vigdis66 Skrevet 22. august 2005 #1 Skrevet 22. august 2005 Hei! Drar til Bangkok i februar 2006. Skal til Hua Hin, men ønsker også å reise å se litt andre steder, mulig nord-Thailand. Kan noen komme med forslag på hvor vi kan dra med tog/buss fra Bangkok? Vi skal være der ca 2 1/2 uke, ønsker ikke å være på farta hele tide, men artig å få med seg litt forskjellig da vi først skal på tur.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #2 Skrevet 22. august 2005 Stikk over grensen til Kambodsja og få med dere Ankor Vat..
Hannemor Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 Buss går til Koh Chang fra Bangkok. Jeg synes dete r helt nydelig der. Tar buss til Traat og båt ut til øya derfra. Sørg for å bo på et hotell på stranden.
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2005 #4 Skrevet 22. august 2005 Koh Samet er også en fantastisk øy! Ligger i området rundt Koh Chang. Tar vel 3-4 timer med buss fra Bangkok, og båt fra Ban Phe. Jeg har vært mye i Thailand, og Koh Samet er min favoritt. Chiang Mai i nord er også nydelig. Thailands nest største by, men har litt landsbyfeeling. Canchanaburi er en by som ligger 3-4 timer unna Bangkok. Der ligger den berømte Broen over Kwai (turistfelle..), men resten av byen, og områdene rundt er verst et besøk. Ellers så er Bangkok min favoritt-storby! Gi byen litt tid, og den vil krype under huden på deg..
Gjest Thailandfan Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Se www.asiaforum.no for masse info om Thailand. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå