Gå til innhold

Det villeste ryktet du har hørt om deg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En venninne av min mor som har barn som er like gamle som meg, kom å spurte veldig bekymret hvordan det gikk med meg nå da jeg var kommet ut av sykehuset. Viste seg at barna hennes hadde hørt at jeg hadde tatt overdose med piller og at jeg hadde ligget på sykehus i over 2 uker. Jeg var 12 og ble helt forskrekket over at folk kunne finne på slik.  Barna hennes hadde hørt det på skolen og alle «visste» det.  Det rare var at jeg aldri hadde vært borte fra skolen så lenge, men det var visst ikke så viktig. 

Anonymkode: 3e79b...39b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På folkehøgskolen så var jeg en av de eldste (21 år) og læreren vår var bare 25 år. Vi vokste opp sammen, han flyttet da jeg begynte på ungdomskolen. Vi holdt ikke kontakten, da vi var ikke nære venner men var en del av nabolaget sammen og hang sammen og lekte sammen hver dag i oppveksten.
Så da vi møttes tilfeldig på FHS endte vi opp med å henge sammen hele tiden. Vi satt ofte å spilte mario cart i klasserommet til langt på natt da han hadde kveldstilsyn. Var aldri snakk om å henge på rommene til hverandre eller noe sånt og vi var ikke alltid alene heller. Vi satt oppe veldig seint, for jeg hadde søvnproblemer og han var alene på vakt, så da endte vi opp med å spille. 

Det gikk da rykter om at vi hadde sex på tilsynrommet og i klasserommet hver gang han hadde kveldsvakt.

Det måtte alltid være en lærer til stede om natten, som sov på sitt eget tilsynrom. Hvor de ikke bare kunne sove hele natten, men måtte gå å patruljere i gangene hele kvelden og de rullerte på hvem som hadde vakt. For dem som ikke vet dette. 

Jeg holdt på å bli kastet utav skolen, på grunn av ryktet! For sex på skolens område var strengt forbudt. Kristen skole med en helt syk regel om at sex var seriøst ikke lov. Det var også andre som kunne bli utilpass med at vi datet, så derfor ble jeg kastet ut om vi ikke gjorde det slutt.

Problemet er, han er homofil. Jeg er kvinne for de som ikke forstår det. 😂
Ingen viste at han var det, for det var noe han holdt hemmelig og jeg har vist det fra han var liten. Han viste ikke en gang at jeg husket om det. 

Anonymkode: b4f55...926

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg brukte misbrukte anfetamin og kokain.

Jeg gikk veldig mye ned i vekt en periode. Det var anorexia jeg slet med. 

Min ex satte ut det ryktet etter at jeg dumpet han.  Har aldri brukt dop.

Anonymkode: 067b0...e0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk rykter om at jeg hadde hatt sex med Morten Abel. Tidlig på -90tallet. Var mye på utestedet Barbeint hvor MB med hoff vanket. Likte ikke oppførselen til den gjengen.... Om han så var den siste mannen på jord.

Anonymkode: 849b2...9bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Men hvordan får dere vite om alle disse historiene? Har aldri hørt noe rykte om meg selv som jeg kan huske, bortsett fra at jeg skulle være gravid. Men det var bare en misforståelse, det var en annen på jobb med samme formavn.

Anonymkode: 0a1d7...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel ikke akkurat kategoriseres som ''vilt'', men det passer vel.

En gang for et par år siden da jeg var ute på byen kom en jeg kjenner fra ungdomsskolen bort til meg og dro meg til siden. Hun lurte på om alt var bra med meg siden jeg var ute ''på fylla''. Da jeg spurte hva hun mente trodde hun det hadde rakna for meg siden jeg egentlig var ''veldig kristen og avholds''.

Jeg har aldri vært religiøs og har aldri vært vond å be med på fest, så jeg lurer fremdeles på hvor den kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor vidspredt ryktet var, men en gutt i klassen på videregående trodde jeg var kristen fordi jeg var venn med en som var kristen. 

Anonymkode: 32877...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (På 26.2.2021 den 11.15):

Jeg har alltid vært slank, men det gikk rykter om at jeg hadde anoreksi. Så tynn var jeg ikke, men jeg tror rykte ble lagt ut grunnet misunnelse.

