Gå til innhold

Hvordan trives du der du bor?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

What to do

Anonymkode: 6c414...b86

Flytte. Det skal i alle fall jeg. Leter etter nytt sted nå. Men jeg stresser litt med at tenk om neste bolig også har en sånn nabo... 

Anonymkode: 63a08...541

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor sentralt i Oslo i leilighet. Veldig stille gate og hører aldri naboene. Trives veldig godt, men jeg skulle gjerne kjent naboene mine litt. Vet kun hva de heter ut ifra postkassene. Men ellers har jeg absolutt alt jeg trenger i gangavstand, og går til jobb på et kvarter, så kan ikke klage.

Anonymkode: 9c1c0...41d

Skrevet

Bor på, og driver et småbruk med 28 okser sammen med min lille familie. Synes det er helt fantastisk. Mye av det er nok på grunn av godt naboskap, trygghet, nærhet til naturen og den friheten som følger med det. De fleste her er mye eldre enn oss, så barnet mitt vil desverre ikke få muligheten til å bare løpe over til naboen(Med mindre noen kommer flytende hit da) Og det bringer meg over til min egen barndom. Hadde noen år hvor jeg bodde i blokk, i en litt sliten bydel i Oslo. Det var litt bråk, mye politi, og noen naboer med diverse utfordringer. MEN, det var et fantastisk godt miljø mellom barna der. Er så utrolig glad for alle de fine menneskene jeg fikk møte, og de forskjellige kulturene jeg og familien min fikk ta del i. Vi var nok utrolig heldige med naboene våre, og akkurat det, tror jeg er "cluet" her. Gode naboer er gull verdt! Desverre kan man aldri vite hvilke naboer man får..

• Liker 1
Skrevet

Stortrives her vi bor. Vil gjerne ha noe litt større, med gjesterom og litt hage, men vil flytte kortest mulig. 

Skrevet

Enebolig 15-10 min fra Oslo. Storkoser oss her å kunne ikke tenkt oss noe annet! Mange barn i gata og fantastiske oppvekstvilkår. Skiløper og skogen rett utforbi døra og en liten kjøretur unna badestrand samt båtplass. Gåavstand til både skole og barnehage og masse fritidstilbud å velge mellom for mine unge lovende. 

Anonymkode: 9cfdc...3e8

Skrevet

Bor i enebolig på Vinderen. Trives veldig godt. Stor tomt/hage. Kan være i fred om jeg vil, og omgås hyggelige naboer om jeg heller ønsker det. 

Anonymkode: b40e4...629

Skrevet

Jeg stortrives med å bo i området jeg bor i, og naboer er veldig hyggelige. Jeg synes huset er utrolig sjarmerende, og likevel føler jeg litt at jeg er i en slags evig kamp mot huset også. Det er mindre enn jeg er vant til. Alt må organiseres veldig gjennomtenkt. 

Først og fremst er det kanskje ikke huset jeg virkelig elsket, og jeg trenger tid for å bli like glad i dette. 

Skrevet

Bor i en eldre bygård. Det er koselige folk her og føles trygt og trivelig både i gata og området jeg bor i. Men jeg liker ikke bo i leilighet. Jeg vil så gjerne ha en hage og natur rundt meg. 

Anonymkode: 0459a...cbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...