AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #1 Skrevet 27. februar 2021 Fikk nettopp beskjed om at vennen min som tok en overdose for to dager siden er sendt hjem UTEN videre hjelp fra psykiatrien. Er dette vanlig at den gjør? Burde hun ikke blitt innlagt? Anonymkode: bce25...467
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk nettopp beskjed om at vennen min som tok en overdose for to dager siden er sendt hjem UTEN videre hjelp fra psykiatrien. Er dette vanlig at den gjør? Burde hun ikke blitt innlagt? Anonymkode: bce25...467 Hadde de vurdert at hun fortsatt var sucidal hadde de lagt henne inn,men det er ikke uvanlig mennesker tar overdose uten at det ligger et genuint ønske om å død bak handlingen og da trenger de heller ikke nødvendigvis en innleggelse Anonymkode: 153f0...fb7 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Skrevet 27. februar 2021 Så lenge det ikke er fare for eget liv vil hun ikke bli tvangsinnlagt for akutthjelp. Sannsynligvis var hun innlagt på vanlig sykehus for overdose og da vil hun kun overvåkes og behandles til medikamentene går ut av kroppen og ikke lenger er farlig for henne. Sannsynligvis har de hatt flere samtaler med henne for å kartlegge behov for videre behandling, og jeg antar videre at hun har blitt henvist eller veiledet til psykiatrisk oppfølging i ettertid. Anonymkode: 6fac3...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Skrevet 27. februar 2021 Helt vanlig. Anonymkode: 8e83c...bc9 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Skrevet 27. februar 2021 Er det vanlig? Anonymkode: bce25...467
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det vanlig? Anonymkode: bce25...467 Ja det er vanlig, særlig om man allerede er i psykiatrien og har en behandler. Jeg har to selvmordsforsøk bak meg, og ble sendt hjem begge gangene fordi min behandler på DPS skulle følge meg opp . Anonymkode: 3e0b9...1a4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #7 Skrevet 27. februar 2021 Mamma tok overdose sovepiller før jul, og da hun kom på sykehuset spurte de henne om hun ønsket å dø. Hun svarte ja. Men de spurte også om hun var glad hun overlevde, da svarte hun også ja. Hun ble sendt hjem etter er par dager. Det var jo barna som fikk henne innlagt på psykiatrisk, dog det var frivillig fra hennes side. Anonymkode: 7cd4d...e32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå