Gå til innhold

Benedicte Haugaard

LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Gjest silikon123
Gull vaffel skrev (22 timer siden):

Når clearblue viser 1 - 2 uker er man 3 - 4 uker på vei, i følge produsenten, ikke umulig å kjenne ting så tidlig. 

Man kan absolutt være dårlig når clearblue viser 1-2 uker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge skal man diskutere graviditetstest, mage og hvor langt hun er på vei? 😳 Spiller det virkelig noen rolle? 🙄

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp meg å forstå. Så snap fra Benedicte nå. Hun hadde tatt stoffskifte prøve for 4 mnd siden, tar det hver 3. uke?? 

Å hvis hun har allergi, hvorfor tar hun ikke noe for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (38 minutter siden):

Hjelp meg å forstå. Så snap fra Benedicte nå. Hun hadde tatt stoffskifte prøve for 4 mnd siden, tar det hver 3. uke?? 

Gi deg a, Bibbi. Du leter jo etter småplukk å ta henne på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (43 minutter siden):

Gi deg a, Bibbi. Du leter jo etter småplukk å ta henne på. 

Småplukk? Jeg skjønte ikke hva hun mente. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Man må ta prøver tett i pubertet og undet graviditet,fordi alle hormonene i kroppen er helt i krøll.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda engang skylde på andre når det er deres egen feil. De som leverte teppet sin feil at det ble ødelagt, nå denne gangen TUI sin feil at de glemmer lekene til ungen på flyet…. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig.

Håper sponsorer ser dette og tenker seg GODT om før de sponser noen med såpass manglende gangsyn.

Verste flytur noen sinne.

Fordi HUN glemte lekene.

Hun!

Ikke flyselskapet/reisebyrået…

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (På 29.9.2022 den 18.03):

Kanskje du må lese det litt opp på stoffskifte under graviditet og pubertet. Dette blir for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (22 timer siden):

Enda engang skylde på andre når det er deres egen feil. De som leverte teppet sin feil at det ble ødelagt, nå denne gangen TUI sin feil at de glemmer lekene til ungen på flyet…. 

Alltid alle andre sin feil. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 time siden):

Kanskje du må lese det litt opp på stoffskifte under graviditet og pubertet. Dette blir for dumt. 

Hørte du hva hun sa egentlig? Hun sa hun måtte ta prøve hver 3. uke, og at det var 4 mnd siden sist. Jeg blåser da i stoffskiftet hennes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Flettfrid skrev (3 minutter siden):

Enda en veldig dårlig klesreklame fra Benedicte, dette nailer hun virkelig ikke 🙄😳

Sånn som hun skrever for å få mellomrom mellom beina. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (På 1.10.2022 den 10.02):

Latterlig.

Håper sponsorer ser dette og tenker seg GODT om før de sponser noen med såpass manglende gangsyn.

Verste flytur noen sinne.

Fordi HUN glemte lekene.

Hun!

Ikke flyselskapet/reisebyrået…

Men vi må jo ikke si høyt at det er hennes feil 🙈 da er vi bare noen onde damer som kritiserer henne for alt hun gjør 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (43 minutter siden):

CRP på over 500 ja... 

Hva er galt med det? 

Så innlegget nå å at hun skrev feil. Men jeg hadde selv dobbeltsidig lungebetennelse og bronkitt for noen år siden og der stoppet måleapparat på legevakt på 300. De me te den var høyere

Min mann ble innlagt for noen år tilbake med crp på 460.. men han var ikke dø som ei mente på Benedicte sin melding

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

CRP på over 500 ja... 

oi, tatt i løgn og retter tallet til under 300, samtidig som hun sier hun ikke følte seg syk en plass…. Yeah right! 🤥

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Prøver igjen* skrev (10 minutter siden):

oi, tatt i løgn og retter tallet til under 300, samtidig som hun sier hun ikke følte seg syk en plass…. Yeah right! 🤥

Har man crp på 300 så føler man seg syk.. alt annet er bare tull og tøys og si. Snakker av erfaring 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Prøver igjen* skrev (24 minutter siden):

Mhm... blandet med en annen verdi... 🤔😂  Å den dama der... Følte seg ikke syk en gang. Jo, har man crp på 2-300 så føler man seg syk jo. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...