Villemy Skrevet 30. juni 2023 #1581 Del Skrevet 30. juni 2023 Bulsara skrev (22 timer siden): Ser det reklameres enormt for influencer pro kurset hennes i dag og det skal ekspandere til andre land. Har hun faktisk noen reelle, ekte mennesker som har lyktes med å leve av sosiale medier, som hun skryter av at kan bli resultatet? Burde jo vise frem suksessfulle, fornøyde kunder? Hun har jo hatt kurset sitt over et år nå. Det hender hun reposter storyen til kunder som skryter av henne på insta.. Her snakker vi vel ikke veldig kjente influensere 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1. juli 2023 #1582 Del Skrevet 1. juli 2023 Her er dagens dummeste innlegg i Drammens tidene😂 influencer "Benedicte haugaard" er sjokkert over synet av en måke som spiser en hel fisk🙈 altså denne dame lever på havet deler av året og er sjokkert. De gjør alt for og komme i avisa Bilde fra Drammens tidene 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 1. juli 2023 #1583 Del Skrevet 1. juli 2023 elskersommer skrev (17 minutter siden): Her er dagens dummeste innlegg i Drammens tidene😂 influencer "Benedicte haugaard" er sjokkert over synet av en måke som spiser en hel fisk🙈 altså denne dame lever på havet deler av året og er sjokkert. De gjør alt for og komme i avisa Bilde fra Drammens tidene Hun må tenke at all pr er god pr😂😂😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1. juli 2023 #1584 Del Skrevet 1. juli 2023 mumrikk1 skrev (1 time siden): Hun må tenke at all pr er god pr😂😂😂 Men hun får mange kommentarer vtilbake hvor de lurer på hvor gammel hun er som ikke har fått med seg at måker lever av og spise fisk😂 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 2. juli 2023 #1585 Del Skrevet 2. juli 2023 elskersommer skrev (17 timer siden): Men hun får mange kommentarer vtilbake hvor de lurer på hvor gammel hun er som ikke har fått med seg at måker lever av og spise fisk😂 Perfekt mulighet til å bitche litt da (BHs snap) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 2. juli 2023 #1586 Del Skrevet 2. juli 2023 Hadde jeg sett noe sånt hadde jeg filmet jeg også. Jeg er nærmest oppvokst i fjæra og har aldri sett en måke spist på denne måten før så jo, jeg hadde blitt overrasket! Vet ikke helt hva jeg har sett for meg hvordan måker spiser, men det er i alle fall ikke sånn 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 2. juli 2023 #1587 Del Skrevet 2. juli 2023 Hun oppfører seg mer og mer som en umoden drittunge 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 2. juli 2023 #1588 Del Skrevet 2. juli 2023 Malindalin skrev (2 minutter siden): Hadde jeg sett noe sånt hadde jeg filmet jeg også. Jeg er nærmest oppvokst i fjæra og har aldri sett en måke spist på denne måten før så jo, jeg hadde blitt overrasket! Vet ikke helt hva jeg har sett for meg hvordan måker spiser, men det er i alle fall ikke sånn 😄 Jeg hadde også filmet, for det var utrolig morsomt å se på! Mulig jeg er «måkekrenka», men måker spiser søppel fordi det er det de får tak i. De finner ikke mat i havet og oppsøker den menneskeskapte søpla. Bare det å kalle et dyr «søpledyr».. Det sier noe om hvordan du ser på måka. På et annet dyr. Også sier du det høyt og overfører tanker og holdninger til de rundt deg. Barna dine. Man skal behandle mennesker og dyr rundt seg med respekt. Å kalle måka et søpledyr er lite like ålreit som å kalle naboen din for «søplefyr». Jeg syns videoen var kul og fascinerende. Men jeg syns ikke BHs omtale av dyr er det. Kall meg gjerne «måkekrenka», det er helt greit. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. juli 2023 #1589 Del Skrevet 2. juli 2023 Det er ikke noe galt i å synes det er kult å se en måke spise fisk. Ikke alle har sett det. Og av og til kan det jo være ekstra imponerende med størrelsen. Det som er problemet her er at hun mangler totalt selvinnsikt og gangsyn når hun går til media på denne måten og får de til å lage en artikkel om det. Hun driter seg loddrett ut med kunnskapen hun viser hun mangler, og det er totalt bortkastet bruk av tid og spalteplass måten hun gjør det på. Media er like ansvarlig her som gir henne plass og tid, men at hun ikke viser litt mer selvrespekt og respekt for yrket sitt er utrolig lavmål. Er det dette hun kaller jobb? Og så må hun selvfølgelig bitche og slenge med leppa når folk poengterer dette. I kjent BH stil. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 2. juli 2023 #1590 Del Skrevet 2. juli 2023 Tippet for øvrig at dette er en kjent teknikk for å engasjere følgere. Legge ut noe provoserende og/eller idiotisk, lene seg tilbake og se på engasjementet. Sikkert noe hun lærer bort på kurset sitt og som hun plukket opp fra ABD i sin tid. BH har tidligere uttalt at dette er den nye markedsføringen og at de som ikke henger seg på er gamle og utdaterte. Denne uttalelsen kom i forbindelse med NAV-oppslaget hennes hvor en NAV-bruker får dekket kursplasser hos henne. Men jeg lurer jo litt på om dette virkelig sånn vi ønsker fremtiden? Skal influensere som skal være den «nye måten å markedsføre seg på» godtas slik? Dvs at de er falske, løgnaktige og provoserende kun for å skape reaksjoner som gir engasjement rundt influenseren eller produktet/tjenesten som markedsføres? Jeg gremmes over det om dette skal bli godtatt. Dvs, jeg gremmes allerede nå over at det i ulik grad godtas men blir direkte kvalm over tanken på at dette skal bli normalen frem i tid. Og BH leder tydeligvis ann. Noe som er enda verre. Jeg kjenner at jeg blir mer og mer kritisk til såkalte influensere. Og jeg tar mer og mer avstand til bedrifter som ukritisk bruker influensere til markedsføring. Jeg gidder å bruke tid på å vise at jeg er kritisk og jeg sier og klart i fra til bedriftene som markedsfører seg på denne måten når influenseren har tvilsom historikk. Og jeg håper flere gjør det og fremover for jeg tenker med skrekk og gru på at dette skal bli hovedkanalen for markedsføring. Grøss. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. juli 2023 #1591 Del Skrevet 2. juli 2023 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plast Skrevet 2. juli 2023 #1592 Del Skrevet 2. juli 2023 Elsker at Dagbladet bare skriver «Benedicte 31år er på båtferie med familien sin» i saken og ikke kaller henne influenser🫶🏻 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 3. juli 2023 #1593 Del Skrevet 3. juli 2023 Hun maser fælt om at de er værfast og hinter til om noen kan hente de i Sverige fordi hun MÅ være hjemme onsdagen. Kan hun ikke ta tog eller buss??? Skal alltid utnytte alle andre enn å ta ansvar for ting selv. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. juli 2023 #1594 Del Skrevet 4. juli 2023 Sikkert både idyllisk og koselig å bo ombord i båten på varme, solfylte sommerdager. Gå på land på vakre små steder i skjærgården, bade og spise is. Neppe like gøy å være innestengt på et forholdsvis lite område med to små barn, i 14 grader, regn og stiv kuling. Selv om hun insisterer på at “båtkontor i vind og regn er det kosligste”. Jeg kjøper ikke den😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 4. juli 2023 #1595 Del Skrevet 4. juli 2023 Jeg følger flere som er på båtreise, men ser ut som de er ganske mye flinkere på å finne på ting i regnvær enn hva B er😊 Om hun virkelig måtte hjem hadde hun stått for transport selv uten å snylte på andre😉 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. juli 2023 #1596 Del Skrevet 5. juli 2023 Bulsara skrev (På 2.7.2023 den 10.54): Perfekt mulighet til å bitche litt da (BHs snap) Ok, da kan jeg kalle influensere som reklamerer for søppel for søppelmennesker også? Notert 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 5. juli 2023 #1597 Del Skrevet 5. juli 2023 Var visst ikke så farlig med denne begravelsen de måtte rekke og tigde om skyss for likevell? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 5. juli 2023 #1598 Del Skrevet 5. juli 2023 Tydeligvis ikke mer spennende enn at hun må kommentere det og late som hun ikke bryr seg 🙄 Hvem prøver hun å lure? (kilde BHs snap story) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. juli 2023 #1599 Del Skrevet 5. juli 2023 Bulsara skrev (45 minutter siden): Tydeligvis ikke mer spennende enn at hun må kommentere det og late som hun ikke bryr seg 🙄 Hvem prøver hun å lure? (kilde BHs snap story) Ikke mer spennende enn at hun gidder å sjekke KG,da. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 5. juli 2023 #1600 Del Skrevet 5. juli 2023 mumrikk1 skrev (5 timer siden): Var visst ikke så farlig med denne begravelsen de måtte rekke og tigde om skyss for likevell? Hun skulle være hjemme senest i kveld, så den er vell i morgen da. Været ble bedre så de kunne kjøre selv. Hva er rart med det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå