Despicable Me Skrevet 19. september 2022 #741 Del Skrevet 19. september 2022 Bibbi_ skrev (11 timer siden): Lyver hun på seg sykdommer og annet? Hun får her et spørsmål om hvor hun har gått for å få bukt med stoffskiftet sitt, og hun aner ikke??! Hadde vært bedre å ikke svare, enn å være så frekk mot følgerne sine. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. september 2022 #742 Del Skrevet 19. september 2022 Snublefot62 skrev (13 minutter siden): Helt enig. Men hun kunne svart følgeren skikkelig. Jo for all del,men svaret hadde vært det samme som hver gang tidligere - oppsøk lege. Ang stoffskifte har hun bl.a svart på det under "Q&A" på IG flere ganger,for de som tror dette er ett nytt "påfunn". Jeg var her for å "dra henne" når hun fortjente det (barn alene i båt osv..),men det er faktisk ikke alt det er verdt å diskutere eller snakke om henne for.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 19. september 2022 #743 Del Skrevet 19. september 2022 Snublefot62 skrev (På 16.9.2022 den 10.04): Nettopp. Hvor mange vet egentlig at de er gravid i de første 1-4 ukene? Jeg vil påstå ekstremt få om noen. Det første tegnet er vel ofte at mensen uteblir? Og da snakker vi om uke 4-5. Og med tanke på at tidslinjen hun legger ut (ikke den hun påstår selv) viser at hun var/er ca i uke 16 nå så er det ikke nubbetjangs at hun hadde peiling på at hun var gravid før langt uti juli. Låg hun kvalm i juni så var hun enten syk eller må selv ha trodd hun var syk. Men hun prøver alt hun kan for å selge inn at hun er langt på vei. For da kan hun jo ikke ha drukket i sommer og oppført seg så tåpelig som hun har lagt ut at hun har gjort. Nå og da tydeligvis kvalm. https://www.helsenorge.no/gravid/gravid-uke-for-uke/uke-1-2-3-4-og-5/ Jeg vil bare si at jeg har kjent det veldig tidlig alle gangene jeg har vært gravid. Testen viste uke 1-2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. september 2022 #744 Del Skrevet 19. september 2022 Maydis8 skrev (3 timer siden): Jeg har hørt henne prate om stoffskifte i flere år. At hun strever med dette. Folk bør forhøre seg med helsepersonell - ikke influencere. Hun spurte ikke HVA Benedicte hadde gjort med stoffskiftet. Spurte ikke om tips og råd til hva man skulle gjøre. Hun spurte HVOR hun hadde gått for å få hjelp. Akkurat det går det ann å spørre om til andre enn helsepersonell. Herrehatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 20. september 2022 #745 Del Skrevet 20. september 2022 On 9/16/2022 at 9:57 AM, Flettfrid said: Dette er bare piss, for å forsøke å opprettholde narrativet om at hun har visst siden før sommeren at hun var gravid. Det blir bare mer og mer flaut. Vet ikke om det er for å overbevise lettlurte følgere eller pga at de ble meldt til barnevernet etter den famøse kvelden de låste 3 åringen inne i båten mens de selv gikk på konsert. Det blir uansett bare værre og værre jo lengre hun drar det nå. Ble de meldt til bvt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 20. september 2022 #746 Del Skrevet 20. september 2022 (endret) B skriver at hun ble mobbet fordi hun ser gammel ut. Jeg har ikke sett det noen steder? Hvor skjedde dette? Endret 20. september 2022 av annelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 20. september 2022 #747 Del Skrevet 20. september 2022 annelis skrev (2 timer siden): Ble de meldt til bvt? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 20. september 2022 #748 Del Skrevet 20. september 2022 4 hours ago, Bulsara said: Ja Har ikke sett B skrive om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 20. september 2022 #749 Del Skrevet 20. september 2022 Bibbi_ skrev (11 timer siden): Hun spurte ikke HVA Benedicte hadde gjort med stoffskiftet. Spurte ikke om tips og råd til hva man skulle gjøre. Hun spurte HVOR hun hadde gått for å få hjelp. Akkurat det går det ann å spørre om til andre enn helsepersonell. Herrehatt. Jeg kommenterte de som lurte på om dette var en sykdom hun fant opp. Jeg poengterte da at dette har hun snakket om i flere år. Dere tolker det svaret som surt, det kommer an på hvordan man leser svaret. Det har blitt ganske vanlig å si "ikke spør" til alt mulig rart uten at det er noe negativt i det. Hører folk sier det flere ganger i uka. "Hvordan går det i dag?". "Ikke spør". Jeg synes det er veldig bra at hun ikke gir ut tips og råd til denne sykdommen, så får folk oppsøke helsepersonell. Hun sier jo selv at hun sliter og ikke har noe råd. Ikke noe vits å legge mer i det enn det er. Hun hadde fått kritikk for å komme med råd også. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 20. september 2022 #750 Del Skrevet 20. september 2022 Maydis8 skrev (2 minutter siden): Jeg kommenterte de som lurte på om dette var en sykdom hun fant opp. Jeg poengterte da at dette har hun snakket om i flere år. Dere tolker det svaret som surt, det kommer an på hvordan man leser svaret. Det har blitt ganske vanlig å si "ikke spør" til alt mulig rart uten at det er noe negativt i det. Hører folk sier det flere ganger i uka. "Hvordan går det i dag?". "Ikke spør". Jeg synes det er veldig bra at hun ikke gir ut tips og råd til denne sykdommen, så får folk oppsøke helsepersonell. Hun sier jo selv at hun sliter og ikke har noe råd. Ikke noe vits å legge mer i det enn det er. Hun hadde fått kritikk for å komme med råd også. Men hvorfor i det hele tatt legge ut spørsmålet om man er lei spørsmålet og ikke har tenkt å svare? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffins Skrevet 20. september 2022 #751 Del Skrevet 20. september 2022 Hm, hun sier hun ikke vil kommentere «kvinnehelse» saken med Pia Tjelta og de andre damene som er med. Dette fordi hun er redd «jeg skriker for høyt om for mye og redd dere går lei». Nei, det er ikke grunnen til at du velger å ikke si noe om dette, Benedicte. Du velger med vilje å være tyst fordi du har prøvd og prøver deg fortsatt på å igle deg innpå disse damene så du også kan være i «eliten» av damer i kjendisNorge. 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 20. september 2022 #752 Del Skrevet 20. september 2022 Sjuuukt cringe det tilgjorte fjeset på siste snap 🙊😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 20. september 2022 #753 Del Skrevet 20. september 2022 Møffins skrev (2 timer siden): Hm, hun sier hun ikke vil kommentere «kvinnehelse» saken med Pia Tjelta og de andre damene som er med. Dette fordi hun er redd «jeg skriker for høyt om for mye og redd dere går lei». Nei, det er ikke grunnen til at du velger å ikke si noe om dette, Benedicte. Du velger med vilje å være tyst fordi du har prøvd og prøver deg fortsatt på å igle deg innpå disse damene så du også kan være i «eliten» av damer i kjendisNorge. Derfor hun sier at folk har sagt hun ser gammel ut for å ha en unnskyldning for å fikse seg litt på "kvinnhelse" klinikken 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 20. september 2022 #754 Del Skrevet 20. september 2022 annelis skrev (9 timer siden): Har ikke sett B skrive om dette Hun skrev om det i kryptiske ordelag. Jeg vet det er meldt, fordi jeg selv meldte henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 20. september 2022 #755 Del Skrevet 20. september 2022 Den reklame filmen for Zizzi var altså så klein og lite flaterende. Dette kan hun virkelig ikke. Flaut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 21. september 2022 #756 Del Skrevet 21. september 2022 Flettfrid skrev (13 timer siden): Den reklame filmen for Zizzi var altså så klein og lite flaterende. Dette kan hun virkelig ikke. Flaut Helt enig , og den måte skal vise magen sin . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportsidioten Skrevet 21. september 2022 #757 Del Skrevet 21. september 2022 Superbobla skrev (På 19.9.2022 den 20.55): Jeg vil bare si at jeg har kjent det veldig tidlig alle gangene jeg har vært gravid. Testen viste uke 1-2 Clearblue testene viser da etter unnfangelsen. Det vil si at står det 1-2 så kan du reelt være 4 uker på vei(Graviduke 5 da man er fire fullgåtte). I tillegg kommer det ann på HCG nivået akkurat din kropp produserer. Du kan vise 1-2 selv om det faktisk er 2-3 uker siden unnfangelsen om kroppen din produserer HCG i et annet tempo enn testen er lagt opp til å reagere på. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 22. september 2022 #758 Del Skrevet 22. september 2022 Sportsidioten skrev (18 timer siden): Clearblue testene viser da etter unnfangelsen. Det vil si at står det 1-2 så kan du reelt være 4 uker på vei(Graviduke 5 da man er fire fullgåtte). I tillegg kommer det ann på HCG nivået akkurat din kropp produserer. Du kan vise 1-2 selv om det faktisk er 2-3 uker siden unnfangelsen om kroppen din produserer HCG i et annet tempo enn testen er lagt opp til å reagere på. Det er helt greit det, men jeg vet jo min siste mens før den testen ble tatt. Poenget var at noen skrev at man ikke kunne kjenne det tidlig, men det kan man jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 22. september 2022 #759 Del Skrevet 22. september 2022 Snublefot62 skrev (På 20.9.2022 den 10.15): Men hvorfor i det hele tatt legge ut spørsmålet om man er lei spørsmålet og ikke har tenkt å svare? Det kommer jo an på hvordan man tolker svaret. Jeg tolker det ikke så svart/hvitt som flere her inne gjør. Tenker det er bra at hun sier at hun sliter med sykdommen, og ikke kommer med tips og råd. Så får folk oppsøke helsepersonell. Hun har ikke drept noen. Ta det med ro. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 23. september 2022 #760 Del Skrevet 23. september 2022 Superbobla skrev (20 timer siden): Det er helt greit det, men jeg vet jo min siste mens før den testen ble tatt. Poenget var at noen skrev at man ikke kunne kjenne det tidlig, men det kan man jo. Når clearblue viser 1 - 2 uker er man 3 - 4 uker på vei, i følge produsenten, ikke umulig å kjenne ting så tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå