Gå til innhold

Samme vaskemiddel til alle klær

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker eget for farget, eget for hvitt, eget for svart, eget for ull/silke. Og det kommer jeg til å fortsette med!

Anonymkode: a9055...7be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker omo color, milo, og sportvask. Innimellom eddik for å mykne eller få bort lukt. Innimellom vanish for å fjerne flekker og misfarging. Så blir jo "en liten kurv" med vaskemidler... 

Anonymkode: 07162...22e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Sensitive uten parfyme for hvitvask til absolutt alt og vasker konsekvent på 95 grader. Bruker jeg annet eller lavere temperatur begynner det alltid å lukte pga alle de andre vaskemidlene folk bruker på vaskeriet. Bruker ikke bløtningsmiddel da klærne blir like myke pga tørketrommelen.

Anonymkode: 1ae88...2fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker klar tøyvask til alt utenom ull og silke, der bruker jeg Milo. Så lenge man vasker hvitt for seg, går det fint. 

Anonymkode: 96393...dbf

AnonymBruker
Skrevet

Bruker rema sitt merke (eller hvilket som helst billigmerke) til grovvask som små golvmatter og slike ting som ikke skal ha hudkontakt. Bruker vaskepulver uten parfyme (Neutral eller hva de nå heter alle de merkene.) ellers, og Milo til ull. Men til håndduker og sengetøy bruker jeg tøymykner med duft. Syns det er deilig med nyvasket sengetøy som lukter liiiiittegrann av noe godt. Må ikke stinke parfyme, men.. 

Har vaskepulver for hvitt/farget mest fordi har noen jobbskjorter som jeg helst vil beholde hvit - men sånn personlig så......driter jeg jo egentlig i om mine hvite t skjorter ikke er "blendahvit" - Det er jo egentlig helt meningsløst. Hva så om ei gammel t-skjorte ser gråere ut enn når man kjøpte de? Eller hva de nå påstår skjer uten "for hvitt tøy"-vaskemiddel. Selv tror jeg de bare sier dette for å skille markedet. Tenk så mye penger de tjener på at folk må ha to typer vaskepulver ... lol.

Mye rart vi mennesker driver å betaler for og bekymrer oss over egentlig.

Anonymkode: 64e7b...e92

AnonymBruker
Skrevet

Bruker omo color og omo for hvitt tøy. Bruker skyllemiddel, både til vanlige klær, treningsklær og ull. 

Anonymkode: 87876...d68

Skrevet

Jeg bruker samme vaskemiddel til alle klær. Bruker sensitiv vaskemiddel.🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme til alt, utenom milo til ull. Har en stor boks med vaskemiddel fra Tyskland som er til fargede klær, men bruker den til hvite klær også. Det hvite holder seg hvitt og fint :) 

Anonymkode: 46426...051

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...