MonicaSk Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Hvilken Shake syns du er best i smak? Jeg har tidligere smakt nutrilett sjokolade og herbalife vanilje, de likte jeg ikke. Har bestilt prøvesmak fra protein.no og er spent på hvordan de smaker. Til skeptikere så kan jeg si at jeg ikke har noen tanker om at slike Shakes er noe vidunderkur. Lunsj, middag og kveldsmat skal være sunn, kaloribegrenset og med riktig innhold. Men til frokost klarer jeg ikke å få i meg noe bra. Jeg orker ikke mat, og har ikke energi til å lage meg noe som tar mer enn noen sekunder. Så da er det bedre å få i meg en Shake enn å droppe frokost totalt(eller som jeg gjør gjort tidligere: spist litt potetgull eller godteri til frokost 🙈😂)
MonicaSk Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Noka👍🏽 Anonymkode: 62270...cf7 Hvilken av smakene liker du best?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 Jeg liker herbalife banana cream best. Anonymkode: 2fe09...c77
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 Allevo med banan og bringebær og Allevo med sjokolade er gode, synes jeg. Siden du har negative erfaringer med andre sjokoladeshaker kan det hende du helst bør prøve banan/bringebær. Allevo har en Mix-Pack med både supper og shaker. Jeg kjøpte den for å prøve litt forskjellig. (Mix-pakka er dyrere per måltid enn pakkene med bare en smak, men er kjekk for å teste smakene.) Suppene er greie kveldsmåltider, hvis du trenger litt avveksling der Anonymkode: d14d8...c2a 1
MonicaSk Skrevet 2. mars 2021 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2021 Frøyamor skrev (38 minutter siden): Vann. Vann er supert. men skulle gjerne hatt noe næringsstoffer i meg før lunsj:)
Perelandra Skrevet 3. mars 2021 #10 Skrevet 3. mars 2021 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og svar til dette. Perelandra, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #11 Skrevet 3. mars 2021 Jeg elsker herbalife vanilje blandet med appelsinjuice! Høres rart ut, men er helt nydelig iskald etter trening. Om du blander i blender, og med isbiter er det enda bedre til og med! Om du har mer i boksen anbefaler jeg å prøve dette i stedet for i melk. Anonymkode: d8709...adb
MonicaSk Skrevet 3. mars 2021 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker herbalife vanilje blandet med appelsinjuice! Høres rart ut, men er helt nydelig iskald etter trening. Om du blander i blender, og med isbiter er det enda bedre til og med! Om du har mer i boksen anbefaler jeg å prøve dette i stedet for i melk. Anonymkode: d8709...adb Oi, spennende! Det må prøves:)
bambyb82 Skrevet 14. mars 2021 #13 Skrevet 14. mars 2021 Jeg har testet et lite hav av proteinpulver. Vanlig proteinpulver uten tilsatt ekstra vitaminer og rene måltidserstattere. Jeg bruker disse på jobb for å gjøre mat enklere og samtidig få et høyt nok proteininnhold til å ikke miste like mye muskler som en gjerne gjør over tid med ckalunderskudd. mine favoritter er forener living sin ultra Shake i sjokolade. Denne er soya basert, men smaker veldig godt. Blandes med melk, evt 50-50 melk/vann. Ulempen med denne er pris og at den ikke kan kjøpes i vanlig nettbutikker. Nest beste er stardust sin fettforbrenningen proteinshake med sjokoladesmak. Kjøpes på tights.no. Negativt med denne er for meg innhold av melk. Jeg tåler lite laktose. Men pluss for smak og innhold og pris. Jeg legges også til en annen fra stardust. En vegansk med erteproteiner. Dette er et lettfordøyelig protein. Helt ok smak, men ikke som forever sin. Thights.no har alltid rimelig proteinpulver. Anbefaler å kjøpe noen smaksprøver derifra. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #14 Skrevet 14. mars 2021 Jeg liker også best noka. Kjører den i stavmikseren og den blir fyldig. Nesten som milkshake 👌 Anonymkode: df579...7b5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #15 Skrevet 15. mars 2021 Herbalife cookies and cream 🤤 elsker den! Anonymkode: 27c09...821 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #16 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Herbalife cookies and cream 🤤 elsker den! Anonymkode: 27c09...821 Sier meg enig i den! Eneste som var drikkende uten et tonn med oboy pulver i 😂 Anonymkode: b9482...46a
MonicaSk Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #17 Skrevet 15. mars 2021 Takk for mange gode tips:) Endte opp med å bestille prøvepakker fra protein.no. Jordbær, Sjokolade, Toffee og banan var kjempe gode! Så har bestilt større pakke med de 3 første. har prøvd herbalife tidligere og likte det ikke i det hele tatt, likte heller ikke alt maset fra herbalife selgeren. Men kanskje verdt å prøve en gang til:) noka må absolutt testes, ser den kommer opp flere ganger
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #18 Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sier meg enig i den! Eneste som var drikkende uten et tonn med oboy pulver i 😂 Anonymkode: b9482...46a Er ikke typen til å shake, men den er min treat 😅 Anonymkode: 27c09...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå