tak nå ved å spise mer hjemmelaget mat og bruke tid på å lage meg en ordentlig middag. Det gjør underverker for psyken. Vanskelig å bli inspirert og å få lyst når man er deppa da. Anonymkode: af289...136
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 Jeg kjenner meg igjen. Jeg ble glad da jeg fant et ferdigmiddagmerke på Kiwi som har mat som faktisk smaker litt godt. Heter Mors Tradisjonelle tror jeg det var. De har ikke like mange retter som fjordland, men det meste de har smaker godt. Anonymkode: bb349...145
Swoosh Skrevet 3. mars 2021 #11 Skrevet 3. mars 2021 Jeg prøver å ikke gjøre det, men det skjer. Ellers prøver jeg å være flink å spise sunt for å gjøre kroppen godt, lager da egg med salat og avokado ol eller med kylling (ferdig grillet), prøver å drikke mye vann samt ta tilskudd som bla D vit( påvist mangel, og har hjulpet en del å få opp nivået)
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #12 Skrevet 3. mars 2021 Spiser stort sett på mc Donalds, en liten meny. Men ikke hver dag. Og ellers spiser jeg ikke mat, bare litt sjokolade. Har egentlig ikke lyst på mat i det hele tatt. Anonymkode: 201c7...293
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #13 Skrevet 3. mars 2021 18 hours ago, AnonymBruker said: Har det sånn jeg også. Har prøvd å ta tak nå ved å spise mer hjemmelaget mat og bruke tid på å lage meg en ordentlig middag. Det gjør underverker for psyken. Motsatt effekt her. Selv de enkleste retter er et slit å sette i gang med, og det eneste det resulterer i er at jeg er lei når jeg er halveis og når jeg er ferdig så ser kjøkkenet helt bomba ut og forblir bomba resten av måneden. Da er det faktisk mye bedre for meg å bare varme opp maten i microen og så har jeg en ferdig middagstallerken på fem minutter, og så kan jeg bare gå å legge meg igjen uten at kjøkkenet ser ut som helvette. Anonymkode: 9d031...588 1
Fru2020 Skrevet 3. mars 2021 #14 Skrevet 3. mars 2021 Mikromat den uken jeg er alene og lettvint mat når jeg har sønnen. Har tenkt at jeg snart må gripe tak i det....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå