Måne Rampelyset Skrevet 5. juli 2023 #1601 Del Skrevet 5. juli 2023 Tråden er ryddet for krenkelser og brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenMaskerteHevner Skrevet 5. juli 2023 #1602 Del Skrevet 5. juli 2023 Måne Rampelyset skrev (8 minutter siden): Tråden er ryddet for krenkelser og brudd på opphavsrett. Måne, admin. Hva med å begynne å pælme ut de samme som gjør det om og om igjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 5. juli 2023 #1603 Del Skrevet 5. juli 2023 DenMaskerteHevner skrev (8 minutter siden): Hva med å begynne å pælme ut de samme som gjør det om og om igjen? Tja, å kalle en bedrift for et fesjå er vel ikke akkurat en krenkelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 5. juli 2023 #1604 Del Skrevet 5. juli 2023 Er nesten verre enn CBE dette 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenMaskerteHevner Skrevet 8. juli 2023 #1605 Del Skrevet 8. juli 2023 Lill skrev (På 5.7.2023 den 23.43): Tja, å kalle en bedrift for et fesjå er vel ikke akkurat en krenkelse. Nei, men personangrep og forsmådde mennesker florerer jo her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 13. juli 2023 #1606 Del Skrevet 13. juli 2023 Sorry, tror ikke på at den snappen kun var til din bedre halvdel B. Du skulle nok bare brife med pengene✌🏼😉 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 13. juli 2023 #1607 Del Skrevet 13. juli 2023 Så kleint 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. juli 2023 #1608 Del Skrevet 14. juli 2023 mumrikk1 skrev (På 13.7.2023 den 20.38): Sorry, tror ikke på at den snappen kun var til din bedre halvdel B. Du skulle nok bare brife med pengene✌🏼😉 Hva har hun snappet? Orker ikke å se snappene hennes, men nysgjerrig på hva av dumhet hun har funnet på nå 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. juli 2023 #1609 Del Skrevet 14. juli 2023 Bibbi_ skrev (9 minutter siden): Hva har hun snappet? Orker ikke å se snappene hennes, men nysgjerrig på hva av dumhet hun har funnet på nå 🙈 At hun bestilte hotel+billetter til Dyreparken,prislapp 7K. Skjønner det var lite diskret skryt,men 7K for 4 stk i parken+hotel er faktisk ikke noen "vill" sum.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 14. juli 2023 #1610 Del Skrevet 14. juli 2023 J.. skrev (32 minutter siden): At hun bestilte hotel+billetter til Dyreparken,prislapp 7K. Skjønner det var lite diskret skryt,men 7K for 4 stk i parken+hotel er faktisk ikke noen "vill" sum.. 7000 kr? Der er vel normal pris. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. juli 2023 #1611 Del Skrevet 14. juli 2023 J.. skrev (2 timer siden): At hun bestilte hotel+billetter til Dyreparken,prislapp 7K. Skjønner det var lite diskret skryt,men 7K for 4 stk i parken+hotel er faktisk ikke noen "vill" sum.. Nei hva er spesielt med det egentlig? Trenger ikke å være millionær for å ha råd til det. Vi bestilte hotelltur (3 netter) + inngang til en fornøyelsespark, kom på nesten 9000. Og vi har ikke mye penger. Men fint for henne hvis hun synes det er noe å skryte av og at hun av den grunn føler seg rik 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15. juli 2023 #1612 Del Skrevet 15. juli 2023 Hun lever jo av selvskryt. Sammenlignet med andre påvirkere i hennes marked og alder så virker hun ikke veldig vellykket. Hun jobber hardt for å få folk til å tro det men det skinner jo igjennom at hun gjør det hun kan for å «sminke grisen». Vi er en liten familie i dag som skal i en familiepark i dag. Inngangsprisen for oss alle havnet på ca 3k. Halve summen hennes uten overnatting. Helt normalt. Men jeg flasher ikke dette til venner og bekjente. Tvert i mot vet jeg at dette i seg selv er litt råflott og at vi er heldige som kan gjøre dette. