AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Spoiler Jeg ble kjent med en mann via Tinder, vi har vært på 3 dater i løpet av noen uker. Kontakten har imellom møtene vært nesten daglig, der begge har tatt initiativ. Både på tlf og sms. Vi har snakket om at vi liker hverandre og at vi vil møtes igjen. De siste dagene har noe endret seg. Han bruker lang tid på å svare på meldinger, og tar lite initiativ selv. Synes det er merkelig at ting kan snu så brått. Jeg vet at han har en livssituasjon som tidvis tar mye fokus og at det kan handle om det. Men det er jo ikke sikkert. Lurer på hvordan håndtere dette. Avvente? De siste dagene har jeg følt at jeg maser. Føler snart for en avklaring, spesielt mtp at jeg liker han godt. Hva synes dere? Anonymkode: 8b588...b74
Fjellmannover190 Skrevet 2. mars 2021 #2 Skrevet 2. mars 2021 beklager å vera litt grown up, men spør han direkte om han ikkje seier det sjølv! Det går opp og ned, og ein kan ikkje alltid prioritere kommunikasjonen, men få avklart dette, så du kan slå deg til ro med svaret 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #3 Skrevet 2. mars 2021 Det høres ut som han har truffet noen annen /mistet interessen. Trekk deg unna og hører du ikke noe har du svaret ditt. Anonymkode: d8f1f...ff8 3
utakulanini Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 Ja, 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det høres ut som han har truffet noen annen /mistet interessen. Trekk deg unna og hører du ikke noe har du svaret ditt. Anonymkode: d8f1f...ff8 Det samme tenker jeg. 1
Engel Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Det virker som han har mistet interessen. Men jeg ville ha spurt rett ut jeg. Jeg gjør alltid det når jeg merker sånt. Jeg gidder ikke la dem prøve å snike seg unna med utfading. Noen ganger har de da svart at nei, de har bare vært litt opptatt eller noe, men uten unntak har de da senere endt med å trekke seg. Så jeg gjør kort prosess nå. Hvis de blir "fraværende" uten å si noe om grunnen så sier jeg takk for meg. Jeg trenger og forventer en person som er interessert og viser interesse tydelig (uten at det betyr å sende mange meldinger om dagen), gjør han ikke det så er han ikke rett for meg. Hvis han ikke gir en god og trygg følelse så er det feil. 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Jeg gjør slikt når følelser er for sterke. Livredd for å fortsette og så bli såret. Trekker meg unna. Anonymkode: 0dd94...3e1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 Hva slags livssituasjon da? Det har nok mye å si. Anonymkode: 49a43...161
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 Ts her. Sykdom i nær familie Anonymkode: 8b588...b74
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 Dette har jeg vært ute for flere ganger. Uteblir kontakten eller det blir lenge mellom meldinger/svar - da er det uten unntak dalende interesse fra motparten. Hvis du var kvinnen i hans liv, ville han holdt kontakten selv om det var sykdom i nær familie. Jeg har vært der selv, har hatt alvorlig sykdom hos mor, allikevel sendte jeg daglige meldinger til han jeg datet. Bare en snap eller melding om dagen, for å holde kontakten. Det tar bare noen sekunder, og er du i tankene og følelsene hans, da ville han holdt kontakten med deg. Enten bare lar du han fade ut eller du spør direkte. Regn allikevel med at dette ikke blir noe mer ut av. Anonymkode: 924a9...053 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå