Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

😂 Åååå, kjære Benedicte! Jeg får vondt i ræ.. av deg. Har absolutt ingen lys på, er det helt mørkt? 

Herregud, sjekka det armbåndet og det kosta nesten 7k 😆 det er 2 mnd matbudsjett hos meg. Sykt at man bruker så mye penger på et armbånd, kjedelig om man mister det 😂😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (4 timer siden):

😂 Åååå, kjære Benedicte! Jeg får vondt i ræ.. av deg. Har absolutt ingen lys på, er det helt mørkt? 

Bildet sier meg ingenting og synes ikke armbåndet er spesielt fint. Men antar det er et dyrt merke? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (7 minutter siden):

Bildet sier meg ingenting og synes ikke armbåndet er spesielt fint. Men antar det er et dyrt merke? 

Jeg aner ikke hva slags merke det er. Å hvis det koster 7000 er det jo ikke akkurat så mye å skryte av.   

Å nei, det er absolutt ikke et smykke jeg hadde valgt. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (1 time siden):

Herregud, sjekka det armbåndet og det kosta nesten 7k 😆 det er 2 mnd matbudsjett hos meg. Sykt at man bruker så mye penger på et armbånd, kjedelig om man mister det 😂😅

Spiller ingen rolle hva det koster eller hva vi syns om det. Men at hun skryter sånn av det er  ny-rik russer tendenser . Min erfaring er at dess rikere folk er , dess mindre skryter de av de. Hun virker rett og slett litt dum . 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (9 timer siden):

Spiller ingen rolle hva det koster eller hva vi syns om det. Men at hun skryter sånn av det er  ny-rik russer tendenser . Min erfaring er at dess rikere folk er , dess mindre skryter de av de. Hun virker rett og slett litt dum . 

Enig! De jeg vet av/kjenner som holder på sånn som B, er folk med helt vanlige lønninger som ønsker å fremstå som rike. Jeg skjuler oppdateringer på facebook av dem som gjør slikt, får helt mark av å se slik meningsløs skryt. 🫢 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (15 minutter siden):

Enig! De jeg vet av/kjenner som holder på sånn som B, er folk med helt vanlige lønninger som ønsker å fremstå som rike. Jeg skjuler oppdateringer på facebook av dem som gjør slikt, får helt mark av å se slik meningsløs skryt. 🫢 

Jeg tenker de har et lavt selvbilde . Oppegående folk med et godt selvbilde skryter ikke av materielle ting . Hun oppfører seg som en 14-15 åring som må skryte / imponere seg en vei inn i venneflokk etc .  Tenker hun har en personlighetsforstyrrelse , hun er så intens / ensporet . 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, blir spennende å se hvilke kurs som blir presentert nå som BH har vært på besøk hos BJ! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (26 minutter siden):

Ja, blir spennende å se hvilke kurs som blir presentert nå som BH har vært på besøk hos BJ! 

«Spis med Benedicte».

Eller; «Bad med Benedicte».

Åpenbart med fagpersoner selvfølgelig.

Endret av Snublefot62
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

«Spis med Benedicte».

Eller; «Bad med Benedicte».

Åpenbart med fagpersoner selvfølgelig.

Eller "skryt med Benedicte" ....

• Liker 6
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så åpenbart at hun fisker etter samarbeid med rydding nå. Herreguuud det ser så teit ut når TL holder på det samme😅

Endret av mumrikk1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (2 timer siden):

Så åpenbart at hun fisker etter samarbeid med rydding nå. Herreguuud det ser så teit ut når TL holder på det samme😅

De har all verdens tid, men skal likevel ha i pose og sekk. TL som du nevnte sier hun skal rydde i tillegg til jobb... Welcome to the real world liksom.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det hun er så bizzi med? Får skikkelig Tårnfrid-vibber...

Føler hun maser og skryter, men ikke har noe særlig å vise til

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (Akkurat nå):

Tror hun bruker mer tid på å skryte enn å gjøre noe fornuftig....

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lizard skrev (11 minutter siden):

Ikke for å snakke nedsettende om adhd , men hun er altsa så oppgiret og følelsesstyrt at jeg får helt hetta av henne . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«bla bla business møter bla bla»

Benedicte, det er møter du skal i! Hvorfor prøver du å høyne alt du gjør og skal?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (På 14.10.2023 den 15.39):

Ikke for å snakke nedsettende om adhd , men hun er altsa så oppgiret og følelsesstyrt at jeg får helt hetta av henne . 

Har hun adhd? Følger henne ikke fast, så har ikke fått med meg det i såfall…men hvis hun har det så er ikke det unnskyldning for å oppføre seg usmakelig.. 

Både jeg og døtrene mine på 19 og 25 år har adhd (den som før ble kalt add-uoppmerksom type, men nå betegnes alle kategorier for adhd) og ingen av oss oppfører oss sånn som Benedicte. Ei heller søsteren min som også har der samme

Kjenner meg ikke igjen i Benedicte og hennes væremåte og reaksjonsmåte i det hele tatt.

Adhd er ikke en knagg som man kan henge dårlig oppførsel på. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...