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 15. juli 2023 #1613 Del Skrevet 15. juli 2023 Hun slår meg som helt ekstremt materialistisk og at det er veldig viktig at ting ser flott og eksklusivt ut utad. Jeg blir alltid like overrasket (selv om jeg ikke burde) hver gang hun har en "travel" dag på "jobb". Det er ikke mange dagene siden hun hadde den travleste dagen i manns minne og ja..... Jeg ble paff. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABCDE Skrevet 15. juli 2023 #1614 Del Skrevet 15. juli 2023 Kan ikke forstå at disse menneskene aner hva et hardt liv er. Stå opp tidlig, levere i barnehage, jobbe full dag, hente i barnehage, i butikken før man lager middag og vasker klær. Altså, hallo???? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemy Skrevet 16. juli 2023 #1615 Del Skrevet 16. juli 2023 Snublefot62 skrev (På 15.7.2023 den 9.06): Hun lever jo av selvskryt. Sammenlignet med andre påvirkere i hennes marked og alder så virker hun ikke veldig vellykket. Hun jobber hardt for å få folk til å tro det men det skinner jo igjennom at hun gjør det hun kan for å «sminke grisen». Vi er en liten familie i dag som skal i en familiepark i dag. Inngangsprisen for oss alle havnet på ca 3k. Halve summen hennes uten overnatting. Helt normalt. Men jeg flasher ikke dette til venner og bekjente. Tvert i mot vet jeg at dette i seg selv er litt råflott og at vi er heldige som kan gjøre dette. Og ikke mye hun betaler selv. Støtt og stadig "Noen som kjenner til noen som....". Sånn som med foliering til båten. Tigger etter spons, så utrolig kvalmt. Sorry ass.. Og for å sette det på spissen, kurset hennes koster mer enn det hun betalte. Vi snakker bla overnatting og storslått show. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1. august 2023 #1616 Del Skrevet 1. august 2023 Fint å se at egoismen er som den pleier å være hos BH. Godt noe aldri endrer seg liksom Legger ut at hun er "dritsjuk" med både tett nese og vondt i halsen.... og nå skal de til badeland. Hva med å tenke på andre liksom? Ikke det? Nei helt standard BH oppførsel. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1. august 2023 #1617 Del Skrevet 1. august 2023 Snublefot62 skrev (48 minutter siden): Fint å se at egoismen er som den pleier å være hos BH. Godt noe aldri endrer seg liksom Legger ut at hun er "dritsjuk" med både tett nese og vondt i halsen.... og nå skal de til badeland. Hva med å tenke på andre liksom? Ikke det? Nei helt standard BH oppførsel. Hun driter vel i alle andre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røverdatteren Skrevet 1. august 2023 #1618 Del Skrevet 1. august 2023 Snublefot62 skrev (42 minutter siden): Fint å se at egoismen er som den pleier å være hos BH. Godt noe aldri endrer seg liksom Legger ut at hun er "dritsjuk" med både tett nese og vondt i halsen.... og nå skal de til badeland. Hva med å tenke på andre liksom? Ikke det? Nei helt standard BH oppførsel. Men, er man «dritsjuk» når man skal ut å ligge på badeland? Når jeg er «dritsjuk» er jeg sengeliggende og mannen må overta alt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 1. august 2023 #1619 Del Skrevet 1. august 2023 røverdatteren skrev (7 minutter siden): Men, er man «dritsjuk» når man skal ut å ligge på badeland? Når jeg er «dritsjuk» er jeg sengeliggende og mannen må overta alt. Korrekt. Men samboer var visst tydeligvis ute for å få tak i paracet og nesedråper, så hun kunne overleve badeland.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røverdatteren Skrevet 1. august 2023 #1620 Del Skrevet 1. august 2023 Snublefot62 skrev (31 minutter siden): Korrekt. Men samboer var visst tydeligvis ute for å få tak i paracet og nesedråper, så hun kunne overleve badeland.. Ah, ja ikke sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå