Gå til innhold

Bøttehatt- hot or not?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ingen sterk mening om dette plagget.🤷‍♀️ Tenker på det som solbeskyttelse og ikke ei motegreie. Sammenlignet med caps beskytter det også ørene.  Jeg bruker det innimellom om sommeren, på stranda eller rundt hytta. 

Anonymkode: d3853...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Kunne satt hva som helst på den personen, med det ansiktsuttrykket, og oppnådd hva du ville. Ikke mobb eldre mennesker. De er klokere enn deg. Ut fra bildet vil jeg også påstå at de er mye modigere enn deg :)

Anonymkode: 83eb7...e36

Interessant at du antar dette er mobbing av eldre mennesker. Dette er et oppstilt bilde, et såkalt stock photo, hvor mannen på bildet altså med vitende og vilje har stilt opp med det ansiktuttrykket. Han er modell, ikke en stakkars tilfeldig mann som ble tatt bilde av i en sårbar situasjon.

Anonymkode: 2a297...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bøttehatt kan være kult uansett alder, egentlig. Ikke alle bøttehatter er like fine, men jeg tror denne hattemodellen må være en av de som kler flest ulike personer. 

Og til dere som prøver å latterliggjøre ved å antyde på lite subtilt vis at det ikke er moderne: vær så snill å krabbe fram fra den steinen dere åpenbart har befunnet dere under en god stund. Hvis det hadde vært så ut som dere forsøker å antyde ville det neppe vært så variert tilbud av dem som det er i dag.

Bare noen få eksempler: 

Zalando

NA-KD

Boozt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den kommer ikke på mitt hode igjen. Men jeg er 40 år. Da jeg var 20 var de in, da brukte jeg og likte de. Har fortsatt en eller to på loftet.

Anonymkode: bd0ad...fa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hot er det vel ikke.
Nødvendig for barn i sola, ja.
Men er ikke Not heller. 
Stiller meg veldig nøytral til bøttehatter.

Anonymkode: e883c...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOT! Det er kleint og barnslig på voksne. Det er for 0-3 åringer for å skjerme dem for sola, ikke voksne folk. 

Anonymkode: f4c17...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOT! Det er uten tvil det styggeste plagget jeg vet om! Passer for små barn som andre har nevnt, eventuelt greit for de over 80 år..kanskje. 

Anonymkode: b8ae9...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig til babyer og små barn i alle fall.

Anonymkode: fa990...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om hva folk går kledd i. har ingen formening om det er hot or not.

Nei jeg har ikke planer om å kjøpe bøttehatt, jeg går med hatt men ikke bøttehatt.

 

Om folk vil gå i bøttehatt så gå i bøttehatt og de burde ikke bry seg hva andre måtte mene om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke med bøttehatt sist gang det var moderne, og kommer ikke til å gjøre det nå heller. 
Barna mine brukte bøttehatt i solen, da de var veldig små.

Anonymkode: 3a912...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig praktisk med en lett, liten solskjerming så slipper jeg å bli så varm på hodet. Selv foretrekker jeg nok hatter med brede brem, synes jeg ikke kler bøttehatt fullt så godt men det er jo veldig praktisk at de er så små og lette å ta med seg. Og lette å vaske!

Anonymkode: d8e00...883

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest TheCatLady

Nei, jeg synes ikke at det er hot. Tror det må være en av de styggeste hattene jeg vet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

De hattene gikk jeg med på 90-tallet, da jeg var ungdom 😂 

Syns de var skikkelig kule den gangen, men ikke nå lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...