AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #21 Skrevet 26. februar 2021 Derfor bestiller jeg ingenting fra kicks. De bruker Bring og HeltHjem og bare henger pakken på postkassa 👎🤮 Anonymkode: b04ba...573
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #22 Skrevet 27. februar 2021 Jeg bor i blokk og har mottatt pakker fra helthjem uten problemer. De leverer pakkene utenfor døra, så de kommer seg tydeligvis inn. Anonymkode: b89f8...976 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #23 Skrevet 27. februar 2021 Her leveres pakkene utenfor hoveddøren. Om vi er heldige, så settes pakkene ved siden av døren, men ofte blir dem lagt rett foran døra sånn at man tråkker på dem/snubler i dem. Rundt halvparten av pakkene jeg har bestilt via HeltHjem har havnet foran ytterdøren til nabobygget, så må tusle over plenen for å hente den. Har heldigvis vindu mot ytterdør til nabobygget, så om jeg ikke finner pakkene utenfor mitt bygg, så kan jeg se om det står hos naboene. Anonymkode: 6f27c...42d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #24 Skrevet 27. februar 2021 Mysticgirl skrev (På 26.2.2021 den 16.08): Her har de kastet bort flere pakker. Fått opp at det er levert, men ingen pakker. Ville aldri ha brukt helthjem , spesielt om du bor i blokk. De har også kastet bort pakker fra venninnen min. Tørr aldri å bruke dem igjen. All sannsynligvis er det noen naboer som har tatt pakken din. Anonymkode: 2f726...f7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå