Gå til innhold

Hva kjennertegner eupf og borderline?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan oppfører de med eupf og borderline seg? Hva er forskjellen med de diagnosene?

Anonymkode: d4abc...2b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er samme diagnose. 

Anonymkode: fbe28...6d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er samme diagnose. 

Anonymkode: fbe28...6d4

Hvordan oppfører de seg?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan oppfører de seg?

Som folk, som oftest.

Anonymkode: 18e24...5b6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Som folk, som oftest.

Anonymkode: 18e24...5b6

Noe må da skille dem fra vanlige folk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan oppfører de med eupf og borderline seg? Hva er forskjellen med de diagnosene?

Manipulerende, selvskadende, ustabile, hissige

Anonymkode: ceb7b...e64

Skrevet

Sønnen min har nettopp gjort det slutt med ei som hadde borderline. Manipulerende, stakkarslig, skifter humør hvert 5 minutt.  

Anonymkode: 79a0f...548

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sønnen min har nettopp gjort det slutt med ei som hadde borderline. Manipulerende, stakkarslig, skifter humør hvert 5 minutt.  

Anonymkode: 79a0f...548

Hvordan reagerte hun da han gjorde det slutt?

Skrevet

Søsteren min har borderline, og hun manipulerer, klikker i vinkel for den minste ting, ekstremt selvsentrert, skifter venner i ett sett. (Tror hun bruker de opp) det er alltid et eller veldig viktig drama i livet hennes som gjør at slekta må slippe alt de har i henda og styrte til for å hjelpe henne. Ikke jeg da. Jeg har meldt meg ut. Vi drikker hyggelig kaffe en gang i mnd der hun oppdaterer meg på sladder i livet hennes og så sender jeg henne ut igjen etter en time eller to.

Anonymkode: ad899...3ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Søsteren min har borderline, og hun manipulerer, klikker i vinkel for den minste ting, ekstremt selvsentrert, skifter venner i ett sett. (Tror hun bruker de opp) det er alltid et eller veldig viktig drama i livet hennes som gjør at slekta må slippe alt de har i henda og styrte til for å hjelpe henne. Ikke jeg da. Jeg har meldt meg ut. Vi drikker hyggelig kaffe en gang i mnd der hun oppdaterer meg på sladder i livet hennes og så sender jeg henne ut igjen etter en time eller to.

Anonymkode: ad899...3ec

Det høres slitsomt ut. Har hun vært lagt inn?

Skrevet

Jeg har borderline. Manipulerer ikke andre, tar ikke stor plass i en forsamling, skifter ikke nettverket. Jeg er gift og har barn og er ikke hissig på andre, verken familie, venner, kollegaer eller ukjente.

meb jet har et rikt indre følelsesliv og skader meg selv for å kunne regulere de sterkeste følelsene og hatet og skammen over meg selv. 

Alle, både med og uten diagnoser er folk og er forskjellige. 

Anonymkode: 547de...3a4

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har borderline. Manipulerer ikke andre, tar ikke stor plass i en forsamling, skifter ikke nettverket. Jeg er gift og har barn og er ikke hissig på andre, verken familie, venner, kollegaer eller ukjente.

meb jet har et rikt indre følelsesliv og skader meg selv for å kunne regulere de sterkeste følelsene og hatet og skammen over meg selv. 

Alle, både med og uten diagnoser er folk og er forskjellige. 

Anonymkode: 547de...3a4

Dette kunne jeg skrevet selv.

Det finnes ufattelig mange mennesker med denne diagnosen. Mange av dem hadde du aldri gjettet engang. 

Anonymkode: 042ed...6b5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Manipulerende, selvskadende, ustabile, hissige

Anonymkode: ceb7b...e64

Manipulerende og hissige kan 95% av mennesker være, from time to time. Har alle de borderline? 

Anonymkode: 108ba...6a4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...