Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Drar til Bangkok i februar 2006. Skal til Hua Hin, men ønsker også å reise å se litt andre steder, mulig nord-Thailand. Kan noen komme med forslag på hvor vi kan dra med tog/buss fra Bangkok? Vi skal være der ca 2 1/2 uke, ønsker ikke å være på farta hele tide, men artig å få med seg litt forskjellig da vi først skal på tur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk over grensen til Kambodsja og få med dere Ankor Vat..

Skrevet

Buss går til Koh Chang fra Bangkok. Jeg synes dete r helt nydelig der. Tar buss til Traat og båt ut til øya derfra. Sørg for å bo på et hotell på stranden.

Skrevet

Koh Samet er også en fantastisk øy! Ligger i området rundt Koh Chang. Tar vel 3-4 timer med buss fra Bangkok, og båt fra Ban Phe. Jeg har vært mye i Thailand, og Koh Samet er min favoritt.

Chiang Mai i nord er også nydelig. Thailands nest største by, men har litt landsbyfeeling.

Canchanaburi er en by som ligger 3-4 timer unna Bangkok. Der ligger den berømte Broen over Kwai (turistfelle..), men resten av byen, og områdene rundt er verst et besøk.

Ellers så er Bangkok min favoritt-storby! Gi byen litt tid, og den vil krype under huden på deg..

Gjest Thailandfan
Skrevet

Se www.asiaforum.no for masse info om Thailand.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...