*M* Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Nå har jeg sendt inn svarbrevet mitt og det har gått en uke uten at jeg har fått pengene mine. Jeg har sjekket med skolen og der står det at all informasjon ang. eksamensoppmelding er sendt til lånekassen. Har dere som har søkt fått penger, eller tar det bare så lang tid? Å ringe Lånekassen er jo umulig og man får jo ikke svar på dette per kassafon/internett. Begynner å bli redd for at de ikke har mottat brevet mitt jeg
Chiquita Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 Jeg sendte gjeldsbrevet på lørdag, og hadde pengen onsdag, tror jeg... Men du kan jo vente et par dager til, før du ringer/sender dem en mail og hører om de har mottatt det...
*M* Skrevet 21. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2005 Ja, veldig frustrerende å ikke kunne kjøpe alle de bøkene jeg trenger. Tjener ikke så mye penger. Synes den gamle løsningen var bedre.
Chiquita Skrevet 21. august 2005 #4 Skrevet 21. august 2005 Jeg synes den nye løsningen var helt genial jeg. kan jo være ganske stor pågang nå da, rett etter skolestart. Jeg fikk pengene forrige uke, og da var vel ikke den største pågangen kommet igang enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå