AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #1 Skrevet 26. februar 2021 Noen her som svettet mye som har tatt en slik operasjon? Fordeler/ulemper? Er du glad for det? Vil det føre for noe komplikasjoner på sikt? Fortell? Anonymkode: 7d71d...a2a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #2 Skrevet 26. februar 2021 Hei, er i gang med forsikringsselskapet mitt for å finne en løsning. Den operasjonen er visst ikke så bra som alle skal ha det til. Har en bekjent som svettet mer igjen etter et par år og har stygge arr. Vurderer å reise til Sverige for behandling der og betale av egen lomme Anonymkode: c9f9a...d47
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #3 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hei, er i gang med forsikringsselskapet mitt for å finne en løsning. Den operasjonen er visst ikke så bra som alle skal ha det til. Har en bekjent som svettet mer igjen etter et par år og har stygge arr. Vurderer å reise til Sverige for behandling der og betale av egen lomme Anonymkode: c9f9a...d47 Såpass! Når opererte vedkommende og har du også operert? Takker for svar Anonymkode: 7d71d...a2a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #4 Skrevet 26. februar 2021 Hva med botox? Det skal ha god effekt har jeg hørt så slipper du inngrep Anonymkode: 5dd0c...34b
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #5 Skrevet 26. februar 2021 Ca 4 år siden. Jeg har ikke operert. Jeg har forsøkt Botox, og det kommer helt an på hvem man går til og hvor de stikker. Har gjort dette flere ganger - ikke verdt prisen for min del. Vondt er det og 🙊 Anonymkode: c9f9a...d47
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 En venninne tok operasjonen og bortsett fra litt slurk under tilfriskningen så gikk det greit. Men etter et par måneder begynte hun å svette sinnsykt i lysken, såpass at man ser det om hun bruker jeans. Så hun angrer som en hun for hun er overbevist om at det er operasjonen som har ødelagt alt. Anonymkode: 3f40f...e74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå