Gå til innhold

Ingen smerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har operert en fot og kjenner ingen smerter. Jeg tar ingen smertestillende lengre siden det ikke er behov. Det er 5 dager siden inngrepet. Jeg er gipset og skal ikke kunne gå på foten på 6 mnd, men jeg går allerede på gipsen siden jeg ikke kjenner noe. Lurer på om det er normalt? Det sies at denne operasjonen er ille, og svært smertefullt. Jeg har foreløpig ikke hatt noen smerter i det heletatt, kun prikking. 

Anonymkode: da0df...b98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du følelse i foten sånn ellers?

Sikkert lurt å vente med å gå på gipsen til en lege har godkjent det, sånn for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 4afe6...edc

Skrevet

Noen har jo bare høyere smerteterskel enn andre. 

Anonymkode: 8e8f8...799

Skrevet

Greit det går den veien, da :) jeg har også hatt lite smerter etter en stor kneoperasjon, men jeg fikk med tiden kroniske smerter.

Ville kanskje ha snakket med kirurgen, siden dette er unormalt. Og jeg ville IKKE ha lagt vekt på gipsen før du får lov, du kan ødelegge hele operasjonen. Jeg opererte korsbånd, og hadde jeg lagt vekt på beinet før jeg skulle kunne de ha røket på sekundet. Ikke ta den sjansen.

At det ikke gjør vondt betyr ikke at det er lurt.

Anonymkode: 12bd5...320

Gjest Smeltemann
Skrevet

Ta av gipsen og hopp på foten,er det smerte da så er alt normalt.

Skrevet

Som andre her skriver, ikke gå på foten, men ta kontakt med sykehuset/legen ift dette. 

Anonymkode: 7d661...311

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...