Gå til innhold

Hvilke billige bleier er bra? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig fornøyd med Libero, men synes de blir så dyre når man må opp i størrelse etterhvert. Tenkte å prøve noen andre billigere merker til lillesøster når hun kommer. Tips? 

Anonymkode: f32ad...4ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coop/änglamark 👍😊 brukt disse til 2 barn når de har kunne bruke 7-14kg bleiene, veldig fornøyd med de :)

Anonymkode: 4a3e2...5ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Coop/änglamark 👍😊 brukt disse til 2 barn når de har kunne bruke 7-14kg bleiene, veldig fornøyd med de :)

Anonymkode: 4a3e2...5ba

Så bra, takk for tips! Er de ålreit til nyfødt også? :) 

Anonymkode: f32ad...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Coop/Ænglamark

Anonymkode: 114d0...50e

Takk for tips! 😃

Anonymkode: f32ad...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig fornøyd med remableiene til baby. 

Nå er jeg veldig fornøyd med anglamark, som også er nevnt over her. Mulig de er gode til baby også men det har jeg ikke erfaring med.  Det er desidert de beste buksebleiene (up&go) ihvertfall. 

Anonymkode: 44389...474

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rema1000 sine. Coop sine ble for smale for baken til min.
På Æ appen får man nå -25% på bleier også.

Anonymkode: 25eb0...cfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun Libero Touch og Libero Up and Go. Bruker du first price bind til deg selv? Skjønner ikke at noen ønsker å utsette små barnerumper for slike billigbleier. 

Anonymkode: e779c...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker rema sine trusebleier og linero touch om vi skal ha «vanlige». Foretrekker vanlige om natten for å unngå uhell.

Anonymkode: 2454d...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bruker kun Libero Touch og Libero Up and Go. Bruker du first price bind til deg selv? Skjønner ikke at noen ønsker å utsette små barnerumper for slike billigbleier. 

Anonymkode: e779c...d05

Jeg bruker first price til meg selv. Merker ikke forskjell på det og de dyre. Eneste forskjellen er utseendet. Om man blør mye er det nok kanskje bedre med de dyrere merkene da.

Anonymkode: 2e6f1...e10

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Bruker kun Libero Touch og Libero Up and Go. Bruker du first price bind til deg selv? Skjønner ikke at noen ønsker å utsette små barnerumper for slike billigbleier. 

Anonymkode: e779c...d05

Skjønner ikke du at ikke dyrest alltid er best, eller at kvaliteten på noen av de billige er mer enn god nok?

Anonymkode: f5f7b...805

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten bare prøve deg litt frem. Jeg har prøvd alle merkene tilgjengelige i Norge, men velger helst libero comfort eller touch. Rett og slett de jeg er fornøyd med. Hører mange er fornøyd med Coop sitt merke, men jeg synes de er utrolig klamme og mitt barn ble ihvertfall raskt sår av disse. 

Anonymkode: 4bbcd...579

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker anglamark sine! De er de eneste som holder natta gjennom hos oss. Libero lekker når den blir full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke du at ikke dyrest alltid er best, eller at kvaliteten på noen av de billige er mer enn god nok?

Anonymkode: f5f7b...805

Akkurat når det kommer til bleier, så er det dyre best. Vi har ennå ikke hatt en eneste lekkasje. 

Anonymkode: e779c...d05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke du at ikke dyrest alltid er best, eller at kvaliteten på noen av de billige er mer enn god nok?

Anonymkode: f5f7b...805

Dyrest er ikke alltid best nei, men har tilgode å være like fornøyd med et billig merke som jeg er med libero. 

Anonymkode: 4bbcd...579

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat når det kommer til bleier, så er det dyre best. Vi har ennå ikke hatt en eneste lekkasje. 

Anonymkode: e779c...d05

Og vi har hatt masse lekkasjer med flere av Libero-bleiene, uten at det var spesielt mye i bleia. 

Anonymkode: f5f7b...805

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og vi har hatt masse lekkasjer med flere av Libero-bleiene, uten at det var spesielt mye i bleia. 

Anonymkode: f5f7b...805

De fleste vil oppleve færre lekkasjer ved dyre bleier. Hør med de som jobber i barnehage, de sverger til Libero og Pampers 😉

Anonymkode: e779c...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste vil oppleve færre lekkasjer ved dyre bleier. Hør med de som jobber i barnehage, de sverger til Libero og Pampers 😉

Anonymkode: e779c...d05

Jeg har aldri opplevd lekkasje med Änglamarkbleiene og jenta mi er blitt så stor at hun er i ferd med å slutte med bleier nå.

Anonymkode: a75de...84c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på. Hos oss fungerte Rema supert og Änglamark sine. Men etter en stund luktet det for mye tiss av ânglamark og de ble for smale ved avføring. Kiwi sine ble også litt for smale til vårt barn.

Rema1000 sine har holdt lengst her i gården!

Anonymkode: 7d5e8...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

De fleste vil oppleve færre lekkasjer ved dyre bleier. Hør med de som jobber i barnehage, de sverger til Libero og Pampers 😉

Anonymkode: e779c...d05

Opplever sjeldent lekkasje med rema1000, og det er foreldrene som kjøper bleier i barnehagene, så det der gir ingen mening.

Anonymkode: 7d5e8...af8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...