PecanPie Skrevet 5 timer siden #3261 Skrevet 5 timer siden Kristina skrev (6 timer siden): Nå har hun fått svar i den saken sin, og hun får likevel ikke tvangsmulkt. Fint for henne, selv om jeg mener at denne typen influenser-marketing av dårlig dokumentert alternativ behandling ("biohacking" som hun liker å kalle det), er svært skadelig. Hun er selvfølgelig veldig glad, men jeg må le av den duste teksten hennes på insta, som inneholder blant annet dette: Hva er det hun tror egentlig? At vi som støttet en evt. bot og syntes hun hadde trått feil, nå er kjempeflaue og bare HERREGUD KAN IKKE TRO AT JEG TVILTE PÅ HENNE, JEG ER SÅ DUM! Eh, nei? Jeg er så glad for at hun ikke er et menneske jeg må forholde meg til i det daglige. Ja, jeg syns hun burde ha fått en konsekvens av det hun gjorde. Men livet mitt endrer seg ikke på noe som helst måte selv om boten er ettergitt. Hadde hun vært flue på min vegg hadde hun kjedet seg i hjel tror jeg, både før og etter denne saken. Men, vær så god. 2
Kristina Skrevet 32 minutter siden #3262 Skrevet 32 minutter siden PecanPie skrev (5 timer siden): Ja, jeg syns hun burde ha fått en konsekvens av det hun gjorde. Men livet mitt endrer seg ikke på noe som helst måte selv om boten er ettergitt. Hadde hun vært flue på min vegg hadde hun kjedet seg i hjel tror jeg, både før og etter denne saken. Men, vær så god. Veldig godt sagt, hun hadde kjedet seg i hjel på min vegg også 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå