Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ninnia skrev (3 timer siden):

Noen som vet hva som skjedde med meglerfirmaet hennes? Ser ut som nettsiden er nedlagt 

Hm, ja- kommer ikke inn på siden jeg….. 

Content Cloud (tek bedriften hennes🙊) har vært nede en stund, står bare at de «snart kommer tilbake» 🤷🏻‍♀️ 

og den siden MoneyMind er jo helt latterlig 😅😅 

fikk ikke til å legge inn link - men altså - her er en «briljant» artikkel om hvordan man lager budsjett (rene genistreken der- hvordan har verden klart seg uten denne nettsiden tro?) 

Hun der er virkelig en fremadstormende grunder asså 😂 

IMG_8299.thumb.png.ca3e5d377ac5465d22da1bdfea400a2d.pngIMG_8300.thumb.png.6949f12187a1ac5796b8d7cebdef0cc3.pngIMG_8301.thumb.png.d86918febeaafc93108e2d0b783fc533.png

• Liker 2
Skrevet
Vintermåne skrev (17 timer siden):

Content Cloud (tek bedriften hennes🙊) har vært nede en stund, står bare at de «snart kommer tilbake» 🤷🏻‍♀️ 

fikk ikke til å legge inn link - men altså - her er en «briljant» artikkel om hvordan man lager budsjett (rene genistreken der- hvordan har verden klart seg uten denne nettsiden tro?) 

IMG_8299.thumb.png.ca3e5d377ac5465d22da1bdfea400a2d.pngIMG_8300.thumb.png.6949f12187a1ac5796b8d7cebdef0cc3.pngIMG_8301.thumb.png.d86918febeaafc93108e2d0b783fc533.png

Dette ser ut som noe ChatGPT har generert….

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Vintermåne skrev (På 2.6.2025 den 22.27):

IG konto eksisterer med link til hjemmesiden, men kommer dette…. Hørt lite/ ingenting om resten av dette  «teamet» 

IMG_4955.png

IMG_4956.png

• Liker 1
Skrevet

Går bra i den businessen der ja.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Velinda skrev (52 minutter siden):

Markedets mest omtalte tøfler 😍

Prøv å smil på denne måten som disse to....sykt slitsomt😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (20 timer siden):

Går bra i den businessen der ja.

Ja, veldig også det 😂 

men veldig viktig å fremstå som en super-bissi grunderkvinne - hun kaller seg også «foreleser på BI» (eller noe sånt….) 

der har hun vel vært en gang, sikkert en sånn work-shop eller å snakke om influencer greiene - hun tok massevis med bilder og fremstod som en umoden ungdomsskole elev på høgskole-besøk 😂😂😂 

så har hun vel ikke vært der igjen- som jeg har fått med meg hvertfall…… 

og heller ikke et ord om at nettsidene/ bedriftene ikke er i virksomhet 🙄🙄

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Marlene stavrum(komiker) var morsom i en podcasting her, hun harselerte litt med influensere som selger "kurs" ...😄husker ikke hvilken podcast...så bare en reklamesnutt

Jo, Håpløshetens helter.helt på slutten, rundt 38min

Endret av MiniMjau
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Vintermåne skrev (På 2.6.2025 den 22.27):

Det her er jo klipp og lim rett fra ChatGPT den oppskriften der😂 Fyfader så sleipt hahaha

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Skjer med eiendomsselskapet? 

Skrevet
Velinda skrev (På 6.6.2025 den 19.58):

Prøv å smil på denne måten som disse to....sykt slitsomt😂

Kjeven min gikk ut av ledd 😁

• Liker 1
Skrevet
Margit777 skrev (1 time siden):

Kjeven min gikk ut av ledd 😁

😂

• 1 måned senere...
Skrevet

Tenk å klage så mye på søvn når man aldri har løftet en finger for å ha gode rutiner (eller rutiner i det hele tatt). De har prioritert å ikke være låst, ta med barna over alt uansett tid på døgnet osv. Helt greit, men da blir det sånn. Når du i tillegg lar et barn på 5-6 sove på dagtid så ber du jo om trøbbel. Vi har vært strenge på leggetid og rutiner fra veldig tidlig. Gjør selvfølgelig unntak, men de aldri oppe til 23:00. Vi har sovet natten gjennom uten problemer i sikkert 3 år og den minste er 5. Noen er selvfølgelig heldigere enn andre men det handler mye om hva man gjør det til også. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Henrik Troy treffer virkelig i sitt siste IG innlegg🤣🤣

• Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet

Hun legger ut at de har barn som aldri har sovet bra. Våkner på natta og de går rundt med dem klokka 04 på brygga (?)

Er det ikke samme dama som låste inn ungen i en båt på natta fordi hun skulle på konsert? 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
Trubadur skrev (5 minutter siden):

Hun legger ut at de har barn som aldri har sovet bra. Våkner på natta og de går rundt med dem klokka 04 på brygga (?)

Er det ikke samme dama som låste inn ungen i en båt på natta fordi hun skulle på konsert? 

Korrekt. 

• Liker 2
Skrevet

Hun er virkelig helt usmakelig. Men Henrik Troy kunne jo dukket litt i regnskapet.

Kjempedårlig både soliditet (evne til å tåle tap) og lav likviditet (Likviditet beskriver en bedrifts evne til å betale for seg, regninger, skatter, avgifter eller lønn) 

Gjeld og nærmest null egenkapital. Fatter ikke at de tapper selskapet på den måten med både høy lønn og høyt utbytte.

42 foteren kan fort havne på grunn. Influencerlivet varer nok ikke evig.

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
Stargaze skrev (2 timer siden):

Hun er virkelig helt usmakelig. Men Henrik Troy kunne jo dukket litt i regnskapet.

Kjempedårlig både soliditet (evne til å tåle tap) og lav likviditet (Likviditet beskriver en bedrifts evne til å betale for seg, regninger, skatter, avgifter eller lønn) 

Gjeld og nærmest null egenkapital. Fatter ikke at de tapper selskapet på den måten med både høy lønn og høyt utbytte.

42 foteren kan fort havne på grunn. Influencerlivet varer nok ikke evig.

Samtidig som hun hele tiden fremmer seg selv som ekstremt sukssessfull - type «klyp meg i armen over alt JEG har klart å bygge opp» og at hun er en helt rå grunder kvinne 🙄🙄🙄

• Liker 8
  • Nyttig 13
Skrevet

Og nå er selvfølgelig noen av de gamle vennene hennes bitre på den fantastiske livet hun har manifistert deg, siden noen av de hadde kommentert negativt (antagelig kritisk) på den «bak fasaden» posten hennes på insta - herregud så usmakelig hun er 😂😂😂 IMG_8597.thumb.png.900a1ea12f3c403ec27a5af76a9e0bca.pngIMG_8598.thumb.png.82ccd88aeaa92ba5d6aeead37748529f.png

• Liker 3
Skrevet
Fenomen skrev (8 timer siden):

Tenk å klage så mye på søvn når man aldri har løftet en finger for å ha gode rutiner (eller rutiner i det hele tatt). De har prioritert å ikke være låst, ta med barna over alt uansett tid på døgnet osv. Helt greit, men da blir det sånn. Når du i tillegg lar et barn på 5-6 sove på dagtid så ber du jo om trøbbel. Vi har vært strenge på leggetid og rutiner fra veldig tidlig. Gjør selvfølgelig unntak, men de aldri oppe til 23:00. Vi har sovet natten gjennom uten problemer i sikkert 3 år og den minste er 5. Noen er selvfølgelig heldigere enn andre men det handler mye om hva man gjør det til også. 

Det trenger ikke akkurat å ha en sammenheng da, vi har aldri vært strenge på leggetid og likevel har de sovet natten gjennom, det som er riktig for dere, trenger ikke være riktig for andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...