Gå til innhold

Buss fra Helsfyr tbane, noen som er kjent?

Hilde

Anbefalte innlegg

Jeg kommer med tbanen til Helsfyr, og skal på buss 402 mot Skedsmokorset. Jeg har bare tre minutter på meg fra banen kommer til bussen går, så jeg har ikke tid til å røre rundt. Noen som vet hvor denne bussen går fra i forhold til der jeg kommer opp fra tbanen? Jeg tar tbane mot sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å forklarer, men bussstoppet ligger like ved siden av. DVS. gå litt lenger bort til veien. Evt. spør noen andre eller hun som står på kiosken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, 3 min var ikke mye! Husk Oslo Sporveier er ikke alltid presise...

Men mener og tror 402 bussen går forholdsvis ofte (dagtid/rush) i tilfelle du mister den.

Du må bare sørge for å gå opp på riktig side av tbanen, altså IKKE mot Valle Hovin, men den andre utgangen...Altså kommer du med banen MOT sentrum skal du gå 'tilbake' der banen kom fra, for å komme opp i fri luft...

På den siden er det altså en Narvesen ved utgangen, og videre bak kiosken og i friluft er det x antall holdeplasser.

402-bussen er en såkalt grønn buss, og disse stopper alle sammen lengst til høyre....dette ble litt knotete forklart ser jeg...Håper du rekker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg så at bussen går forholdsvis ofte, men jeg er egentlig for sent ute i utgangspunktet (til endelig sted), så det hadde vært fint å rekke den første. Hvis ikke får jeg bare vente, og de andre får vente på meg igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...