Gå til innhold

Ang. "Gjester" som slenger med leppa

Fremhevede innlegg

Skrevet

For et hykleri. At det skulle være så ille å få advarsler offentlig...Det finnes da folk her som har fått advarsler og stengte tråder temmelig ofte. Er de mindre verdt de eller...??...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For et hykleri. At det skulle være så ille å få advarsler offentlig...Det finnes da folk her som har fått advarsler og stengte tråder temmelig ofte. Er de mindre verdt de eller...??...

Nei, men lista er lagt lavere for dem som ignorerer advarsler og fortsetter å lage kvalm gang på gang på gang på gang på gang....... Finner du det "hyklersk" :ler: så står det deg fritt å forlate.

Gjest TomKrus
Skrevet (endret)
Tex, dersom vi fant grunn til å gi deg en advarsel, hvordan ville du likt at alle kunne se det?

;)

Synes dere burde innføre slike jødestjerner, jeg. Det har fungert fint før, hvor man etter skjønn skilte ut de man mente ikke var gode nok.

Og hvorfor står det 80% nede i venstre hjørne hos meg, og ingenting hos andre?

Endret av TomKrus
Skrevet
Tex, dersom vi fant grunn til å gi deg en advarsel, hvordan ville du likt at alle kunne se det?

;)

som jeg har svart i en annen tråd *riste på hodet over TomKrus IGJEN* syns jeg ikke at det hadde vært noe problem. Det er jo bare å oppføre seg det.

Gjest TomKrus
Skrevet (endret)
som jeg har svart i en annen tråd *riste på hodet over TomKrus IGJEN*

IGJEN!!?? *gurimalla for et sjokk*

Synlig advarsel er like amoralsk som borgervern, prikkbelastning synlig på panseret og ikke i førerkortet og pedostempel i panna på den pedofile.

Men hvorfor ikke gjeninnføre gapestokk. Det har jo fungert så fortreffelig i tidligere tider.

Endret av TomKrus
Skrevet
som jeg har svart i en annen tråd *riste på hodet over TomKrus IGJEN* syns jeg ikke at det hadde vært noe problem. Det er jo bare å oppføre seg det.

Selv om du har svart i en annen tråd, så svarer du nå ikke på spørsmålet. Er ikke alle svar som passer til alle spørsmål.

"God dag mann, har du et økseskaft?"

"Jeg sitter her og strikker"

"Ligger det i fjøset sier du?"

"Det skal bli genser til guttungen"

Skrevet
Nei, men lista er lagt lavere for dem som ignorerer advarsler og fortsetter å lage kvalm gang på gang på gang på gang på gang....... Finner du det "hyklersk" :ler: så står det deg fritt å forlate.

Og hvem har sagt at ikke disse skulle få flere advarsler? Men da skal advarslene være hemmelige....

Jeg kommer alltid til å si min mening. Og jeg bryr meg virkelig ikke hva du måtte mene om det. Og jeg tror neppe vi har samme def. av hva som er kvalmt. Og takk og pris for det.

Liker du ikke det jeg leser står det det fritt å la være.

Jeg kan da synes folk opptrer hyklerske selv om jeg blir her.

Jeg er så dritalei dumme folk!!!

Skrevet

Synes det burde vært obligatorisk å registrere seg på KG, så kunne man heller hatt muligheten til å skrive anonymt/uten brukernavnet sitt hvis det er ønskelig.

Det med ip er litt vanskelig..de aller fleste har vel dynamisk ip.

Skrevet

Vi har ytringsfrihet i Norge, heldigvis.

Likevel er det vel ikke helt nødvendig å alltid si sin mening? Spesielt ikke når det sårer noen?

Kanskje er det best å holde munn av og til....

Jeg har inntrykk av at enkelte gjester bare MÅ få ut av seg sin edder og galle. Kan vi ikke bare la det bli disse gjestenes problem, at de irriterer seg så voldsomt over enkelte innlegg?

Skrevet (endret)

Jeg synes det er viktig å fortsatt få muligheten til å skrive anonymt, særlig hvis man har følsomme tema man ønsker reaksjoner på. KG hadde blitt fryktelig kjedelig uten...

Når det gjelder drittslenging, så er det 100 ganger bedre her inne en på feks forumene til diverse aviser hvor omtrent ALLE slenger dritt. Her kan man hvertfal ha en saklig diskusjon gående.

Jeg synes man skal ta vare på muligheten til å være anonym ellers kommer man til å gå glipp av mange av de trådene som er med på å gjøre KG interessant.

Endret av Caramba
Skrevet
Og hvem har sagt at ikke disse skulle få flere advarsler? Men da skal advarslene være hemmelige....

Jeg kommer alltid til å si min mening. Og jeg bryr meg virkelig ikke hva du måtte mene om det. Og jeg tror neppe vi har samme def. av hva som er kvalmt. Og takk og pris for det.

Liker du ikke det jeg leser står det det fritt å la være.

Jeg kan da synes folk opptrer hyklerske selv om jeg blir her.

Jeg er så dritalei dumme folk!!!

Hehe, ja de gærne har det godt.

Gjest Revenka
Skrevet

Hva med at alle må logge seg inn men kan velge om man vil være anonym for de andre brukerne hvis de ønsker det? Istedet at dere bare har ip. Kanskje folk kvier seg litt mer da? For øvrig syns jeg at det ikke gjør noe om det blir "gjestefritt" her. Har man tid til å svare på et innlegg har man tid til å logge seg på også.

Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet med å oppføre seg som folk jeg da. Jeg kan være ganske krass i mine meninger jeg, og si mye som ikke er direkte hyggelig, men jeg har til dags dato ikke fått noen advarsel. Jeg har fått slettet ett innlegg en gang, og det var helt på sin plass, og noe jeg egnetlig gikk inn for å gjøre selv da jeg oppdaget at det allerede var gjort.

Alle de som mener at de blir moderert bort i hytt og pine bør kanskje gå i seg selv og lære seg og argumentere litt mer saklig, og som voksne folk? Og har man ikke noe vettugt og melde så bør man kanskje heller holde kjeft??

Skrevet

Enig med mysan. Det går an å være saklig uten å verken rakke ned på andre, eller komme med stygge kommentarer. Mister vi litt av respekten for hverandre når vi sitter gjemt back et nick, tro?

Skrevet

Siden jeg anser dette som en meget viktig del av mitt liv vil jeg gjerne at det blir innført posting med fult navn og adresse..ellers tror jeg nesten jeg ikke takler å være her mer.

Skrevet

Jeg blir jo overvåket så jeg trenger ikke nick......

Skrevet
Jeg blir jo overvåket så jeg trenger ikke nick......

Du blir ikke overvåket. Det finnes et utall måter å endre egen ip adresse på slik at du ser ut som forskjellig bruker hver gang du skriver. Poenget er at 9 ut av 10 ikke har kunnskaper nok og derfor selvsagt kan synes. Uansett betyr det jo ingenting da det kun er moderator som ser det og de har i henhold til lover ikke lov å gå ut med hvem den å den ip adressen tilhører. Det betyr med andre ord ingenting fra eller til.

Skrevet

Hvorfor ikke forby det å kunne være "Gjest" ? at man rett og slett MÅ være medlem for å poste innlegg? Miljøet blir bedre. Ser at de har gjort dette på et annet forum som hadde samme problem (der kunne folk være anonyme, og "skittsnakkingen" tok helt av, men er betraktelig bedre nå)

Skrevet

Ved å forby gjestenick vil en stor andel brukere falle fra. KG henter en stor del av sine inntekter fra reklame. Når det gjelder prising av reklame avhenger det av antall mennesker den eksponeres for, derfor vil KG ikke stenges for gjestenick, uansett hvor mye det trues om det.

Det er også mange registrerte brukere som til stadighet har en guffen tine her inne, men de er unnskyldt fordi de er kjente.

Alle som er her burde kanskje bli litt mer bevisst på at de eksponerer seg for et utall mennesker med det de skriver. Hvis man ikke tåler å få reaksjoner på det som skrives, bør man kanskje vurdere om man burde finne en annen eksponeringsbase enn internett.

Det er også utrolig at det er helt greit at registrerte som anonyme brukere legger ut informasjon fra sitt privatliv i debatter, for så å påberope seg personangrep når denne informasjonen blir kommentert.

Moderatorene har gjort seg selv en bjørnetjeneste ved å leke barnepike ovenfor overfølsomme brukere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...