Gå til innhold

Det villeste ryktet du har hørt om deg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet til et annet sted pga kjæresten min og ifølge bygdedyret er det fordi jeg ikke ønsker å kontakt mine og flykter vekk. Jeg  og søsteren min skal visstnok derfor ha kjørt til faren min og ropt til han: vi vil aldri se dere igjen og skapt splid i familien. Folk har jaggu lite å gjøre på i bygda vår. Riktignok møter jeg ikke foreldrene mine så ofte,  men det er kun fordi jeg bor på den andre siden av landet. 

Jeg skjønner ikke hvor disse tullingene har fantasien fra 🤣

Hva er det villeste ryktet du har vært borti? 

Anonymkode: fda58...e8e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sammen med en psyk fyr, som en dag bare rev meg ut av sofaen, å kastet meg ut. Han hadde visst begynt å date andre, og ville ikke være med meg mer. Jeg hadde gått igjennom så mye for han, og unnskyldt alt med hans psyke. Til og med at han holdt på å ta liv av meg (sånn bokstavelig, jeg var heldig som slapp unna). Og ja, Jeg vet jeg var dum som gikk tilbake til han, men jeg følte meg truet, og hadde ingen annen plass å dra. 

I etterkant gikk det masse rykter om at jeg bare hadde brukt og utnyttet han, og at jeg var en ond drittkjærring som utnyttet en stakkars, psyk mann.. mistet flere venner på veien, da de trodde på han. 

Først da fortalte jeg sannheten om hva han hadde gjort mot meg, og heldigvis så var det et par stykker som backet meg opp. Sannheten kom enda tydeligere frem da han måtte i retten, og ble straffet for det han hadde gjort mot meg. 

En god stund etter kom han tilbake til meg, men da hadde jeg fått stablet meg såpass på beina at jeg ikke ville tilbake til han. Da prøvde han å sette i gang et rykte om at jeg prøvde desperat å få han tilbake, men det ble heldigvis avfeid av de fleste ganske fort. 

Anonymkode: c27ab...c38

• Liker 5
Skrevet

At jeg som 8 åring hadde frivillig sex med faren min. 

Jeg fortalte til min som jeg trodde var min beste venninne at min far gjorde ting med meg, men dette gikk hun å fortalte til andre. Orker ikke å gå i detaljer for det ripper opp så mye vondt. 

Men enden på visa var at andre voksne fant ut av det, og jeg slapp å ha samvær med ham noe mer, alle var også sjokkert til og med min mor, som aldri kunne inbille seg at han kunne gjøre noe sånt.

Anonymkode: 53838...e2d

• Liker 15
Skrevet

Jeg skiftet jobb - gikk fra kommune til stat (høyere stilling og lønn). Fikk i etterkant høre at jeg hadde fått sparken fordi jeg sladret så mye✌🏻😂😂

Anonymkode: 57a96...3c0

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg var sammen med en psyk fyr, som en dag bare rev meg ut av sofaen, å kastet meg ut. Han hadde visst begynt å date andre, og ville ikke være med meg mer. Jeg hadde gått igjennom så mye for han, og unnskyldt alt med hans psyke. Til og med at han holdt på å ta liv av meg (sånn bokstavelig, jeg var heldig som slapp unna). Og ja, Jeg vet jeg var dum som gikk tilbake til han, men jeg følte meg truet, og hadde ingen annen plass å dra. 

I etterkant gikk det masse rykter om at jeg bare hadde brukt og utnyttet han, og at jeg var en ond drittkjærring som utnyttet en stakkars, psyk mann.. mistet flere venner på veien, da de trodde på han. 

Først da fortalte jeg sannheten om hva han hadde gjort mot meg, og heldigvis så var det et par stykker som backet meg opp. Sannheten kom enda tydeligere frem da han måtte i retten, og ble straffet for det han hadde gjort mot meg. 

En god stund etter kom han tilbake til meg, men da hadde jeg fått stablet meg såpass på beina at jeg ikke ville tilbake til han. Da prøvde han å sette i gang et rykte om at jeg prøvde desperat å få han tilbake, men det ble heldigvis avfeid av de fleste ganske fort. 

Anonymkode: c27ab...c38

Psyk?

Anonymkode: 0bad7...73f

Skrevet

At det var pga meg at miljøet på arbeidsplassen var dårlig. Det jobbet over 100 personer der, og jeg, og personen som laga ryktet var de som kom inn sist. 

Anonymkode: 56179...bba

• Liker 4
Skrevet

Jeg var sykemeldt og fikk høre av andre at sjefen min hadde fortalt at jeg var sykemeldt fordi jeg ikke taklet stresset på jobb. At jeg hadde syke familiemedlemmer og mye spykisk stress med det ene barnet mitt. Det var slett ikke grunnen til min sykemelding, og jeg konfronterte henne med denne falske ryktespredningen. 

Hun ble sur og fornektet det hele selvsagt. 

Anonymkode: 6cd95...043

• Liker 5
Skrevet

At jeg hadde en affære med en kjent kunstner. Jeg gjorde bare en jobb for ham, men bygdedyret trengte litt spenning og gjorde det hele til en ganske snuskete sak. Min kjære fikk en del bekymrede henvendelser.

Anonymkode: 85b63...f9b

• Liker 4
Skrevet

Da jeg var i tenårene, rundt 15-16, så gikk det et rykte om at jeg hadde et forhold med en eldre, gift fyr fra en annen kommune. Det må ha vært noen som ligna mye på meg, for jeg hadde blitt observert på bussen etc. Noe som forsåvidt er litt rart, for jeg hadde en spesiell stil på den tiden. Svartkledd med svart hår og naglehalsbånd osv. Det var ikke så mange som kledde seg sånn på den lille plassen jeg kom fra, heller ikke i nabokommunen. Kanskje det var så sjeldent at alle som hadde en slik stil bare ble sett på som samme person 😂

Anonymkode: 67e77...ccf

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har alltid vært slank, men det gikk rykter om at jeg hadde anoreksi. Så tynn var jeg ikke, men jeg tror rykte ble lagt ut grunnet misunnelse.

Skrevet

Når jeg var rundt 20 år( med mann, barn og jobb) at jeg rusa meg og hadde rusproblemer. Grunnen var at jeg hadde gått ned masse i vekt og blitt veldig tynn. 

Jeg har aldri rusa meg eller brukt narkotikapolitikk, verken som for morro skyld en gang i blant eller noen som helst annen måte. 

Anonymkode: 76f9a...3aa

• Liker 4
Skrevet

At vi er rike. Vår 10 år gamle bil har blitt til den nyeste toppmodellen. Leiligheten vår betalte vi visstnok 10 mill for (3,5). Vi bruker bare de dyreste merkene og mat fra lokale produsenter (Europris og First Price). Gensere jeg strikker selv er nå rådyre designerklær. Vi drar på dyre hoteller på ferier (teltlivet er topp og hadde ikke byttet det ut for noe). Vi legger oss tidlig, er moralske og spiser sunt🙈🙈🙈Verden vil bedras...

Anonymkode: fb288...fdf

• Liker 12
Skrevet

At jeg hadde ligget med en hel avdeling på bauhaus 😆

Anonymkode: 626a0...54d

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde en eks som drev med mye sykt bak min rygg.

Da det omsider ble slutt så valgte han å si alt han hadde gjort til hele omgangskretsen; Men at det var JEG som hadde gjort det.
Så jeg hadde plutselig han sin sinnsyke fetisj, var utro, tissa i vasken, hadde psykoser og ingen kontroll på økonomien.

Det var inget stort tap å flytte ett nytt sted og forlate ALLE jeg kjente, siden de lot seg så lett manipulere 

Anonymkode: 63e94...2b8

• Liker 6
Skrevet

At jeg har mistet omsorgen for barnet mitt til BV 😡 Jeg har kun fått ett barn å han har jeg forsatt :) Vi bor på ett lite sted så er  vel ikke så mye annet å gjøre her enn å spre falske rykter virker det som 🙄

Anonymkode: 0e340...012

• Liker 5
Skrevet

At huset ser ut som et grisehus, barna mine har sett meg sette nåler i armen min og de lever under grusomme forhold. 

Endte med at barnevernet kom på døra med politiet og alt. De var der i 10 minutter før de forstå at dette bare var tull. Fortsatt grusomt å vite at et menneske kan gå så langt. Skulle gjerne vist hvem det var, men det har jeg ikke funnet ut ennå. 

Anonymkode: 9be53...0bc

• Liker 5
Skrevet

At jeg var suicidal da jeg var gravid. Det var min daværende samboer som sa dette til alle våre venner. Jeg fikk vite hva han sa etter at jeg kastet ham ut. Da hadde han vært hos sin nye kjæreste, som ikke visste at jeg var gravid. 

Dette har gjort at jeg har store problemer med å stole på folk. Jeg har ingen kontakt med venner fra denne tiden. 

Anonymkode: aecd3...127

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Psyk?

Anonymkode: 0bad7...73f

Du klarte virkelig ikke å koble at personen mener psykisk syk? 

Av alle de historiene som blir fortalt her, så var det det du bet deg merke i? 

Anonymkode: 5ba3e...4d9

• Liker 21
Skrevet

At jeg var narkoman. Hadde knapt smakt alkohol. 

Anonymkode: 57a54...691

• Liker 5
Skrevet

Jeg var innlagt på psyk en del uker i 10 klasse. Da jeg kom tilbake til skolen var det satt ut rykte om at jeg var på sykehuset fordi jeg hadde tatt tvillingabort. Bagatell kanskje, men for psykisk syke tenåringsmeg var det skikkelig kjipt å komme tilbake til. Spesielt når jeg ikke hadde lyst å fortelle alle hvor jeg egentlig hadde vært. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...