Gå til innhold

Eks som ikke gir helt slipp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slo opp med eksen for en måned siden. Først ønsket han ikke bruddet, men han innså i ettertid at han er litt umoden, og var enig i at det måtte gjøres. 

Jeg har hatt noen vanskelige uker, men begynner å få det bedre. Tekstet ham igår at jeg har fjernet ham fra sosiale medier for å gå videre. Presiserte at han fortsatt kan sende melding om det er noe viktig, men jeg tenker at vi ikke trenger å ha tilgang til hverandres sosiale medier. 

Han svarte: Takk for at du fortalte det. Jeg forstår deg... vil følge deg til den 31.hvis det er ok for deg?

Skjønner ikke helt hvorfor han skal se alle oppdateringene mine til da. 31 er bursdagen min, og det har ingenting med ham å gjøre mer?

Han skulle også sende meg noen ting for flere uker siden. Jeg har ikke etterspurt dem. Igår sa at han skulle sende dem da, men har ikke fått noen oppdatering. 

Vet at han sliter med bruddet og andre ting, men det var i stor grad forhold på hans side som forårsaket det. Likevel gjør han jo tilsynelatende lite for å bedre ting. 

Det hindrer min fremgang å måtte forholde meg til ham. Noen som skjønner hva han ønsker? Og er det egoistisk å fjerne ham som følger? 

Anonymkode: 0ea56...b2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ønsker å følge deg. 

Du gjør som du vil. 

Anonymkode: a563d...30c

Skrevet

Hvordan kan noen her inne forstå hva han ønsker utifra det du skriver? Bare han kan svare på det. Virker som du overtenker dette mer enn han og at det er du som ikke gir helt slipp! 

Anonymkode: e57a2...4e6

• Liker 1
Skrevet

Du trenger da ikke å forholde deg til ham? Fjern ham fra sosiale medier og blokk nummeret hans. Det er slutt, og du vil ikke ha noe mer med ham å gjøre. Da er det bare å kutte ham ut. Skjønner ikke hvorfor du vimser 

Anonymkode: 16bbe...993

• Liker 3
Skrevet

Synes det er merkelig å advare/opplyse en eks at man ikke blir å følge dem lengre på sosiale medier, men jaja.. 

Ikke over tenk det og forsett med livet ditt. Du har ingen ansvar over han og trenger ikke å bry deg. Vil du slette/blokkere han så gjør du nettopp det! 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Kenelz said:

Synes det er merkelig å advare/opplyse en eks at man ikke blir å følge dem lengre på sosiale medier, men jaja.. 

Ikke over tenk det og forsett med livet ditt. Du har ingen ansvar over han og trenger ikke å bry deg. Vil du slette/blokkere han så gjør du nettopp det! 

Enig. Ts gjorde det vel for å få en reaksjon. Det er ikke akkurat rart at ekser fjerner hverandre fra some. Jeg gadd hvertfall ikke si fra om det 😒

Blir som å kontakten eksen for å si "Hei, skulle bare si at jeg nå endelig har kommet over deg og vil gå videre" .

At du nå lager tråd om at han ikke gir helt slipp har du jo lagt opp til helt selv!! Herregud......

Anonymkode: 710f6...437

• Liker 1
Skrevet

Eksen min driv å "stalker" meg enda etter 10 år. Etter at han ble sammen med tidligere venninne for 8 år siden virker det som han troppet opp "stalkingen". Hun er så blåst i hodet at hun aner ikke en gang hva han driver med. Tror ikke han har forstått enda at jeg ikke liker han. Vil ikke ha noe med han å gjøre. Er ikke og har ALDRI vært intressert i å prøve ANALSEX. Men sånn er det med ekser som finner seg nye damer for tidsfordriv og ikke kjærlighet. Å at han tror det er straff mot meg å ta venninne. Jeg bryr meg ikke, glad jeg er kvitt han.

Anonymkode: c1528...1c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...