Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vintermåne skrev (2 timer siden):

Å herregud…… for et kvarter siden var hun utbrent, og hun er så sliten for hun jobber så ENORMT mye - hun skal biohacke seg til et bedre liv- hvor hun skal delegere mer- for hun jobber og jobber og jobber - osv osv 

Hun presterte å si her i «heten» etter at hun blei dødsfornærma på Henrik Troy- at hun hadde jobbet så hardt for «alt hun har oppnådd» - hun har ikke hatt EN ENESTE fridag på 6 år….. 

Vel- i dag, mandag, forteller hun om møter med utbygger og designer (husbygging), og hun har styra på med garderobedørene som endelig er på stell, så har hun henta kaffemaskinen endelig, for den har vært på reparasjon, så har hun vært på sykebesøk til familie, og besøkt noe annen familie, så må hun begynne den enorme pakkejobben for å komme seg ned igjen til spania, så har hun en shooping haul fra normal…… 

får håpe hun endelig har bestemt seg for hvilken hekk hun skal ha da, slik at hun slipper å JOBBE så iherdig med det også fremover …… eller, den utrolige slitsomme jobben det er å designe div rom og hageting med chat gpt🙊🙊🙊  (hun er tec-grunder vet dere 😉)  

Nei, altså- hun der jobber seg halvt i hjel hun der…. 🫣

Jeg har kanskje de kyniske brillene på (heller det enn de naive), men særlig i forhold til denne influenceren får jeg følelsen av at hun skaper et problem for så å kunne fikse dette og selge det som et eller annet kurs til de som er villige til å betale. Det som er synd er at mennesker som gjerne "går på dette" er mennesker som oppriktig er syke og desperate etter en hver form for bedring/lindring.

Det at hun sier hun ikke har hatt en fridag på 6 år gjør meg oppriktig forbanna. Disse tingene hun ofte gjør er det andre gjør før og etter sin samfunnsnyttige jobb. Jeg kjenner INGEN som har så mye fritid og sysler rundt så mye som influencere. 

• Liker 6
  • Nyttig 15
Skrevet
Sammy! skrev (1 time siden):

Jeg har kanskje de kyniske brillene på (heller det enn de naive), men særlig i forhold til denne influenceren får jeg følelsen av at hun skaper et problem for så å kunne fikse dette og selge det som et eller annet kurs til de som er villige til å betale. Det som er synd er at mennesker som gjerne "går på dette" er mennesker som oppriktig er syke og desperate etter en hver form for bedring/lindring.

Det at hun sier hun ikke har hatt en fridag på 6 år gjør meg oppriktig forbanna. Disse tingene hun ofte gjør er det andre gjør før og etter sin samfunnsnyttige jobb. Jeg kjenner INGEN som har så mye fritid og sysler rundt så mye som influencere. 

👏🏼 

veldig enig med deg!! 

• Liker 2
Skrevet
Vintermåne skrev (På 23.7.2025 den 9.09):

Jeg er helt målløs av hun der…… Henriktroy skal liksom vite at hun «sliter psykisk»?? 🤦🏻‍♀️ så når han ikke lar vær å være kritisk til henne så har han starta en mobbekrig?? Er det mulig? Han harselerer med et innlegg hun har lagt ut- er kritisk til det - hun begynner å slenge om «small dick energy», at han er en «voksen pappa» som går etter «jenter» på insta….. også er det HAN som mobber? Altså….. hvilken verden har hun der lallet seg inn i? 

hun er på vippepunktet? Hva vil det si? 
og permisjon fra jobb??🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ hvilken jobb?? Hun deler nå «hverdagen» (barna i badetøy, barna som sover, barna som spiser, barna som ikke vil sove, barna som leker, barna som har tid med besteforeldre, selvskryt og egenreklame) på snap hver eneste dag… hvordan permisjon er det hun har liksom? 

Jente? Er vel like gammel som han 😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...