AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Hvordan oppfører de med eupf og borderline seg? Hva er forskjellen med de diagnosene? Anonymkode: d4abc...2b5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 Det er samme diagnose. Anonymkode: fbe28...6d4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er samme diagnose. Anonymkode: fbe28...6d4 Hvordan oppfører de seg? Anonymkode: d4abc...2b5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan oppfører de seg? Anonymkode: d4abc...2b5 Som folk, som oftest. Anonymkode: 18e24...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Som folk, som oftest. Anonymkode: 18e24...5b6 Noe må da skille dem fra vanlige folk? Anonymkode: d4abc...2b5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan oppfører de med eupf og borderline seg? Hva er forskjellen med de diagnosene? Anonymkode: d4abc...2b5 Manipulerende, selvskadende, ustabile, hissige Anonymkode: ceb7b...e64
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 Sønnen min har nettopp gjort det slutt med ei som hadde borderline. Manipulerende, stakkarslig, skifter humør hvert 5 minutt. Anonymkode: 79a0f...548
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #8 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sønnen min har nettopp gjort det slutt med ei som hadde borderline. Manipulerende, stakkarslig, skifter humør hvert 5 minutt. Anonymkode: 79a0f...548 Hvordan reagerte hun da han gjorde det slutt? Anonymkode: d4abc...2b5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 Søsteren min har borderline, og hun manipulerer, klikker i vinkel for den minste ting, ekstremt selvsentrert, skifter venner i ett sett. (Tror hun bruker de opp) det er alltid et eller veldig viktig drama i livet hennes som gjør at slekta må slippe alt de har i henda og styrte til for å hjelpe henne. Ikke jeg da. Jeg har meldt meg ut. Vi drikker hyggelig kaffe en gang i mnd der hun oppdaterer meg på sladder i livet hennes og så sender jeg henne ut igjen etter en time eller to. Anonymkode: ad899...3ec
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #10 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Søsteren min har borderline, og hun manipulerer, klikker i vinkel for den minste ting, ekstremt selvsentrert, skifter venner i ett sett. (Tror hun bruker de opp) det er alltid et eller veldig viktig drama i livet hennes som gjør at slekta må slippe alt de har i henda og styrte til for å hjelpe henne. Ikke jeg da. Jeg har meldt meg ut. Vi drikker hyggelig kaffe en gang i mnd der hun oppdaterer meg på sladder i livet hennes og så sender jeg henne ut igjen etter en time eller to. Anonymkode: ad899...3ec Det høres slitsomt ut. Har hun vært lagt inn? Anonymkode: d4abc...2b5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #11 Skrevet 28. februar 2021 Jeg har borderline. Manipulerer ikke andre, tar ikke stor plass i en forsamling, skifter ikke nettverket. Jeg er gift og har barn og er ikke hissig på andre, verken familie, venner, kollegaer eller ukjente. meb jet har et rikt indre følelsesliv og skader meg selv for å kunne regulere de sterkeste følelsene og hatet og skammen over meg selv. Alle, både med og uten diagnoser er folk og er forskjellige. Anonymkode: 547de...3a4 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #12 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har borderline. Manipulerer ikke andre, tar ikke stor plass i en forsamling, skifter ikke nettverket. Jeg er gift og har barn og er ikke hissig på andre, verken familie, venner, kollegaer eller ukjente. meb jet har et rikt indre følelsesliv og skader meg selv for å kunne regulere de sterkeste følelsene og hatet og skammen over meg selv. Alle, både med og uten diagnoser er folk og er forskjellige. Anonymkode: 547de...3a4 Dette kunne jeg skrevet selv. Det finnes ufattelig mange mennesker med denne diagnosen. Mange av dem hadde du aldri gjettet engang. Anonymkode: 042ed...6b5 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #13 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Manipulerende, selvskadende, ustabile, hissige Anonymkode: ceb7b...e64 Manipulerende og hissige kan 95% av mennesker være, from time to time. Har alle de borderline? Anonymkode: 108ba...6a4 3
Jentadi Skrevet 28. februar 2021 #14 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Noe må da skille dem fra vanlige folk? Anonymkode: d4abc...2b5 https://sykehuset-ostfold.no/behandlinger/emosjonelt-ustabil-personlighetsforstyrrelse-borderline
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå