AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Jeg er en jente på 21 år som har vært redd for kreft siden jeg visste hva kreft var for noe. Jeg har total angst for kreft! Det går utover mye for meg. Jeg er frisk, spiser sunt å trener. Jeg drikker heller ikke alkohol. Det eneste er at jeg snuser. Jeg er redd for at snus kan gi meg kreft i tannkjøttet eller noe. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har sett flere unge jenter som e friske å trener fått kreft å det gir meg mer angst. Jeg tenker på kreft hele tiden. Når jeg har vondt i hode så tenker jeg at jeg har hjerne kreft. Det var en periode for 3 mnd siden der jeg konstant hadde bryst stikk om kveldene, var sikker på at jeg skulle få hjerteinfarkt. Var hos legen å han lo av meg når fortalte det fordi det er svært liten sjanse for at en 21 år gammel dame som meg får hjerteinfarkt. Liksom sånne ting ødelegger meg! De tok blodprøver og det eneste som viste seg var at jeg hadde vitamin mangel, jern og folsyre mangel. Hva skal jeg gjøre med kreft problemet? det ødelegger min hver dag. Ingen i familien min har kreft heller eller har hatt det om det har noe å si? Anonymkode: e9be4...201
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Du kvalifiserer deg til psykolog. Skaff hjelp Anonymkode: 1bed7...d93 3
Lipyros Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Dette må du snakke med en psykolog om. Denne angsten for noe som du ikke kan styre, og som kanskje aldri skjer ødelegger livet ditt. Det hindrer deg i å se det gode i hver dag og nyte livet
Honey Dew Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 Du har helseangst og det burde legen ta på alvor og henvise deg videre til behandling. Høres ut som om du bør skifte lege
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kvalifiserer deg til psykolog. Skaff hjelp Anonymkode: 1bed7...d93 Hva kan psykologen gjøre egentlig? Anonymkode: 611a2...7b1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 Kjenner meg godt igjen, etter å ha sett en slektning to timer unna døden på Rikshospitalet, så skjønte jeg at kreft og terminalfasen virkelig suger. Brukte ihvertfall måneder på å komme over det. Men er litt tidlig å være så engstelig for det når man er 21. Livet varer "evig" når man er så ung. Anonymkode: 8cf9a...783
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå