AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Del Skrevet 1. mars 2021 Noen her som har tips til gode treningsvideoer til nybegynnere? Gjerne videoer der instruktørene tar seg litt tid til å forklare og vise øvelsene før man begynner på selve øvelsene. Kan være alt fra yoga, pilates, ulike typer styrkeøkter, stretching osv., men helst ikke videoer der det er mange statiske øvelser og øvelser hvor det er viktig å være myk eller ha god kjernemuskulatur. Fleksibilitet og god kjernemuskulatur trenger jeg å trene meg opp på først. Jeg veier ikke så mye, men har veldig svake og stive muskler, så trenger noen treningsprogram hvor jeg kan få litt mestringsfølelse 😄 Anonymkode: fdd84...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Del Skrevet 1. mars 2021 Sjekk Yoga with Adriene på YouTube Anonymkode: 8fcc5...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 1. mars 2021 #3 Del Skrevet 1. mars 2021 Funkygine🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 3. mars 2021 #4 Del Skrevet 3. mars 2021 Diamant20 skrev (På 1.3.2021 den 20.03): Funkygine🤩 Signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Del Skrevet 6. mars 2021 Anbefaler også Funkygine. Og kriweb på Instagram, hun legger ut mye bra man kan gjøre hjemme med lite utstyr. Anonymkode: 2a71a...8c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Del Skrevet 6. mars 2021 On 3/1/2021 at 5:43 PM, AnonymBruker said: Sjekk Yoga with Adriene på YouTube Anonymkode: 8fcc5...04b Enig i denne anbefalingen. Hun har en egen spilleliste som heter "30 days of yoga" som er en veldig god introduksjon. Anonymkode: c6a57...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå