Gå til innhold

Helthjem levering borettslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte til en leilighet der det er låst inn til postkassene om natten. Hvordan er det da å få levert noe med helthjem som leverer om natten? Jeg liker ikke helthjem i utgangspunktet, de henger jo ting utenpå postkassen selv om det høljer og hvem som helst kan ta pakkene..

Anonymkode: 30837...d3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De legger det på dørmatta di.

Anonymkode: a8c03...173

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De legger det på dørmatta di.

Anonymkode: a8c03...173

Det er låst inn til trappeoppgang/heis også..

Anonymkode: 30837...d3d

Skrevet

De bruker samme nøkkel som posten. Jeg får på dørmatta, selv om det er låst. 

Anonymkode: 128c0...c03

• Liker 5
Skrevet

Jeg bor i blokk, og kan ikke bestille med helthjem. Glad for det egentlig, de leverer jo ikke bra uansett

Anonymkode: fcbe1...5fa

• Liker 1
Skrevet

De setter det fra seg utenfor hoveddøra om de ikke kommer inn.

Anonymkode: cce4c...a5d

Skrevet

Jeg bor i blokk. Leverer og henter ved postkasse. Du kan vel søke på adressen din og se om de leverer der😊

Anonymkode: 0d60a...24f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bor i blokk. Leverer og henter ved postkasse. Du kan vel søke på adressen din og se om de leverer der😊

Jeg mente dørmatten.

Skrevet

Jeg bor i blokk og har fått mange pakker levert fra Helt hjem, senest i dag. De bruker samme nøkkel som avisbudet, så de kommer seg inn hoveddøra. Men det er ikke alltid de klarer å finne riktig leilighetsdør, så noen ganger må jeg bare ta en titt nedover etasjene. Samme problemet med Morgenlevering. Men jeg skjønner at det er vanskelig for budet når så få har navn på døren sin.

Anonymkode: 3064a...b9a

• Liker 4
Skrevet

Jeg bor i blokk og her er døra låst døgnet rundt. Men har alltid fått pakkene på døra mi. Hvis de ikke kan levere blir pakken levert til posten og du får hentelapp

Anonymkode: 2f726...f7d

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Her har de kastet bort flere pakker. Fått opp at det er levert, men ingen pakker. Ville aldri ha brukt helthjem , spesielt om du bor i blokk. De har også kastet bort pakker fra venninnen min. Tørr aldri å bruke dem igjen.

Skrevet

Jeg bor i blokk og er kjempefornøyd med helt hjem, sender en del med de og mottar mange. Aldri hatt problemer med de og her blir det som sagt sendt og levert en del.

Her er det og låst men de bruker nøkkelen til posten.

Skrevet

Helthjem-pakker leveres av Aftenposten-budet, så de har jo nøkkel til bygget. 

Anonymkode: 937b2...2ef

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg bor i blokk, og kan ikke bestille med helthjem. Glad for det egentlig, de leverer jo ikke bra uansett

Anonymkode: fcbe1...5fa

Glad du ikke kan? Du kan jo bare la være å bruke dem uansett.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg bor i blokk og har fått mange pakker levert fra Helt hjem, senest i dag. De bruker samme nøkkel som avisbudet, så de kommer seg inn hoveddøra. 

Anonymkode: 3064a...b9a

Det ER jo avisbudet som leverer for Helt Hjem 😀

Mysticgirl skrev (35 minutter siden):

Her har de kastet bort flere pakker. Fått opp at det er levert, men ingen pakker. Ville aldri ha brukt helthjem , spesielt om du bor i blokk. De har også kastet bort pakker fra venninnen min. Tørr aldri å bruke dem igjen.

Kastet bort? Hva mener du med det, egentlig?

• Liker 3
Skrevet

Har vært strålende fornøyd. De bommer litt på døra, men en liten tur blant naboene, så finner jeg raskt pakken. 

Anonymkode: 015a7...c6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har vært strålende fornøyd. De bommer litt på døra, men en liten tur blant naboene, så finner jeg raskt pakken. 

Anonymkode: 015a7...c6d

Noen har jo dårlige naboer...Jeg ville ikke turt 

Anonymkode: b04ba...573

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Teatrica skrev (37 minutter siden):

Kastet bort? Hva mener du med det, egentlig?

Ja pakker har blitt borte og ikke kommet til rette. Måtte ha fått bedrifter som bruker dem til å sende ny vare med annet firma enn helthjem. Har bare dårlig erfaring med dem. De nektet også å erstatte en pakke venninnen min bestilte og aldri fikk.

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (3 timer siden):

Jeg bor i blokk og er kjempefornøyd med helt hjem, sender en del med de og mottar mange. Aldri hatt problemer med de og her blir det som sagt sendt og levert en del.

Her er det og låst men de bruker nøkkelen til posten.

Samme! Bodde i blokk i flere år, om de en eller annen gang ikke klarte å levere havnet den på postkontoret.

Anonymkode: 6d87f...daf

Skrevet

Bruker de ikke. Har hørt og sett så mye tull med dem. I lang tid la de all privat post på en vinduskarm utenfor bygget slik at hvem som helst kunne gå igjennom det som lå der. Har også fått spørsmål om jeg kan sende via dem, men jeg nekter. Føles ikke det grann trygt.

Anonymkode: 74b63...b9f

Skrevet

Er veldig fornøyd med dem, jeg får pakker på dørmatten. Det er avisbudet som leverer pakken, og de har selvfølgelig nøkkel. 

Anonymkode: 5d17f...c9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...