Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke et trangt soverom som får en kjøper til å unngå visning/budrunde. Om noe tror jeg man automatisk ser for seg hvordan rommet blir med senga man allerede har, eller senga man ønsker seg. Så hadde bare stylet det fint, og ikke styrt videre med det. 

Der vi bor nå stod det en 200 seng, og det eneste som slo meg er at her blir det veldig god plass med vår 180 seng, og så har vi mulighet til å oppdatere om familien trenger plassen på et tidspunkt, uten å måtte kvitte oss 

Og på gjesterommet var det kjempetrangt med 150 sengen de hadde der. Tankene mine da var at det er en bedre løsning å skyve den inn i hjørnet i perioder man ikke har gjester. Eller kjøpe en sovesofa. 

Anonymkode: 36a1a...509

Takk - dette var beroligende å lese! Hører så mye om at det er vanskelig å få folk til å komme på visning. Kjenner at jeg har lavere skuldre nå som jeg har lest alle kommentarene 🙂 

Ts

Anonymkode: b5246...495

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke et trangt soverom som får en kjøper til å unngå visning/budrunde. Om noe tror jeg man automatisk ser for seg hvordan rommet blir med senga man allerede har, eller senga man ønsker seg. Så hadde bare stylet det fint, og ikke styrt videre med det. 

Der vi bor nå stod det en 200 seng, og det eneste som slo meg er at her blir det veldig god plass med vår 180 seng, og så har vi mulighet til å oppdatere om familien trenger plassen på et tidspunkt, uten å måtte kvitte oss 

Og på gjesterommet var det kjempetrangt med 150 sengen de hadde der. Tankene mine da var at det er en bedre løsning å skyve den inn i hjørnet i perioder man ikke har gjester. Eller kjøpe en sovesofa. 

Takk - dette var beroligende å lese! Hører så mye om at det er vanskelig å få folk til å komme på visning. Kjenner at jeg har lavere skuldre nå som jeg har lest alle kommentarene 🙂 

Ts

Skrevet

Snakk med megleren du skal bruke. De har ofte en god formening om hva som er lurt. I alle fall, før du begynner å kjøpe ting. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AntiBullshit skrev (På 1.3.2021 den 19.47):

Et veldig lurt triks er å kjøpe en oppblåsbar madrass på 120/150 ish og style den med sengetepper og puter til bildene. Man vil aldri vite at det bare er «luft», man slipper å styre med å bære tungt, samtidig som rommet ser større ut på bildene 

Ser ikke madrass litt shabby ut? 

Anonymkode: 019d3...16c

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du? Jeg regner med at de fleste sover på en eller annen form for madrass og at det er en vanlig del av inventaret til folk. Når det gjelder luftmadrassen så var tanken min at man styler den med tepper og puter slik at man ikke ser at det er en luftmadrass på bildene, slik som dette:

e10899dffd7140e2951fd0ae7a5d0d7a_Large.j

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan man ikke vite. Jeg hadde jobbet for at det skulle sett størst mulig ut hvis det ser trangt ut med senga som er der nå.

2 hours ago, Pinkee said:

Snakk med megleren du skal bruke. De har ofte en god formening om hva som er lurt. I alle fall, før du begynner å kjøpe ting. 

Enig.

2 hours ago, AnonymBruker said:

Neida, er jo en sånn høy luftmadrass/seng og rer den opp med sengeteppe og puter slik at man ikke ser hva som er under/inni.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 19.36):

Vi er på kjøpefot nå, og jeg synes det er fint at det vises hva det er plass til av seng - vi har 180, og så suuuur jeg hadde blitt om det viste seg at det ikke hadde vært plass til den etter vi hadde kjøpt. 

Anonymkode: 2a6b6...7a2

Det står vel mål på rommene, så rart om man ikke kan beregne ut fra oppgitte kvadratmeter.. 

Anonymkode: 6fc73...35d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det står vel mål på rommene, så rart om man ikke kan beregne ut fra oppgitte kvadratmeter.. 

Anonymkode: 6fc73...35d

Nå er de færreste av oss født med med lasermåler i øynene så antall kvadratmeter kan være vanskelig å se for seg for mange, ergo er det veldig vanlig å møblere boliger på måter som gjør at man opplever rommene som luftige og større enn de egentlig er.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Se feks bilde 17 og 18 her - tilfeldig valgt annonse på Finn med av leilighet med din størrelse. Rommene ser (i mine øyne) gigantiske ut, men de har bare puttet inn en liten seng (oppblåsbar type). Vanlig seng, kommode, hyller osv, da hadde det sett trangt ut.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=208202522

Se feks bilde 18 her. Tror det hadde lønnet seg å ha en smalere dobbeltseng på langs.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=206300044

Endret av Pikeliten
AnonymBruker
Skrevet
Pikeliten skrev (12 timer siden):

Se feks bilde 17 og 18 her - tilfeldig valgt annonse på Finn med av leilighet med din størrelse. Rommene ser (i mine øyne) gigantiske ut, men de har bare puttet inn en liten seng (oppblåsbar type). Vanlig seng, kommode, hyller osv, da hadde det sett trangt ut.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=208202522

Se feks bilde 18 her. Tror det hadde lønnet seg å ha en smalere dobbeltseng på langs.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=206300044

Ja, helt enig. Skal iallfall kjøpe en oppblåsbar enkeltseng til det andre soverommet. Så få vi høre hva megler anbefaler når det gjelder hovedsoverommet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AntiBullshit skrev (21 timer siden):

Hva mener du? Jeg regner med at de fleste sover på en eller annen form for madrass og at det er en vanlig del av inventaret til folk. Når det gjelder luftmadrassen så var tanken min at man styler den med tepper og puter slik at man ikke ser at det er en luftmadrass på bildene, slik som dette:

e10899dffd7140e2951fd0ae7a5d0d7a_Large.j

BTW, disse bilene (på bildet) er overalt! Nesten på hver eneste visning. DÉT er shabby. Hvem styler det?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...