Jeg har opplevd det samme. Ikke av nære venner heldigvis men av andre, 

Anonymkode: 9ae05...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er politi. At jeg flyttet til sør-Norge for å bli dette og har levd et lovlydig liv der. For å si det sånn, jeg vil aldri leve et lovlydig liv og er straffedømt. 

Anonymkode: a46ee...449

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 18.36):

En kollega satte ut rykte om at jeg var utro med en annen kollega. 
Sjefen fikk høre dette før meg og kalte inn vedkommende og ba om en forklaring før jeg fikk vite det. Det må sies at sjefen viste at dette ikke stemte i det hele tatt.

Da satte kollegaen ut et rykte om at jeg og sjefen hadde et forhold. Det var da jeg fikk høre om ryktene.

Hun som satte ut begge ryktene fikk en skriftlig advarsel, og satte ut et rykte om at sjefen var redd mannen min pga ryktet om utroskap og dro på seg en ny skriftlig advarsel,,,.

Sjefen koblet inn HR og omplasserte ryktesprederen, noe som medførte at vedkommende sa opp. 

Anonymkode: f5aca...26c

Slike historier er utrolige, jeg lurer på hva slags menneske dette er. Og om vedkommende nå holder på på samme måte et annet sted.

Anonymkode: c330a...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for kontaktannonse og forherligelse av lovbrudd.

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg var død! Det verste var vel egentlig at det var politiet som var opphavet til ryktet i og med at de karakteriserte ulykken som en "dødsulykke" før de egentlig visste noe om utfallet. Ryktene om min død var heldigvis betydelig overdrevet, men det føltes litt absurd å prøve og overbevise politipatruljen som til slutt ankom stedet om at jeg var meg og at jeg slett ikke var død :ler:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 4.22):

Vet ikke hvor vidspredt ryktet var, men en gutt i klassen på videregående trodde jeg var kristen fordi jeg var venn med en som var kristen. 

Anonymkode: 32877...31c

Dette var helvilt.

Anonymkode: f168f...1a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villeste ryktet mitt var at jeg og venninne som hadde flyttet for å gå på videregående i en annen by, egentlig var prostituerte på Reberbahnen i Hamburg!😄 

Anonymkode: cbfc7...9e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvsøsteren til min den gang mann fortalte familien at jeg drev med dop, sprøyter og det hele, og at det var min eksmann som skaffet meg dopet og utstyret😳😂

Senere når vi var gått fra hverandre, "fant hun ut" at jeg slo barnet vårt, men bare på knær, legger ol, fordi jeg skulle late som at barnet hadde falt å slått seg i lek ol🤷‍♀️

Anonymkode: bc361...3f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var borte fra ungdomsskolen i ca 2 uker, da hadde jeg visst hatt abort. Jeg var jomfru fram til jeg var 21.

Kollega som satte ut rykte om at jeg stjal på jobb, og eneste grunnen til at jeg ikke fikk sparken var fordi jeg og sjefen "knulla som kaniner". Vi jobbet mye sammen og hadde en humoristisk (kanskje) litt på kanten tone sammen, men jeg var 25 og nygift, han var i 50åra og sammen med en mann. 

Anonymkode: f411e...e61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg var 15 år ca var det et rykte om at jeg tok 100kg i benkpress🙈 Jeg var undervektig (bmi på 17), men trente på treningssenter og ble veldig sterk, men langt ifra 100😅

Anonymkode: b3268...f0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.2.2021 den 11.41):

noen spredde et rykte om at jeg pleide å ha sex med hunden min 🐕😭

Anonymkode: 4a36b...b2f

😂😂😂

Anonymkode: df12a...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Halvsøsteren til min den gang mann fortalte familien at jeg drev med dop, sprøyter og det hele, og at det var min eksmann som skaffet meg dopet og utstyret😳😂

Senere når vi var gått fra hverandre, "fant hun ut" at jeg slo barnet vårt, men bare på knær, legger ol, fordi jeg skulle late som at barnet hadde falt å slått seg i lek ol🤷‍♀️

Anonymkode: bc361...3f1

Kanskje du faktisk har drivi med/driver med dop og at det er noe i det 😉

Anonymkode: df12a...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...