jossa Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Driver og planlegger tur til Florida til vinteren/våren. Lurer i den forbindelse på om noen har tips om spesifikke hotell/motell. Vanskelig og bestemme seg i vrimmelen av tilbud. Etter planen skal vi være noen dager i Orlando, noen dager på vestkysten. (Strekningen Clearwater - Naples). Og noen dager på østkysten. (Strekningen Ft.Lauderdale - Cape Canaveral). Hadde vært veldig greit å få høre om hoteller som nordmenn VET er ok. Vi vil helst ikke bruke for mye penger på dette med overnatting, men vil gjerne at hotellet i det minste er rent og ordentlig. Vil gjerne også ha tips om fremgangsmåte for booking. (Via nettsteder eller via e-post direkte til hotellet?)
Gjest Hel Skrevet 23. august 2005 #2 Skrevet 23. august 2005 (endret) Motel 6 er et ganske fint motell. Billig også, jeg bodde på et i to måneder da jeg var i Mississippi og det kosta bare rundt 34 dollar per. døgn. Det er fint og rent, eneste ulempen er at de ikke har noe 'do not disturb' skilter så stuepikene kommer og banker på hver morgen og vekker deg. Days Inn anbefaler jeg IKKE. Det jeg var på var skikkelig møkkete og ekkelt. Kakkerlakker overalt, skitne fingeravtrykk på dørene og møblene. Flekker på sengetøyet og hår og dopapir fra tidligere gjester i badet. Endret 23. august 2005 av CocoPuff
jossa Skrevet 23. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2005 Days Inn anbefaler jeg IKKE. Det jeg var på var skikkelig møkkete og ekkelt. Kakkerlakker overalt, skitne fingeravtrykk på dørene og møblene. Flekker på sengetøyet og hår og dopapir fra tidligere gjester i badet. ← Æsj!!! Det er akkurat slikt jeg er redd for å oppleve. Skikkelig ekkelt! Lurer på om noen har erfaringer med "Best Western"?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #4 Skrevet 24. august 2005 Har noen venner som har brukt "Best Western Plaza International" i Orlando. De har i vært fornøyd med det. Jeg selv har dessverre ingen erfaring og dele. Drømmer også om florida-ferie........
Jandia Skrevet 24. august 2005 #5 Skrevet 24. august 2005 Æsj!!! Det er akkurat slikt jeg er redd for å oppleve. Skikkelig ekkelt! Lurer på om noen har erfaringer med "Best Western"? ← Vi bodde på Best Western i Orlando over en uke. Det var rent (stuepike hver dag), billig og fint (hadde tom svømmebasseng). Anbefaler det på det sterkeste. God tur. Florida er superdeilig altså... (vil tilbake, men skal til California om 3 dager så jeg får vel nøye meg med det)
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Har bodd på best Western i Naples. Utrolig bra, (vi hadde leilighet) nokså nær en fantastisk strand, basseng, god standard o.s.v. Naples er et flott sted, men det er høy gjennomsnittsalder der.
Gjest visit Skrevet 26. august 2005 #7 Skrevet 26. august 2005 Kan anbefale Gulfsideresort. com på St. Pete Beach. HAr bodd der 2 ganger og er eldig fornøyd. 2 min å fp til flott strand.
jossa Skrevet 26. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 26. august 2005 Tusen takk for tips. Gulfsideresort i St. Pete Beach ser kjempelekkert ut. Bare redd det kan bli dyrt... Best Western i Naples ser også flott ut. Må sjekke priser på begge disse. Forresten, er det noen som vet hvilken pris vi skal være fornøyd med? Vi er 2 voksne og 3 barn, men jeg hadde håpet at vi kunne ordne grei overnatting til rundt 100 dollar pr natt. Dream on, eller.......?
Gjest reiseglad Skrevet 3. september 2005 #9 Skrevet 3. september 2005 Har ikke vært i Florida, men vil tipse om travelocity.com. Der kan du lese hva andre har av erfaringer om hvert enkelt hotell. (Traveler reviews.) Ganske informativt synes jeg.
Gjest 1111 Skrevet 3. september 2005 #10 Skrevet 3. september 2005 Jeg vil anbefale Holliday Inn Ikke så dyrt, men veldig fint! Her har du linken: http://www.ichotelsgroup.com/h/d/hi/1/en/home
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #11 Skrevet 8. september 2005 Har hørt at Howard Johnsen er en grei og rimelig hotellkjede i USA. Har også hørt at det kanskje er lurt å styre unna de aller billigste, sånn som Econo Lodge og Days Inn.
Gjest @ Skrevet 11. september 2005 #12 Skrevet 11. september 2005 Sist vi var i Florida booket vi kun hotell til de første dagene i Orlando. Da bodde vi på Microtel ved International drive, som er ganske sentralt i forhold til Universal og Sea World, men det tar vel rundt en halv time å kjøre til Disney.. http://travel.hotels-and-discounts.com/ind...untry=&hotel=01 Rent og pent og ikke så dyrt.... Resten av ferien fant vi hoteller underveis, kanskje litt skummelt når man reiser med barn, men så lenge det ikke er spesielle høytider er det rimelig enkelt å finne noe ledig. Ofte er det også billigere.. God tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå