Gå til innhold

30-års krise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fylt 30 år. Jeg har en god jobb og er i et stabilt forhold, men vi vil ikke ha barn og jeg har ingen hobbyer å fylle tiden min med.. Så jeg trenger innspill, hvordan skal jeg klare å bygge et innholdsrikt liv? Jeg kjenner at jeg mangler noe, og jeg trenger inspirasjon. Hva gjør du med tiden din og hva har du i livet ditt som gir deg påfyll?

Anonymkode: 7f3ce...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frivillig arbeid. Meldt meg inn i Røde Kors og er fosterhjem for DB

Anonymkode: aa000...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger å kjøpe el-sykkel nå, for å komme meg nye steder og også kunne sykle til turområder, gå en runde og sykle hjem igjen. Blitt veldig mye hjemme og nærturer pga pandemien, så nå kjenner jeg at jeg må se litt nye steder.

Ellers padler jeg kajakk om sommeren, og gjør yoga hele året. Så min hobby er å være aktiv. er for rastløs til å drive med strikking, puslespill, etc, så for meg er det å komme meg ut som er viktig. 

Leser en del da, det er jo forsåvidt en rolig hobby. 

Anonymkode: 91a71...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikking, lesing og el-gitar. Og selvsagt kafébesøk og konserter med venninner, når det var mulig.

Endret av MyMichelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har nettopp fylt 30 år. Jeg har en god jobb og er i et stabilt forhold, men vi vil ikke ha barn og jeg har ingen hobbyer å fylle tiden min med.. Så jeg trenger innspill, hvordan skal jeg klare å bygge et innholdsrikt liv? Jeg kjenner at jeg mangler noe, og jeg trenger inspirasjon. Hva gjør du med tiden din og hva har du i livet ditt som gir deg påfyll?

Anonymkode: 7f3ce...6ae

Trening, turer, maling/tegning, lær deg et instrument, oppussing, hagearbeid, pleie vennskap og familie, engaser deg i div. hjelpeorganisasjoner, ølbrygging, div. småjobber for andre, vergemål, reise... osv. 

Plukk noen. Sett deg kortsiktige og langsiktige mål. Skaff deg en større mening med det du ønsker å gjøre. Følg dine indre lyster. Gjør det.

Anonymkode: 71c18...0fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjøper hytte eller seilbåt vil du aldri gå tom for ting å gjøre på fritiden (og da mener jeg vedlikehold)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...