Dahlia Skrevet 27. september 2002 #1 Del Skrevet 27. september 2002 Vet du.. det er en stund siden vi snakket skikkelig sammen sist, du vet.. .våre lange samtaler hvor vi oppdaterer hverandre på livet vårt, ler og gråter sammen.. men man har jo all verdens tid til å ta det igjen ikke sant?? Det ble ikke slik denne gangen, for du er borte og jeg vil bare si at jeg savner deg noe helt vanvittig! Det gjør utrolig vondt å vite at en så god person som deg er borte... Verden har blitt fattigere.. og jeg sitter igjen og føler meg stum og kneblet, er sint på verden og all verdens leger som ikke kunne hjelpe deg da du trengte det aller mest.. Men jeg er heldig.. jeg har kjent deg for den utrolige personen og det vakre menneske du var Sov godt Kjetil :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 27. september 2002 #2 Del Skrevet 27. september 2002 :cry: Dahlia, her kommer en god varm klem fra meg, som ble ordentlig rørt av innlegget ditt :cry: *KLEM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2002 #3 Del Skrevet 5. oktober 2002 Uff. Sorg og savn er en helt forferdelig følelse. Kjenner meg igjen, som jeg kjenner meg igjen i alle som skriver at de savner noen eller har mistet noen. Men minnene har vi. Selv om det er en mager trøst. Hang on! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 7. oktober 2002 Tusen takk begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå