marsvin Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 (endret) Hei Jeg har vært arbeidssøker i to år nå uten napp, men har fått tilbud om en trainee-stilling som speditør for flytransport, men er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg har en bachelorgrad som lærer, men pga noen problemer med stemmebåndet kan jeg ikke stå å snakke i et klasserom hele dagen. Nå er en stabil og god inntekt det viktigste for meg, helst i en kontor/admin jobb. Trainee-lønnen er 26k før skatt, men jeg vet ikke om det vil være den samme i fast stilling. Når jeg googler yrket, ser det ut som snittet er rund 44k før skatt, men jeg aner ikke om dette er riktig, i og med at traineelønnen er så lav. Jeg vil ikke "utdanne" meg i to år til, bare for å ende opp med en lønn som butikkmedarbeider. Noen som har gode erfaring mer yrket, og hva tjener dere i mnd, etter skatt? og trives dere ? Endret 28. februar 2021 av marsvin korrektur
Mariell1995 Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 (endret) Det virker som om lønnen er god, i hvert fall: https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/speditor Endret 28. februar 2021 av Mariell1995 1
ElenaSandvold Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Hei. Jeg har fått samme tilbud fra NAV. Fant du ut mer info? Kan du du dele? Sitter med mange spørsmål men ingen svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå