Gå til innhold

Hunden Kira er stjålet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste om en hund ved navn Kira, som er stjålet av to personer i Moss.

Jeg reagerte på at eieren som delte omsorgen for hunden med sin exkone, overlot hunden til to fremmede mens han gjorde ærend.

Jeg hadde klikket i vinkel, hvis min ex hadde gjort noe så idiotisk med hunden vår.

Men kanskje lett å være etterpåklok?

Man tror jo at folk ikke stjeler hunden til den vanlige mannen i gata. 

Å stjele hundene til Lady Gaga er jo noe helt annet..

Anonymkode: 5b7bc...48f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer fælt på hva "ærendet" var. Jeg hadde aldri overlatt hunden min til fremmende uansett. 

• Liker 14
Skrevet

Var ikke den hunden funnet igjen da?

Anonymkode: 47543...1d3

Skrevet

Det er i Oslo.. 

Anonymkode: c12e3...929

• Liker 2
Skrevet

73456172.jpg?imageId=73456172&width=980&
73456413.jpg?imageId=73456413&x=0&y=0.29

Her er de to som sannsynligvis tok Kira, en forbipasserende reagerte på at de snakket høylytt til henne og fikk mistanke om at hunden var stjålet.

73456297.jpg?imageId=73456297&x=0&y=36.1

• Liker 4
Skrevet

Vet ikke helt hvorfor, men det fikk meg til å tenke på paret med søt pomerans og katt som ønska seg en hund med skremmende utseende for å unngå å bli stoppa når de var ute og lufta poomen sin.

Det skulle ikke forundre meg om det var bestillingstyveri.

Anonymkode: 47543...1d3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Leste om en hund ved navn Kira, som er stjålet av to personer i Moss.

Jeg reagerte på at eieren som delte omsorgen for hunden med sin exkone, overlot hunden til to fremmede mens han gjorde ærend.

Jeg hadde klikket i vinkel, hvis min ex hadde gjort noe så idiotisk med hunden vår.

Men kanskje lett å være etterpåklok?

Man tror jo at folk ikke stjeler hunden til den vanlige mannen i gata. 

Å stjele hundene til Lady Gaga er jo noe helt annet..

Kira ble tatt i Oslo sentrum, og ikke i Moss. 

Hun er fortsatt savnet, og ingen vet hvem de to er desverre. Mest sannsynlig noen som ikke bor i Oslo til vanlig. 

Er vel 4 tyveriet av Staff i Oslo siden i sommer. De 3 andre er heldigvis funnet igjen. Så håper det blir utfallet her også. 

• Liker 4
Skrevet

Enig med TS her. Jeg hadde klikket i vinkel dersom min (eks)mann hadde latt vilt fremmede passe hunden! 

Håper hunden blir funnet i god behold ❤

• Liker 3
Skrevet
MissPierce skrev (19 minutter siden):

Kira ble tatt i Oslo sentrum, og ikke i Moss. 

Hun er fortsatt savnet, og ingen vet hvem de to er desverre. Mest sannsynlig noen som ikke bor i Oslo til vanlig. 

Er vel 4 tyveriet av Staff i Oslo siden i sommer. De 3 andre er heldigvis funnet igjen. Så håper det blir utfallet her også. 

Så bra de andre ble funnet igjen. Har noen av tyvene blitt tatt? Hvorfor er det mest sannsynlig noen som ikke bor i Oslo?

Skrevet

Ts her.

Er ikke hundene til Lady Gaga som ble stjålet også Staff?

Er den rasen ekstra verdifull eller ettertraktet?

Skrevet

Et større bilde av de som, mest sannsynlig, har hunden. Hentet fra Moss Avis.image.thumb.png.3ece1848110cb1f8df158741fa6536a7.png

Anonymkode: 7ed25...2f8

• Liker 2
Skrevet

Tipper det her er snakk om rusmiljø både mtp eierene og de som tok hunden. De som stakk avgårde med den hadde ifølge den som tok bildet av de "snakket høyt til hunden". Hvem med vettet i behold står å snakker høyt og hardt til en hund de ikke kjenner og kun passer på?  Og at de i tillegg stikker av med den? 

Jeg hadde fattet mistanke temmelig fort når noen virker veldig interessert i hunden og tilbyr seg å passe på den. Virker ikke særlig smart han der. 

Anonymkode: 5b990...619

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Virker ikke særlig smart han der. 

Det gjør ikke den andre eieren av hunden; ekskona hans, heller... 

Det virker som at det er mannen som har hovedansvaret for hunden. Den bodde visst hovedsaklig hos ham.
Uansett er det ganske merkelig å bare la noen totalt ukjente personer passe hunden.

Anonymkode: 7ed25...2f8

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det gjør ikke den andre eieren av hunden; ekskona hans, heller... 

Hva får deg til å trekke den konklusjonen? Hun har jo ikke gjort noe galt, det er jo han som var på tur med den og overlot den til fremmede. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ts her.

Er ikke hundene til Lady Gaga som ble stjålet også Staff?

Er den rasen ekstra verdifull eller ettertraktet?

Lady Gaga har Fransk Bulldog. Disse er nå kommet til rette.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tipper det her er snakk om rusmiljø både mtp eierene og de som tok hunden. De som stakk avgårde med den hadde ifølge den som tok bildet av de "snakket høyt til hunden". Hvem med vettet i behold står å snakker høyt og hardt til en hund de ikke kjenner og kun passer på?  Og at de i tillegg stikker av med den? 

Jeg hadde fattet mistanke temmelig fort når noen virker veldig interessert i hunden og tilbyr seg å passe på den. Virker ikke særlig smart han der. 

Ts her

Ja fikk også en anelse om at eieren kanskje har vært/er litt involvert i rus/kriminelt miljø.

• Liker 1
Skrevet

Mange vegrer seg for å binde fast hunden sin utenfor butikken, og synes faktisk det er tryggere å be fremmede passe hunden sine, men det er det jo ikke bestandig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange vegrer seg for å binde fast hunden sin utenfor butikken, og synes faktisk det er tryggere å be fremmede passe hunden sine, men det er det jo ikke bestandig.

Enten har du hunden hjemme eller så har du den innelåst i bilen. Du setter den hverken fra deg utenfor butikken eller lar fremmede passe den. 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...