AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Vi har datet 4 måneder. Nå merker jeg at han drar seg ut. Kortere svar på meldinger, utilgjengelig, flørter ikke. Kan det snus, eller er det bare å forberede seg på totalt brudd? Jeg vil ikke det, samtidig som jeg blir utslitt av å ghostes sakte. Anonymkode: 58a87...44f
Newgirll Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Jeg ville bare spurt rett ut, hva har du å tape? 8
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 4 mnd? Da må dere jo snakke sammen. Min umiddelbare tanke er at dere burde tatt praten om hvor dette går innen det har gått 4 mnd. Så nå må du ta sats og spørre han: Er dere kjærester eller ikke? Dere burde gått over fra dating til forhold nå. Anonymkode: 6d410...661 3
Antiviruset Skrevet 2. mars 2021 #4 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vi har datet 4 måneder. Nå merker jeg at han drar seg ut. Kortere svar på meldinger, utilgjengelig, flørter ikke. Kan det snus, eller er det bare å forberede seg på totalt brudd? Jeg vil ikke det, samtidig som jeg blir utslitt av å ghostes sakte. Anonymkode: 58a87...44f Du trenger ikke noe prat her, han viser det i handling! En som ikke er interessert er akkurat slik, trekker seg tilbake, er kald, svarer kort på meldinger med et for øye! Han vil at du ikke skal ta mer kontakt, fordi han ikke er interessert og ikke har mot til å si det rett ut til deg. Dette kalles "slow fading". Mitt råd! Trekk deg selv tilbake. Ikke send meldinger, ikke ta kontakt før han gjør det, og han må vise at han er interessert. Gi det ikke mer en noen uker. Endrer det seg ikke så er det bare å gå videre med livet sitt. Blokker han, og finn noen andre som er interessert. Kommer han tilbake etter en tid, bare avvise han! Alltid slik. 4
Gjest Lunaris Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 Ikke ta sånne på alvor. De kaster bare vekk tida di.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 Antiviruset skrev (2 minutter siden): Du trenger ikke noe prat her, han viser det i handling! En som ikke er interessert er akkurat slik, trekker seg tilbake, er kald, svarer kort på meldinger med et for øye! Han vil at du ikke skal ta mer kontakt, fordi han ikke er interessert og ikke har mot til å si det rett ut til deg. Dette kalles "slow fading". Mitt råd! Trekk deg selv tilbake. Ikke send meldinger, ikke ta kontakt før han gjør det, og han må vise at han er interessert. Gi det ikke mer en noen uker. Endrer det seg ikke så er det bare å gå videre med livet sitt. Blokker han, og finn noen andre som er interessert. Kommer han tilbake etter en tid, bare avvise han! Alltid slik. Så ifølge deg han er feig fordi han vil ikke si det rett ut Men allikevel oppførdrer du henne til å være like feig ved å blokkere ham ut. Kvinnefolk liksom... Anonymkode: 01aac...53d 2
Antiviruset Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så ifølge deg han er feig fordi han vil ikke si det rett ut Men allikevel oppførdrer du henne til å være like feig ved å blokkere ham ut. Kvinnefolk liksom... Anonymkode: 01aac...53d Trekke seg tilbake ja og ikke ta kontakt, overlate det til han som har begynt og fade hun ut. Blokkeringen kommer jo først etter at han ikke tar kontakt etter noen uker, lær deg rekkefølgen guttunge! Alternativt kan hun sende følgende melding og være direkte og så blokkere! "Jeg har lagt merke til din manglende interesse de siste ukene, jeg vil ikke være sammen med en som ikke er interessert, ønsker deg all lykke til videre i livet" . Så slipper man å lure på noe mer. Gå så videre i livet. Det TS opplever nå er "slow fading" aldri la det skje. Spør man om noe i en slik situasjon så vil man aldri få de svarene man er ute etter uansett. Handling sier mer en 1000 0rd. Og jeg er mann! 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 4 minutter siden, Lunaris said: Ikke ta sånne på alvor. De kaster bare vekk tida di. Enig. Jeg var sammen med en sånn type som ts beskriver. Gnisten ble borte fra hans side ganske kjapt, og han unnskyldte seg med at det var mye jobb. Altså..hvis du er på Tinder for å finne deg kjæreste så må du faktisk legge litt effort i det. Spurte han på et tidspunkt om vi skulle bli eksklusive og kjærester og fikk et nølende svar om at "vi er vel det ja..🙂" Samme udugelige fyr, første gangen han skulle gi meg en gave så kom han inn i stua og bare slang 3 lange stygge smykker i fanget mitt. De lå kveilet inni hverandre i en stor floke, og han fortalte at han hadde kjøpt de i Syden som gave til moren sin, men nå som vi var blitt sammen så kunne jo jeg få dem! Må si jeg følte meg som en ordentlig prinsesse i det forholdet der 🙄 glad jeg er ferdig med han, uff. Anonymkode: 39e2b...c0e 4
Grandidosa83 Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vi har datet 4 måneder. Nå merker jeg at han drar seg ut. Kortere svar på meldinger, utilgjengelig, flørter ikke. Kan det snus, eller er det bare å forberede seg på totalt brudd? Jeg vil ikke det, samtidig som jeg blir utslitt av å ghostes sakte. Anonymkode: 58a87...44f Datet i 4 måneder? Hva har skjedd i denne perioden egentlig? Det høres ut som det kanskje har gått for lang tid uten progresjon? Da vil gjerne en eller begge miste litt interesse rett og slett fordi det har gått lang tid uten tilstrekkelig bekreftelse fra motparten. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 På generell basis synes jeg det er lite fruktbart å tolke slikt. Det kan selvsagt være at han ikke vil mer, men det kan være mange andre grunner til at han svarer kortere osv. Han kan ha andre ting å tenke på (jobb, privat ...), han kan være sliten, han kan - av en eller annen grunn - ha blitt usikker på deg ... En ting er veldig sikkert. Ikke ta råd fra folk her som tolker din tolkning av situasjonen. Det er helt meningsløst. Snakk med ham. Anonymkode: b7728...716 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig. Jeg var sammen med en sånn type som ts beskriver. Gnisten ble borte fra hans side ganske kjapt, og han unnskyldte seg med at det var mye jobb. Altså..hvis du er på Tinder for å finne deg kjæreste så må du faktisk legge litt effort i det. Spurte han på et tidspunkt om vi skulle bli eksklusive og kjærester og fikk et nølende svar om at "vi er vel det ja..🙂" Samme udugelige fyr, første gangen han skulle gi meg en gave så kom han inn i stua og bare slang 3 lange stygge smykker i fanget mitt. De lå kveilet inni hverandre i en stor floke, og han fortalte at han hadde kjøpt de i Syden som gave til moren sin, men nå som vi var blitt sammen så kunne jo jeg få dem! Må si jeg følte meg som en ordentlig prinsesse i det forholdet der 🙄 glad jeg er ferdig med han, uff. Anonymkode: 39e2b...c0e Haha, for en sjarmør😆 Anonymkode: 76ffa...fa5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå