Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Anbefalte innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (14 timer siden):

Vel.. har vi noen gang sett en influencer beklage sin oppførsel? Men det jeg ser er at det er få andre influencere som legger ut sine støtteerklæringer til Benedicte på hennes IG. Slik som f.eks ble gjort da det var styr rundt CBE og reklamen for beckman. Eller tar jeg feil?

Hvorfor i alle dager skal det legges ut støtteerklæringer? Det finnes jo ingenting å støtte. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det er litt rart at hun legger ut den lange moralpreken mot mammapolitiet, i forhold til bruk av redningsvest. Hun sier at de PASSER GODT PÅ!!!!

Passet de godt på når ungen fikk kokende vann over nesten hele kroppen?

spør for en venn…….

• Liker 25
Gjest tullerikke
Skrevet
Umami skrev (7 minutter siden):

Syntes det er litt rart at hun legger ut den lange moralpreken mot mammapolitiet, i forhold til bruk av redningsvest. Hun sier at de PASSER GODT PÅ!!!!

Passet de godt på når ungen fikk kokende vann over nesten hele kroppen?

spør for en venn…….

Synes det er spesielt å kalle seg Løvemamma når det er de som hadde skyld for barnets brannskade.

Skrevet
Swan1998 skrev (3 timer siden):

Hvorfor i alle dager skal det legges ut støtteerklæringer? Det finnes jo ingenting å støtte. 

Tror du misforsto meg veldig🙈 det vi har sett tidligere om en influencer driter seg ut er at andre influencere øser ut masse sympati. Men det skjedde heldigvis ikke i dette tilfelle

• Liker 1
Skrevet
tullerikke skrev (1 time siden):

Synes det er spesielt å kalle seg Løvemamma når det er de som hadde skyld for barnets brannskade.

Det skjønte jeg ikke helt.. Hvorfor kaller hun seg løvemamma? Er ikke løvemamma ei som har barn med ekstra utfordringer?

• Liker 5
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Det skjønte jeg ikke helt.. Hvorfor kaller hun seg løvemamma? Er ikke løvemamma ei som har barn med ekstra utfordringer?

Jo det er vel det. Men B liker og overdrive og pynte på sannheten for være aktuell 

• Liker 11
Skrevet
Mellion skrev (1 minutt siden):

Jo det er vel det. Men B liker og overdrive og pynte på sannheten for være aktuell 

Altså det blir for dumt.. ja datteren har vel kanskje fortsatt brannskader men løvemamma???

• Liker 4
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Altså det blir for dumt.. ja datteren har vel kanskje fortsatt brannskader men løvemamma???

Brannskadet er man resten av livet.

X følges fortsatt opp av sykehus pga skadene.

Hun er med i løvemamma-snappen (som er ett sirkus uten sidestykke....)

• Liker 4
Skrevet
J.. skrev (Akkurat nå):

Brannskadet er man resten av livet.

X følges fortsatt opp av sykehus pga skadene.

Hun er med i løvemamma-snappen (som er ett sirkus uten sidestykke....)

Har sett litt på løvemamma snap men orket ikke mere.. blir for mye eksponering av barn

• Liker 7
Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Har sett litt på løvemamma snap men orket ikke mere.. blir for mye eksponering av barn

Jepp..

• Liker 1
Skrevet

Nå sier hun at en følger her inne laget sin EGEN historie på hva som skjedde på båten! Det var jo HENNES EGNE ORD OG BILDER PÅ SNAPCHAT som ble brukt her. Hun SKREIV jo at barnet var alene men at hun sjekket innom. Hvorfor tar de ingen selvkritikk og tenker at alt de gjør er ok???!!!

• Liker 28
  • Nyttig 6
Skrevet
Anonyym97 skrev (25 minutter siden):

Nå sier hun at en følger her inne laget sin EGEN historie på hva som skjedde på båten! Det var jo HENNES EGNE ORD OG BILDER PÅ SNAPCHAT som ble brukt her. Hun SKREIV jo at barnet var alene men at hun sjekket innom. Hvorfor tar de ingen selvkritikk og tenker at alt de gjør er ok???!!!

😂😂

• Liker 1
Skrevet
Fotballfluen skrev (På 23.7.2022 den 17.14):

Og evt lagt til en form for beklagelse på responsen hennes som var oppskriftsmessig for å flytte fokus fra hennes egen oppførsel og over på nettroll og haters.

Ja,det..

Screenshot_20220724-171906_Instagram.jpg

Screenshot_20220724-171829_Instagram.jpg

Gjest Lily Of the Valley
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

Ja,det..

Fascinerende å se at når influensere blir tatt med buksene nede, så er det folk på ulike forum som er problemet. Hvis de heller kunne fokusert mer både på hva de foretar seg generelt og hva de legger ut på SoMe spesielt, så slipper de en del av kritikken som kommer. Enkelt og greit. 

Det er forståelig at man kan tråkke feil av og til, men når man har tid nok til å vurdere og reflektere hva man skal legge ut av informasjon, så blir det latterlig å skulle kritisere kritikerne. 

Skrevet (endret)
Lily Of the Valley skrev (5 minutter siden):

Fascinerende å se at når influensere blir tatt med buksene nede, så er det folk på ulike forum som er problemet. Hvis de heller kunne fokusert mer både på hva de foretar seg generelt og hva de legger ut på SoMe spesielt, så slipper de en del av kritikken som kommer. Enkelt og greit. 

Det er forståelig at man kan tråkke feil av og til, men når man har tid nok til å vurdere og reflektere hva man skal legge ut av informasjon, så blir det latterlig å skulle kritisere kritikerne. 

Ja det er jo helt klart Jodel/KG sin feil,hva hun selv gjorde og delte at hun gjorde..

Endret av J..
  • Liker 10
Skrevet

Har lyst til å spørre på instagram hvorfor hun tok meg seg babycall på konsert (hvor hun ikke har sjans til å høre den uansett) hvis det faktisk var folk i båten rett ved. Hva er logisk med det?? 

Men da blir jeg vell blokkert tvert

• Liker 17
Skrevet
Anonyym97 skrev (Akkurat nå):

Har lyst til å spørre på instagram hvorfor hun tok meg seg babycall på konsert (hvor hun ikke har sjans til å høre den uansett) hvis det faktisk var folk i båten rett ved. Hva er logisk med det?? 

Men da blir jeg vell blokkert tvert

Hun leser jo her inne (selv om hun nekter..) så kommer vel en rant om dette også,for det er jo hull nr 3017 i forklaringen hennes.

• Liker 11
Skrevet (endret)
J.. skrev (38 minutter siden):

Ja,det..

Det er ett par ord som IRRITERER meg noe så langt inn i ....... Hvorfor må influencere og enkelte følgere alltid dra misunnelse og krenke kortet hver gang de gjør en stor feil? Nei da er vi så misunnelige på livene deres og blir så lett krenka😡😠😡 

Å i tillegg skrive att vi er idioter og samfunnets avskum fordi vi reagerer når hun låser barnet sitt inne i lugaren og drar på party😟 altså jeg blir faktisk nesten stum

Endret av elskersommer
  • Liker 27
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

.......sa hun som har brukt flere IG storys på å kalle alle andre "verdens avskum" og annet drit,nettopp på Internett.

Stein i glasshus osv..

Screenshot_20220724-180654_Instagram.jpg

Endret av J..
  • Liker 14
Skrevet (endret)
J.. skrev (53 minutter siden):

.......sa hun som har brukt flere IG storys på å kalle alle andre "verdens avskum" og annet drit,nettopp på Internett.

Stein i glasshus osv..

Screenshot_20220724-180654_Instagram.jpg

Influenseres definisjon på drittslenging og hat avviker stort fra resten av samfunnet sin definisjon av ordene. Kritikk er ikke hat. I dette tilfellet har hun fått rettmessig kritikk  basert på info hun selv har lagt ut. Jeg har ikke sett noen historie som avviker fra det hun har lagt ut og hvordan det er naturlig å tolke den informasjonen. For å gjenta meg selv til det kjedsommelige: jeg fatter ikke at noen som lever av kommunikasjon er så totalt ubrukelige i forståelsen av hvordan kommunikasjon fungerer. Hun kunne rodd seg fint unna denne shitstormen om hun la seg flat og beklaget misforståelsene. Men neida, hun gjør selvsagt ikke det men velger heller å slenge dritt om de som kritiserte henne. Ikke bare slenger hun dritt, hun går langt i personkarakteristikker. Akkurat det hun anklager folk på forum for å gjøre. Hva gjør da henne bedre enn menneskene hun kritiserer når hun er den verste av alle med å spy ut hat? Pot meet kettle... 

Endret av Fotballfluen
  • Liker 18
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...